jaquote:Op zondag 1 september 2024 20:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Heb jij op zee gezeten @:doug-heffernan
somsquote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Lekker veel kontseks gehad?
Niet echt. het was een kennis van mijn vader.quote:Op zondag 1 september 2024 20:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
2 tot 3 flessen sterke drank, liter flessen. Vaak bacardi blank
[..]
Dat is zwaar, klootezooi waren jullie close?
Gelukkig niet verbrand dan, maar te lang in de zon is natuurlijk niet fijn voor je huid.quote:Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo nog maar eens een goede laag aftersun erop gesmeerd.
Mijn huid ziet er niet echt verbrand uit maar het is een soort van gevoelig ofzo.
Terecht.quote:Op zondag 1 september 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:dotteke pakt de klb kliek aan
Gaan ze aan het werk gezet worden?quote:Op zondag 1 september 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:dotteke pakt de klb kliek aan
Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 1 september 2024 22:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Gaan ze aan het werk gezet worden?
Altijd struggles habibo, maar we positiviteit blijven verspreiden.quote:
Je hebt een hart van een goud.quote:Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Altijd struggles habibo, maar we positiviteit blijven verspreiden.
Dankje, jij ook. Net even Hart van Nederland gekeken, altijd fijn als er even wat feelgood nieuws voorbij komt.quote:
We kunnen ook met z'n allen 'BEN HORSE' gaan posten. Blijkbaar was dat wel een groot succes.quote:
Kasthomo.quote:Op zondag 1 september 2024 23:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen 'BEN HORSE' gaan posten. Blijkbaar was dat wel een groot succes.
Zelfs plaatjes zijn te moeilijk voor je.quote:
Een normale weerman verteld er gewoon bij, hoort bij je werk joh ik ga toch niet m’n ogen vermoeien door alles door te kijkenquote:Op maandag 2 september 2024 08:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zelfs plaatjes zijn te moeilijk voor je.
Toch is het kinderlijk eenvoudig. In het gele gedeellte staan icoontjes met bliksemschichten. Makkelijker dan dit kan ik het niet maken. Doe zelfs een temperatuurkaart erbij. Die aktueel is.quote:Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een normale weerman verteld er gewoon bij, hoort bij je werk joh ik ga toch niet m’n ogen vermoeien door alles door te kijken
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 2 september 2024 09:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Speciaal voor jou @:rozevla
ZCZC
FC020500 EHKD DE KOOY/DE KOOY NLD 1 m.
TAF EHKD 020449Z 0205/0217 11005KT CAVOK
BECMG 0205/0207 17005KT=
Cavok is Ceiling and visibilty are ok. 5 knopen zuidelijk.
Sommige weermannen zijn wel goed in grammatica Nederlands.quote:Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een normale weerman verteld er gewoon bij, hoort bij je werk joh ik ga toch niet m’n ogen vermoeien door alles door te kijken
Misschien kennen ze dan ook lekker me lul likke ja tog!!!quote:Op maandag 2 september 2024 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommige weermannen zijn wel goed in grammatica Nederlands.
Goeiemorgen.
quote:Op maandag 2 september 2024 12:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien kennen ze dan ook lekker me lul likke ja tog!!!
Je vette wijf ja.quote:Op maandag 2 september 2024 12:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien kennen ze dan ook lekker me lul likke ja tog!!!
Dit gaat toch niemand lezen joh.quote:Op maandag 2 september 2024 15:42 schreef VseslavBotkin het volgende:
Ik heb een harde smak gemaakt een tijdje terug. Ik heb op onacceptabele wijze mensen ongefundeerd persoonlijk aan het kruis genageld op mijn X en Facebook wall.
Ik heb namen en foto’s geplaatst van voormalige collega’s, heb hen zonder onderbouwing van de heftigste dingen beschuldigd en heb zelfs opgeroepen tot geweld.
Ik heb ook mijn broers met wie ik al een tijdje ruzie heb (maar van wie ik zielsveel hou) van dingen beschuldigd terwijl ik wist dat het niet klopt wat ik zei. Het enige waar ik mee bezig was was wraak nemen en de ander te laten voelen hoe ze zich mij hebben laten voelen. Mijn vergeldingsimpuls botvieren. De waarheid deed er niet eens meer toe voor me.
Dit was voor mij een wake up call. Dat ik als volwassen man en nota bene als wetenschapper dit soort onacceptabele en geheel feitenvrije fratsen uithaal kan natuurlijk absoluut niet.
Ik ben direct met hulpverlening gaan praten om dingen op een rijtje te krijgen. Dat is mij inmiddels gelukkig aardig gelukt. Want dat ik al lange tijd niet bepaald in mijn kracht sta is natuurlijk volstrekt duidelijk.
Ik wil ten eerste hier graag mijn excuses maken aan iedereen die ik hier op deze afschuwelijke manier heb bejegend. Dit was buiten alle proportie en ik schaam mij diep. Dit moet de mensen die ik opeens aanviel erg onveilig hebben doen voelen, en dat is onacceptabel. Ik neem wat gebeurd is serieus en zorg dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik ben gaan inzien dat dit gedrag onderdeel is van een patroon. Ik kan soms naar om mij heen slaan en mensen ongefundeerd van zaken beschuldigen. Als ik onder druk sta kan ik hard en persoonlijk uithalen. Er zit een valse en agressieve kant in mij die te lang heeft voort kunnen bestaan omdat ik die niet goed in het vizier had. Ik heb besloten die kant met wortel en al eruit te rukken en het werk te verzetten dat nodig is om dit niet nogmaals te laten voorvallen.
Er is mij de afgelopen jaren een hoop onrecht aangedaan. Ook als klokkenluider op de UvA. Maar uiteindelijk heb ik veel onheil ook over mezelf afgeroepen. Ik heb mij achteraf gezien regelmatig onbehoorlijk en onbetrouwbaar opgesteld richting het UvA-bestuur, waarmee ik een hoop eigen ruiten heb ingegooid. En dat studenten en collega’s zich onveilig bij mij konden voelen is gewoon begrijpelijk.
Ik kom hier nu eenmalig op terug en maak hier verder geen woorden meer aan vuil op social media. Ik wil iedereen ZEKER vragen om de mensen die ik op barbaarse wijze onterecht en met leugens en laster aan de schandpaal nagelde met rust te laten en om op geen enkele manier serieus te nemen wat ik over hen zei.
Ik wil aan deze mensen bij deze mijn diepe en welgemeende excuses aanbieden. Daar zal ik later bij hen ook nog persoonlijk op terugkomen, zo snel als ik de ruimte heb. Dit staat voor mij hoog op de agenda.
Ik vind het moeilijk om mijn eigen lelijke schaduwzijde op deze manier onder ogen te komen. Tegelijkertijd ben ik dat alle mensen die ik zo naar gekwetst heb natuurlijk verplicht. Ik kan ook niet anders dan compassie voor mezelf hebben. Ik heb een klotetijd achter de rug en sta al lange tijd op veel manieren onder grote druk. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het positieve aan deze situatie is dat het een indringend inkijkje geeft in waar ik sta. Dat kan ik aangrijpen om mezelf te verbeteren. En ook kan ik voorleven hoe je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen schaduwzijde, want ik ben natuurlijk niet de enige die zich soms idioot gedraagt.
Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben. Achter al ons onderlinge geruzie ligt altijd leed en verdriet. Gelukkig liggen betere tijden voor ons, en ook voor mij persoonlijk. Daar kom ik later nog op terug. Ik wil iedereen nu eerst oproepen tot veel compassie, voor jezelf en elkaar. Dat is de enige manier om moeilijke tijden door te komen.
Een fijn weekend.
Iemand vroeg hoe ik nu terug kijk op mijn tijd als klokkenluider.quote:
Oke goed kut verhaal joh lees ik toch niet.quote:Op maandag 2 september 2024 15:42 schreef VseslavBotkin het volgende:
Ik heb een harde smak gemaakt een tijdje terug. Ik heb op onacceptabele wijze mensen ongefundeerd persoonlijk aan het kruis genageld op mijn X en Facebook wall.
Ik heb namen en foto’s geplaatst van voormalige collega’s, heb hen zonder onderbouwing van de heftigste dingen beschuldigd en heb zelfs opgeroepen tot geweld.
Ik heb ook mijn broers met wie ik al een tijdje ruzie heb (maar van wie ik zielsveel hou) van dingen beschuldigd terwijl ik wist dat het niet klopt wat ik zei. Het enige waar ik mee bezig was was wraak nemen en de ander te laten voelen hoe ze zich mij hebben laten voelen. Mijn vergeldingsimpuls botvieren. De waarheid deed er niet eens meer toe voor me.
Dit was voor mij een wake up call. Dat ik als volwassen man en nota bene als wetenschapper dit soort onacceptabele en geheel feitenvrije fratsen uithaal kan natuurlijk absoluut niet.
Ik ben direct met hulpverlening gaan praten om dingen op een rijtje te krijgen. Dat is mij inmiddels gelukkig aardig gelukt. Want dat ik al lange tijd niet bepaald in mijn kracht sta is natuurlijk volstrekt duidelijk.
Ik wil ten eerste hier graag mijn excuses maken aan iedereen die ik hier op deze afschuwelijke manier heb bejegend. Dit was buiten alle proportie en ik schaam mij diep. Dit moet de mensen die ik opeens aanviel erg onveilig hebben doen voelen, en dat is onacceptabel. Ik neem wat gebeurd is serieus en zorg dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik ben gaan inzien dat dit gedrag onderdeel is van een patroon. Ik kan soms naar om mij heen slaan en mensen ongefundeerd van zaken beschuldigen. Als ik onder druk sta kan ik hard en persoonlijk uithalen. Er zit een valse en agressieve kant in mij die te lang heeft voort kunnen bestaan omdat ik die niet goed in het vizier had. Ik heb besloten die kant met wortel en al eruit te rukken en het werk te verzetten dat nodig is om dit niet nogmaals te laten voorvallen.
Er is mij de afgelopen jaren een hoop onrecht aangedaan. Ook als klokkenluider op de UvA. Maar uiteindelijk heb ik veel onheil ook over mezelf afgeroepen. Ik heb mij achteraf gezien regelmatig onbehoorlijk en onbetrouwbaar opgesteld richting het UvA-bestuur, waarmee ik een hoop eigen ruiten heb ingegooid. En dat studenten en collega’s zich onveilig bij mij konden voelen is gewoon begrijpelijk.
Ik kom hier nu eenmalig op terug en maak hier verder geen woorden meer aan vuil op social media. Ik wil iedereen ZEKER vragen om de mensen die ik op barbaarse wijze onterecht en met leugens en laster aan de schandpaal nagelde met rust te laten en om op geen enkele manier serieus te nemen wat ik over hen zei.
Ik wil aan deze mensen bij deze mijn diepe en welgemeende excuses aanbieden. Daar zal ik later bij hen ook nog persoonlijk op terugkomen, zo snel als ik de ruimte heb. Dit staat voor mij hoog op de agenda.
Ik vind het moeilijk om mijn eigen lelijke schaduwzijde op deze manier onder ogen te komen. Tegelijkertijd ben ik dat alle mensen die ik zo naar gekwetst heb natuurlijk verplicht. Ik kan ook niet anders dan compassie voor mezelf hebben. Ik heb een klotetijd achter de rug en sta al lange tijd op veel manieren onder grote druk. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het positieve aan deze situatie is dat het een indringend inkijkje geeft in waar ik sta. Dat kan ik aangrijpen om mezelf te verbeteren. En ook kan ik voorleven hoe je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen schaduwzijde, want ik ben natuurlijk niet de enige die zich soms idioot gedraagt.
Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben. Achter al ons onderlinge geruzie ligt altijd leed en verdriet. Gelukkig liggen betere tijden voor ons, en ook voor mij persoonlijk. Daar kom ik later nog op terug. Ik wil iedereen nu eerst oproepen tot veel compassie, voor jezelf en elkaar. Dat is de enige manier om moeilijke tijden door te komen.
Een fijn weekend.
Weertj0n overigens.quote:
Ernst Bobbiequote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
En de rest:![]()
[ afbeelding ]
In België is er niets aan de fant:quote:
Ik ben echt al heel lang niet meer in Belsj geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
In België is er niets aan de fant:
[ [url=blob:null/6d28c2b4-a6fc-4b7a-8108-08cc7b5e1f46]afbeelding[/url] ]
Het koelt lekker af.quote:Op maandag 2 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen.
[ afbeelding ]
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverrrrrdomme
Partij loeihard m’n kleine teen gestoten. Eerste pijnscheut altijd negeren. Maar nog steeds last van
ERG SAD
Weet niet eigenlijk. Misschien?quote:Op maandag 2 september 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?quote:Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Weinig last hier aan De Oude Maas op 6 hoog.
[ afbeelding ]
Even rustig aan doen bro, kun je koelen?quote:Op maandag 2 september 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Misschien?
Jaren gedaan aan boord.quote:Op maandag 2 september 2024 18:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?quote:
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat wasquote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
25ēC en 1.007mbar. Toch best warm.
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.quote:Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?
[..]
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat was
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.
Buitenlucht is om en nabij 1 bar. Ga je er vlak onder of boven bepaalt dat het weer. Veranderlijkheid speelt een grote rol. Een snelle daling in druk betekent meestal slecht weer. Dat er een lagedrukgebied overtrekt bijvoorbeeld. Weervoorspellng is moeilijk.
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @Frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.quote:Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Ja.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?
Zou niemand ooit doenquote:Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Verzoek.
Verpest de boel hier niet.
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van.quote:
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏quote:Op maandag 2 september 2024 19:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van.
Een metafoor jongeman. Beeldspraak. Niet te letterlijk nemen maagd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏
Oh!quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een metafoor jongeman. Beeldspraak.
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.quote:
Valt mee hoor. Er zitten veel grotere kenners in de SC van WKN die het dagelijkse weer bespreken. Ik weet zelf meer van de andere onderwerpen die tot WKN behoren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Staan er ook plaatjes in een e-book?quote:Op maandag 2 september 2024 20:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.
jaquote:Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staan er ook plaatjes in een e-book?
Hoiquote:
Zo snel mogelijk een Turkse pizza, kapsalon en broodje döner eten.quote:
Geen Tinder. Jij?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
hoeveel matches hebben jullie op tinder?
Stuk of 40.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
hoeveel matches hebben jullie op tinder?
Ik denk dat je het verwisselt met grindrquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stuk of 40.
Daarna gestopt met swipen.
Nee, Grindr werkt niet met matches.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:24 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verwisselt met grindr
Ben je zo hotquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stuk of 40.
Daarna gestopt met swipen.
Nee, dat niet.quote:
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken zequote:Op dinsdag 3 september 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar als je zelf niet te kieskeurig bent valt er genoeg te matchen.
Ik heb uiteindelijk maar 1 date gehad, en daar woon ik nu bijna 2 jaar mee samen.
wow die heb ik echt al jaren niet meer gehoord. "hosselen" toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken ze
Lekker maat en met jouquote:Op woensdag 4 september 2024 09:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Een hele goede morgen Chevy.
Hoe gaat het ouwe pikkebaas?
Jij welquote:Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast kan nog geen hamster neuken
Is dat elke dag een verassing?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag in mijn bento box zit
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is dat elke dag een verassing?
@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een mysterie.
Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.
Lang geleden dat ik zo'n korte ban hadquote:
Beasting stuff.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is dat elke dag een verassing?
@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een verassing nemen qua lunch.
Niks voor mij, wat als ik heb niet lust![]()
Fijn dat je weer terug bent!quote:Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n korte ban had
Gelukkig ben je terug maat.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n korte ban had
Bedankt maatquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent!
Die heb k altijd in mn poké bowlquote:Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Edamame-bonen wordt het. Gebruik ik meestal om falafel te machen, maargoed.
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?
Wat is een PhD?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.quote:
Snap dat niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.
van waar naar waarquote:Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Kijk ik even op flight radar, zie ik zo'n ding vliegen
[ afbeelding ]
WOW!
Hamburg naar Chester.quote:
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag mail gehad van KLM
schadevergoeding is toegekend, dus dat zal hopelijk binnen zijn voor ik een ps5 pro kan pre-orderen
De 'superguppy' (Airbus Beluga) wordt ingezet om delen van vliegtuigrompen te vervoeren. Meestal vanaf Hamburg dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Kijk ik even op flight radar, zie ik zo'n ding vliegen
[ afbeelding ]
WOW!
🧐quote:
Auto-afweer van FOK! of zo lijkt het.quote:
Over afweer gesproken.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Auto-afweer van FOK! of zo lijkt het.
jaquote:Op woensdag 4 september 2024 20:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Over afweer gesproken.
Game je nog veel maat?
Dankjewel Niels, nog een paar benauwde dagen en dan wordt het volgens mij minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 03:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Het kan vanochtend plaatselijk wat mistig/nevelig zijn, maar dat lost vrij snel op. Eerst bewolkt, later vanuit het noordoosten zonnig. Het wordt 27ēC en voelt benauwd aan. In het noorden staat er een matige oostenwind. Langs de noordkust is de wind vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5-6. Elders staat er weinig wind.
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Doodmaken, beroven en verkrachten.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:39 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt abid voor het doodmaken van deze sc
Chapeau.
Ik ben Tong.quote:
Verder alles goedquote:Op donderdag 5 september 2024 10:38 schreef Rozevla het volgende:
Net een goor oud lijk er even op gewezen dat ze een broodtang moet gebruiken als ze brood uit de bakken pakt.
Dat ze vroeger met der gore grijp klauwen alles weg jatte in de oorlog betekend niet dat het nu nog steeds op die manier kan smerige fossiele nazihoer![]()
Blijkbaar niet. Gast schrijft betekent met een dquote:
*nog steeds modquote:
🤫quote:Op donderdag 5 september 2024 15:01 schreef doggy112 het volgende:
[..]
*vrijwilligerswerk om uitkering te behouden
Ok johnquote:Op donderdag 5 september 2024 15:01 schreef doggy112 het volgende:
[..]
*vrijwilligerswerk om uitkering te behouden
Hoe weet jij dat???quote:
Moet je ff paar uurtjes wachten.quote:
Maar daar doen ze de hele dag ook geen flikker dus ze moeten niet zeiken.quote:
hahahah goeiequote:Op donderdag 5 september 2024 16:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Moet je ff paar uurtjes wachten.
Ik maak er eerst nu ff stront van.
Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.quote:
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?
Een overnachting klinkt wel cool.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.
nomnom! laat het smaken nielsquote:Op donderdag 5 september 2024 16:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straks weer aardappelschijfjes uit de airfryer en een champignonburgâh, maar vandaag met selbstgemachte griekse salade. Overmorgen maar weer wat vleesch waaronder antilliaanse rosbief.
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar daar doen ze de hele dag ook geen flikker dus ze moeten niet zeiken.
Dan moet je dat niet doen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.
Jij nog wat lekkers gehad afgelopen tijd?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:23 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
nomnom! laat het smaken niels
GYATT!quote:
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:39 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt abid voor het doodmaken van deze sc
Chapeau.
Kan even duren voor je reactie terug krijgt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.
Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
Stoer man , stoker.quote:
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.quote:
flikkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
Het is ook nooit goedquote:
je moet eens niet zo toxic doenquote:
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
Sow hier word ik even op mijn plaats gezetquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .
Als je echt wat van je fouten had geleerd dan zou je al geen misbruik maken van je 'mod' positie.
Geen idee, maar het is ook gezellig in de andere sc, dus wees welkom.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:05 schreef Näsenbar het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou de hele rel is rondom deze SC?
Welke van die andere twee?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is ook gezellig in de andere sc, dus wees welkom.
Niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sow hier word ik even op mijn plaats gezet
Dankjewel pikkebaas.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zelf een mooie uitvoering
Ja zolang ik niet op whatsapp ben is ze niet boos.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij moest toch film kijken?
waanzinquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja zolang ik niet op whatsapp ben is ze niet boos.
Je bent al 2 minuten te laat !quote:Op zaterdag 7 september 2024 06:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
[ afbeelding ]
Over een uur zoiets maak ik het compleet.
Van die laaghangende in de polder vanaf een dijk of op zee. Alsof je over de wolken fietst of vaart.quote:Op zaterdag 7 september 2024 07:51 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind mist altijd iets moois hebben.
Klopt, ik reed vorige week rondom de groene venen en zag daar de koeien in de mist staan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 07:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Van die laaghangende in de polder vanaf een dijk of op zee. Alsof je over de wolken fietst of vaart.Het heeft iets magisch.
heerlijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:34 schreef Rozevla het volgende:
We gaan helaas naar herfst temperaturen gepaard met regen
Hallo hoiquote:
Wij blijven gaan hč maatquote:
Opzouten met je goat. Mijn nautisme kan niet tegen flauwekultermen.quote:
Sorry Niels.quote:Op zondag 8 september 2024 10:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Opzouten met je goat. Mijn nautisme kan niet tegen flauwekultermen.
Sorry is onvoldoende.quote:
Een pool minder, lekker erg. Nee, maar is wel ruk. Een mens in het water is een mens in het water. Ik ben verplicht te redden, maar denk aan mijn eigen veiligheid. Je zal zo'n opgeblazen lijk aan de oever vinden zeg. Ik woon langs de Oude Maas. Nooit meegemaakt gelukkig hier met al die controles inzake Port State, rivierpolitie, het loodswezen en slepers.quote:Op zondag 8 september 2024 19:22 schreef Rozevla het volgende:
Pool afgelopen weekend verdronken in de plas.
Wilde naar de overkant zwemmen met z’n blauwe harses.
Niet gelukt.
Voor zo’n lamme pool ga ik echt het water niet in.quote:Op zondag 8 september 2024 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een pool minder, lekker erg. Nee, maar is wel ruk. Een mens in het water is een mens in het water. Ik ben verplicht te redden, maar denk aan mijn eigen veiligheid. Je zal zo'n opgeblazen lijk aan de oever vinden zeg. Ik woon langs de Oude Maas. Nooit meegemaakt gelukkig hier met al die controles inzake Port State, rivierpolitie, het loodswezen en slepers.
Niet waard indd. Het is een afweging.quote:Op zondag 8 september 2024 19:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor zo’n lamme pool ga ik echt het water niet in.
Gelieve mij niet in deze vulgariteit te betrekkenquote:Op zondag 8 september 2024 16:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Sorry is onvoldoende.
Het is: Op je blote knieën, broek omlaag en @:datismijnmening met het eikelzweepje.
Akkoord, excuses.quote:Op zondag 8 september 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelieve mij niet in deze vulgariteit te betrekken
Wie vroeg precies?quote:
Sexy.quote:
Dit is feedback niet. Ik begrijp wel helemaal wat je bedoelt of waaraan je je ergert.quote:Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Die man was wel echt megawhiteknight 🤣🤣quote:Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Debiettjesmaandag.quote:
We gaan de nieuwe launch vieren in DIG. Voel je zeker van harte welkom.quote:
Alsof ik bij die club ga aansluiten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We gaan de nieuwe launch vieren in DIG. Voel je zeker van harte welkom.
Ik zal je wel even mentionnen zodra het begint, zie je daar vriend.quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alsof ik bij die club ga aansluiten.
Okay.quote:Op maandag 9 september 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal je wel even mentionnen zodra het begint, zie je daar vriend.
Beestmanheld.quote:Op maandag 9 september 2024 17:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
binnenkort nieuwe iphone kopen
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)quote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beestmanheld.
Ik probeer het nog een jaartje met m’n 12 mini.
Okay zoon Johnquote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
oooh mensen kijken uit naar ietsquote:Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iets voor debieltjes.
Sorry Chevy en Doug
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?quote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goede avond.
Even een tussentijdse meteo.
Aktueel:
[ afbeelding ]
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?quote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.
Verder nog vragen?
quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop je zo'n apparaat.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.quote:Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man manquote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?
Even resume, je wilt de was ophangen, maar gezien het weer wordt het de droger.quote:Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.
De 16 is nu uit in het ROZEquote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
Dus dat droogt gewoon? Prima hang ik het op.quote:Op maandag 9 september 2024 19:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man man
Beddengoed is zo droog
Vraag mij maar geen advies meer
Hard,quote:Op maandag 9 september 2024 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De 16 is nu uit in het ROZE
DAMN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |