quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef Rozevla het volgende:
Kaarsen aan in huis
Zomer voorbij
Wel kkromantisch tog!!!BiemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef Rozevla het volgende:
Kaarsen aan in huis
Zomer voorbij
Wel kkromantisch tog!!!vanillekaarjes in mijn reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
Jazeker lekker lachen pik, hahaha cees chineesquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:31 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk die film over die bommen bij de Boston marathon, wat een tyfus debiel volk is het toch.
Prachtig inderdaad. Nu nog een gifje. En dat is dan ICTer mijn God.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze kleur is wel hot
[ afbeelding ]
Bergen NH en Monts. Da's frans voor bergen. Ik ken m'n topo. Niet gers doen en ben ook in beide gehuchten geweest.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:26 schreef Pietpemoen het volgende:
Ik hoorde dat Bergen bij Petten lag.
Wijlen oom Hans werkte overigens op de isotopencentrale.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bergen NH en Monts. Da's frans voor bergen. Ik ken m'n topo. Niet gers doen en ben ook in beide gehuchten geweest.
Ja daar ging het gesprek ook over inderdaad. Ik wist ook niet dat we nog een andere kerncentrale hadden in Nederland.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wijlen oom Hans werkte overigens op de isotopencentrale.
Hoeveel kloons heb je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 september 2024 05:32 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Ja daar ging het gesprek ook over inderdaad. Ik wist ook niet dat we nog een andere kerncentrale hadden in Nederland.
Ik ben niet zo slim.
Ik ben de tel al lang geleden kwijtgeraakt. Meestal val ik vrij snel door de mand, omdat ik niet eens m'n best doe om undercover te blijven. Zelfs mijn originele account kreeg ooit een KvG ban, dus ik zal ook nooit meer normaal kunnen posten of FOK!.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heb je nou eigenlijk?
Die in Petten gaat niet over energie. Gaat om medicijnen. Kanker-onderzoek en dergelijke. Weet je dat ook weer.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:35 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Ik ben de tel al lang geleden kwijtgeraakt. Meestal val ik vrij snel door de mand, omdat ik niet eens m'n best doe om undercover te blijven. Zelfs mijn originele account kreeg ooit een KvG ban, dus ik zal ook nooit meer normaal kunnen posten of FOK!.
Desalniettemin wens ik je een hele fijne dag!
Klopt, maar het blijft een kerncentrale. Medische isotopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die in Petten gaat niet over energie. Gaat om medicijnen.
Wist dit al van kinds af aan. Geen cursus voor nodig gehad. Nou jij weer..quote:Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft een kerncentrale. Medische isotopen.
Zo leer je nog eens wat van een DG cursus.
Mijn ouders hebben behoorlijk gefaald in de opvoeding, sorry Nielsquote:Op woensdag 11 september 2024 05:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wist dit al van kinds af aan. Geen cursus voor nodig gehad. Nou jij weer..
Het was wel koud afgelopen nacht.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Code geel. Niet van je fiets waaien graag in Zuid Holland of Zeeland. Er ligt een vrij diepe bij Stavanger.
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Geef een ander maar weer de schuld.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:06 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben behoorlijk gefaald in de opvoeding, sorry Niels
Dankbaar voor GOD dat we temperatuur en wolken krijgen!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:02 schreef Näsenbar het volgende:
Ik zie het weer elke dag als een nieuw cadeautje.
Beasted stuff.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankbaar voor GOD dat we temperatuur en wolken krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |