Kom je altijd rond 15:00 je nest uit ofzoquote:Op woensdag 18 september 2024 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn van die momenten waarbij je nog weet waar je was. Ik las in 1977, liggend op de vloer, in de krant dat Elvis was overleden. Ik kwam 's middags m'n bed uit, bedroefd omdat een relatie was beëindigd, dat de vliegtuigen de Twin Towers waren binnengevlogen. Ik zie nog het teletekst bericht voor me waarbij naast de aanslag op Theo van Gogh stond, dat Gerrie Knetemann, overleden was in Spanje.
Nee, ik had moeten werken maar me ziek gemeld. Wentelend in zelfmedelijden deken over hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom je altijd rond 15:00 je nest uit ofzo
Gohquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
ik had moeten werken maar me ziek gemeld. Wentelend in zelfmedelijden
Je bent stoer. Nu terug je hol in. Trouwens het ging destijds over een FA die wel haar werk deed. Ook onder de dekens.quote:
Hoiquote:
Ben nu aan het genieten van CL.quote:
Leuk beestje kunnen aanschaffen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen. Vanaf mijn nieuwe desktop computer (PC stukgegaan en heel de week mobiel gezeten):
Meteo
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Ja, erg tevreden mee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk beestje kunnen aanschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |