abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214863337

[ Bericht 94% gewijzigd door Doug-Heffernan op 01-09-2024 20:43:49 ]
lol
pi_214863346
Heb jij op zee gezeten @Doug-Heffernan
pi_214863359
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Heb jij op zee gezeten @:doug-heffernan
ja
lol
pi_214863386
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
ja
Lol. Lekker veel kontseks gehad?
-XOXO-
pi_214863496
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Lol. Lekker veel kontseks gehad?
soms
lol
pi_214863625
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:27 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
2 tot 3 flessen sterke drank, liter flessen. Vaak bacardi blank
[..]
Dat is zwaar, klootezooi waren jullie close?
Niet echt. het was een kennis van mijn vader.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214863632
Zo nog maar eens een goede laag aftersun erop gesmeerd.

Mijn huid ziet er niet echt verbrand uit maar het is een soort van gevoelig ofzo.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214863823
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo nog maar eens een goede laag aftersun erop gesmeerd.

Mijn huid ziet er niet echt verbrand uit maar het is een soort van gevoelig ofzo.
Gelukkig niet verbrand dan, maar te lang in de zon is natuurlijk niet fijn voor je huid.

Morgen weer flink aan de bak?
  zondag 1 september 2024 @ 21:36:05 #9
312215 Näsenbar
State of the Art.
  zondag 1 september 2024 @ 21:58:02 #10
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214864256
Moderator @Dotteke pakt de klb kliek aan
pi_214864407
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:dotteke pakt de klb kliek aan
Terecht.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 22:25:35 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214864572
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 september 2024 @ 22:28:12 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214864590
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 21:58 schreef Bezsen het volgende:
Moderator @:dotteke pakt de klb kliek aan
Gaan ze aan het werk gezet worden?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_214864651
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 22:28 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Gaan ze aan het werk gezet worden?
Hoe gaat het met jou?
  zondag 1 september 2024 @ 22:36:59 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214864686
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 22:34 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jou?
Altijd struggles habibo, maar we positiviteit blijven verspreiden.
pi_214864765
inb4 the lock
pi_214864797
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 22:36 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Altijd struggles habibo, maar we positiviteit blijven verspreiden.
Je hebt een hart van een goud.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 22:51:33 #18
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214864835
RIP sc
  zondag 1 september 2024 @ 23:05:23 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214864964
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 22:48 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Je hebt een hart van een goud.
Dankje, jij ook. Net even Hart van Nederland gekeken, altijd fijn als er even wat feelgood nieuws voorbij komt.
  zondag 1 september 2024 @ 23:06:52 #20
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214864974
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP sc
We kunnen ook met z'n allen 'BEN HORSE' gaan posten. Blijkbaar was dat wel een groot succes.
pi_214865445
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 23:06 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
We kunnen ook met z'n allen 'BEN HORSE' gaan posten. Blijkbaar was dat wel een groot succes.
Kasthomo.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_214865448
Misschien wat vroeg nog. Meteo checken.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_214865556
c_/ Goedemorgen.

Code geel in de proviincie.

Aktueel:

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:

[ Bericht 24% gewijzigd door Niels0Kurovski op 02-09-2024 05:58:55 ]
  maandag 2 september 2024 @ 07:34:52 #24
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214865820
Code geel om warmte of waarom ?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_214865833
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 07:34 schreef Rozevla het volgende:
Onweer en windstoten tegen het einde van de dag
pi_214866056
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 07:34 schreef Rozevla het volgende:
Zelfs plaatjes zijn te moeilijk voor je.
  maandag 2 september 2024 @ 08:46:41 #27
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214866121
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 08:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Zelfs plaatjes zijn te moeilijk voor je.
Een normale weerman verteld er gewoon bij, hoort bij je werk joh ik ga toch niet m’n ogen vermoeien door alles door te kijken :6
pi_214866141
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Een normale weerman verteld er gewoon bij, hoort bij je werk joh ik ga toch niet m’n ogen vermoeien door alles door te kijken :6
Toch is het kinderlijk eenvoudig. In het gele gedeellte staan icoontjes met bliksemschichten. Makkelijker dan dit kan ik het niet maken. Doe zelfs een temperatuurkaart erbij. Die aktueel is.
pi_214866307
Speciaal voor jou @Rozevla

ZCZC
FC020500 EHKD DE KOOY/DE KOOY NLD 1 m.
TAF EHKD 020449Z 0205/0217 11005KT CAVOK
BECMG 0205/0207 17005KT=

Cavok is Ceiling and visibilty are ok. 5 knopen zuidelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Niels0Kurovski op 02-09-2024 09:40:29 ]
pi_214866435
Prima thuiswerk weer. Lekkerrrrr.
  maandag 2 september 2024 @ 10:00:47 #31
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214866587
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Speciaal voor jou @:rozevla

ZCZC
FC020500 EHKD DE KOOY/DE KOOY NLD 1 m.
TAF EHKD 020449Z 0205/0217 11005KT CAVOK
BECMG 0205/0207 17005KT=

Cavok is Ceiling and visibilty are ok. 5 knopen zuidelijk.
Bedankt voor de uitleg.

Slecht weer op komst dus !!!
  maandag 2 september 2024 @ 10:24:50 #32
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214866790
Waar bemoeid die dotteke zich mee
  Trouwste user 2022 maandag 2 september 2024 @ 11:44:51 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_214867493
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 08:46 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Sommige weermannen zijn wel goed in grammatica Nederlands.

Goeiemorgen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214867660
Luchtalarm jaaaaa.
  maandag 2 september 2024 @ 12:23:58 #35
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214867885
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 11:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Sommige weermannen zijn wel goed in grammatica Nederlands.

Goeiemorgen.

Misschien kennen ze dan ook lekker me lul likke ja tog!!! :B
  Trouwste user 2022 maandag 2 september 2024 @ 12:25:01 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_214867893
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 12:23 schreef Rozevla het volgende:

[..]
:?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214868217
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2024 12:23 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Je vette wijf ja.
pi_214869502
Ik heb een harde smak gemaakt een tijdje terug. Ik heb op onacceptabele wijze mensen ongefundeerd persoonlijk aan het kruis genageld op mijn X en Facebook wall.
Ik heb namen en foto’s geplaatst van voormalige collega’s, heb hen zonder onderbouwing van de heftigste dingen beschuldigd en heb zelfs opgeroepen tot geweld.
Ik heb ook mijn broers met wie ik al een tijdje ruzie heb (maar van wie ik zielsveel hou) van dingen beschuldigd terwijl ik wist dat het niet klopt wat ik zei. Het enige waar ik mee bezig was was wraak nemen en de ander te laten voelen hoe ze zich mij hebben laten voelen. Mijn vergeldingsimpuls botvieren. De waarheid deed er niet eens meer toe voor me.
Dit was voor mij een wake up call. Dat ik als volwassen man en nota bene als wetenschapper dit soort onacceptabele en geheel feitenvrije fratsen uithaal kan natuurlijk absoluut niet.
Ik ben direct met hulpverlening gaan praten om dingen op een rijtje te krijgen. Dat is mij inmiddels gelukkig aardig gelukt. Want dat ik al lange tijd niet bepaald in mijn kracht sta is natuurlijk volstrekt duidelijk.
Ik wil ten eerste hier graag mijn excuses maken aan iedereen die ik hier op deze afschuwelijke manier heb bejegend. Dit was buiten alle proportie en ik schaam mij diep. Dit moet de mensen die ik opeens aanviel erg onveilig hebben doen voelen, en dat is onacceptabel. Ik neem wat gebeurd is serieus en zorg dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik ben gaan inzien dat dit gedrag onderdeel is van een patroon. Ik kan soms naar om mij heen slaan en mensen ongefundeerd van zaken beschuldigen. Als ik onder druk sta kan ik hard en persoonlijk uithalen. Er zit een valse en agressieve kant in mij die te lang heeft voort kunnen bestaan omdat ik die niet goed in het vizier had. Ik heb besloten die kant met wortel en al eruit te rukken en het werk te verzetten dat nodig is om dit niet nogmaals te laten voorvallen.
Er is mij de afgelopen jaren een hoop onrecht aangedaan. Ook als klokkenluider op de UvA. Maar uiteindelijk heb ik veel onheil ook over mezelf afgeroepen. Ik heb mij achteraf gezien regelmatig onbehoorlijk en onbetrouwbaar opgesteld richting het UvA-bestuur, waarmee ik een hoop eigen ruiten heb ingegooid. En dat studenten en collega’s zich onveilig bij mij konden voelen is gewoon begrijpelijk.
Ik kom hier nu eenmalig op terug en maak hier verder geen woorden meer aan vuil op social media. Ik wil iedereen ZEKER vragen om de mensen die ik op barbaarse wijze onterecht en met leugens en laster aan de schandpaal nagelde met rust te laten en om op geen enkele manier serieus te nemen wat ik over hen zei.
Ik wil aan deze mensen bij deze mijn diepe en welgemeende excuses aanbieden. Daar zal ik later bij hen ook nog persoonlijk op terugkomen, zo snel als ik de ruimte heb. Dit staat voor mij hoog op de agenda.
Ik vind het moeilijk om mijn eigen lelijke schaduwzijde op deze manier onder ogen te komen. Tegelijkertijd ben ik dat alle mensen die ik zo naar gekwetst heb natuurlijk verplicht. Ik kan ook niet anders dan compassie voor mezelf hebben. Ik heb een klotetijd achter de rug en sta al lange tijd op veel manieren onder grote druk. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het positieve aan deze situatie is dat het een indringend inkijkje geeft in waar ik sta. Dat kan ik aangrijpen om mezelf te verbeteren. En ook kan ik voorleven hoe je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen schaduwzijde, want ik ben natuurlijk niet de enige die zich soms idioot gedraagt.
Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben. Achter al ons onderlinge geruzie ligt altijd leed en verdriet. Gelukkig liggen betere tijden voor ons, en ook voor mij persoonlijk. Daar kom ik later nog op terug. Ik wil iedereen nu eerst oproepen tot veel compassie, voor jezelf en elkaar. Dat is de enige manier om moeilijke tijden door te komen.
Een fijn weekend.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 16:33:25 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_214869868
quote:
16s.gif Op maandag 2 september 2024 15:42 schreef VseslavBotkin het volgende:
Ik heb een harde smak gemaakt een tijdje terug. Ik heb op onacceptabele wijze mensen ongefundeerd persoonlijk aan het kruis genageld op mijn X en Facebook wall.
Ik heb namen en foto’s geplaatst van voormalige collega’s, heb hen zonder onderbouwing van de heftigste dingen beschuldigd en heb zelfs opgeroepen tot geweld.
Ik heb ook mijn broers met wie ik al een tijdje ruzie heb (maar van wie ik zielsveel hou) van dingen beschuldigd terwijl ik wist dat het niet klopt wat ik zei. Het enige waar ik mee bezig was was wraak nemen en de ander te laten voelen hoe ze zich mij hebben laten voelen. Mijn vergeldingsimpuls botvieren. De waarheid deed er niet eens meer toe voor me.
Dit was voor mij een wake up call. Dat ik als volwassen man en nota bene als wetenschapper dit soort onacceptabele en geheel feitenvrije fratsen uithaal kan natuurlijk absoluut niet.
Ik ben direct met hulpverlening gaan praten om dingen op een rijtje te krijgen. Dat is mij inmiddels gelukkig aardig gelukt. Want dat ik al lange tijd niet bepaald in mijn kracht sta is natuurlijk volstrekt duidelijk.
Ik wil ten eerste hier graag mijn excuses maken aan iedereen die ik hier op deze afschuwelijke manier heb bejegend. Dit was buiten alle proportie en ik schaam mij diep. Dit moet de mensen die ik opeens aanviel erg onveilig hebben doen voelen, en dat is onacceptabel. Ik neem wat gebeurd is serieus en zorg dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik ben gaan inzien dat dit gedrag onderdeel is van een patroon. Ik kan soms naar om mij heen slaan en mensen ongefundeerd van zaken beschuldigen. Als ik onder druk sta kan ik hard en persoonlijk uithalen. Er zit een valse en agressieve kant in mij die te lang heeft voort kunnen bestaan omdat ik die niet goed in het vizier had. Ik heb besloten die kant met wortel en al eruit te rukken en het werk te verzetten dat nodig is om dit niet nogmaals te laten voorvallen.
Er is mij de afgelopen jaren een hoop onrecht aangedaan. Ook als klokkenluider op de UvA. Maar uiteindelijk heb ik veel onheil ook over mezelf afgeroepen. Ik heb mij achteraf gezien regelmatig onbehoorlijk en onbetrouwbaar opgesteld richting het UvA-bestuur, waarmee ik een hoop eigen ruiten heb ingegooid. En dat studenten en collega’s zich onveilig bij mij konden voelen is gewoon begrijpelijk.
Ik kom hier nu eenmalig op terug en maak hier verder geen woorden meer aan vuil op social media. Ik wil iedereen ZEKER vragen om de mensen die ik op barbaarse wijze onterecht en met leugens en laster aan de schandpaal nagelde met rust te laten en om op geen enkele manier serieus te nemen wat ik over hen zei.
Ik wil aan deze mensen bij deze mijn diepe en welgemeende excuses aanbieden. Daar zal ik later bij hen ook nog persoonlijk op terugkomen, zo snel als ik de ruimte heb. Dit staat voor mij hoog op de agenda.
Ik vind het moeilijk om mijn eigen lelijke schaduwzijde op deze manier onder ogen te komen. Tegelijkertijd ben ik dat alle mensen die ik zo naar gekwetst heb natuurlijk verplicht. Ik kan ook niet anders dan compassie voor mezelf hebben. Ik heb een klotetijd achter de rug en sta al lange tijd op veel manieren onder grote druk. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het positieve aan deze situatie is dat het een indringend inkijkje geeft in waar ik sta. Dat kan ik aangrijpen om mezelf te verbeteren. En ook kan ik voorleven hoe je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen schaduwzijde, want ik ben natuurlijk niet de enige die zich soms idioot gedraagt.
Ik zie dat veel mensen het moeilijk hebben. Achter al ons onderlinge geruzie ligt altijd leed en verdriet. Gelukkig liggen betere tijden voor ons, en ook voor mij persoonlijk. Daar kom ik later nog op terug. Ik wil iedereen nu eerst oproepen tot veel compassie, voor jezelf en elkaar. Dat is de enige manier om moeilijke tijden door te komen.
Een fijn weekend.
Dit gaat toch niemand lezen joh.
What can change the nature of a man?
pi_214869899
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 16:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit gaat toch niemand lezen joh.
Iemand vroeg hoe ik nu terug kijk op mijn tijd als klokkenluider.
Overwegend erg trots, had het niet willen missen.
Zoveel van geleerd en geweldige mensen ontmoet.
Dat ik in mijn eentje ben opgestaan middenin een flink ontspoord instituut om daar op een landelijk podium de klok over te luiden is het meest badass dat ik ooit heb gedaan.
Met name mijn publieke en media-optredens zijn heel succesvol geweest om bewustwording te kweken over de excessen van woke. Ze zijn allemaal terug te zien op mijn website laurensbuijs punt org en ze worden nog steeds teruggekeken.
Ik heb heel veel geleerd van de vele wakkere en spirituele mensen die op m’n pad kwamen die mij belangeloos en liefdevol ondersteunden.
Natuurlijk heb ik er veel weer Laurensgewijs en als een driftkikker van me afgeslagen hehe maar daar werken we aan.
De rechtszaken liepen niet zoals ik wilde maar vond ik toch heel bijzonder om mee te maken, ook weer veel van geleerd.
Wat weinig mensen weten is dat ik door de ervaringen en nieuwe mensen giga stappen met m’n wetenschappelijke werk heb gezet. Mijn werk naar gender is nu in grote lijnen “af” (in elk geval theoretisch) en dat is mijn levenswerk. Had nooit gedacht in een korte tijd zo ver te kunnen komen. En dat is een fijn gevoel, of dat werk nou wordt opgepikt of niet.
En ik heb een onmisbaar kijkje in mezelf gekregen, want alle fouten die men maakt zijn uiteindelijk een cadeautje want ze geven een kans op groei.
Alle mensen maken fouten. Soms maken we zelfs hele grote fouten. Dat allemaal aankijken is niet makkelijk.
Wat helpt is altijd oog houden voor waar je trots op jezelf bent. En natuurlijk contact houden met je compassie want deze wereld is crazy en voor iedereen een grote beproeving. Natuurlijk kijken we allemaal weg voor onze eigen schaduw en doen we daarom anderen pijn.
Ik geloof in de filosofie van Dolores Cannon en Darryl Anka (Bashar): we zijn hier als zielen geīncarneerd om te leren en te groeien. Er is geen planeet waar zielen zo snel leren en zo snel groeien als de aarde, zeggen zij. Juist de vele uitdagingen hier maken het allemaal de moeite waard.
  maandag 2 september 2024 @ 17:09:07 #41
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214870279
quote:
16s.gif Op maandag 2 september 2024 15:42 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een fijn weekend.
Oke goed kut verhaal joh lees ik toch niet.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 17:11:28 #42
pi_214870306
Wat een heerlijk weertje
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214870348
[taalnazi]
Het is zeelieden van lidmaatschap.Men is lid van en wij zijn leden. Uniseks dus ook ja.
[/taalnazi]
pi_214870441
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijk weertje
Weertj0n overigens. :(

Amai. Is iets lokaals.
pi_214870606
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijk weertje
HEERLIJK WINDJE
lol
pi_214870667
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
HEERLIJK WINDJE
En de rest: :)

pi_214870681
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En de rest: :)

[ afbeelding ]
Ernst Bobbie
lol
pi_214870723
i have frieten
lol
pi_214870759
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
i have frieten
In België is er niets aan de fant:

[img]blob:null/6d28c2b4-a6fc-4b7a-8108-08cc7b5e1f46[/img]
pi_214870767
Werkt niet hč.
pi_214870787
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
In België is er niets aan de fant:

[ [url=blob:null/6d28c2b4-a6fc-4b7a-8108-08cc7b5e1f46]afbeelding[/url] ]
Ik ben echt al heel lang niet meer in Belsj geweest.
Wel vanmorgen nog in Duitsland
lol
pi_214870793
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Werkt niet hč.
daar gaat iets mis idd
lol
pi_214870820
@capuchon_jongen regel dit. Ist befehl.
pi_214871003
Waarschijnlijk aan de lenspomp.
pi_214871218
Hoi hoe gaat het hier?
pi_214871325
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef Abid-Meher het volgende:
Hoi hoe gaat het hier?
Kan ik beter aan jou vragen.

Moderator maandag 2 september 2024 @ 18:37:20 #57
pi_214871364
Godverrrrrdomme

Partij loeihard m’n kleine teen gestoten. Eerste pijnscheut altijd negeren. Maar nog steeds last van

ERG SAD
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214871412
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Kan ik beter aan jou vragen.

[ afbeelding ]
Het koelt lekker af.
pi_214871417
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverrrrrdomme

Partij loeihard m’n kleine teen gestoten. Eerste pijnscheut altijd negeren. Maar nog steeds last van

ERG SAD
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?
pi_214871475
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Het koelt lekker af.
Weinig last hier aan De Oude Maas op 6 hoog.

Moderator maandag 2 september 2024 @ 18:45:04 #61
pi_214871491
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?
Weet niet eigenlijk. Misschien?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214871526
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Weinig last hier aan De Oude Maas op 6 hoog.

[ afbeelding ]
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?
pi_214871530
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Weet niet eigenlijk. Misschien?
Even rustig aan doen bro, kun je koelen?
pi_214871533
25ēC en 1.007mbar. Toch best warm.
pi_214871557
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:47 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?
Jaren gedaan aan boord.
pi_214871585
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Jaren gedaan aan boord.
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
25ēC en 1.007mbar. Toch best warm.
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat was :')
pi_214871671
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?
[..]
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat was :')
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.

Buitenlucht is om en nabij 1 bar. Ga je er vlak onder of boven bepaalt dat het weer. Veranderlijkheid speelt een grote rol. Een snelle daling in druk betekent meestal slecht weer. Dat er een lagedrukgebied overtrekt bijvoorbeeld. Weervoorspellng is moeilijk.
pi_214871689
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.

Buitenlucht is om en nabij 1 bar. Ga je er vlak onder of boven bepaalt dat het weer. Veranderlijkheid speelt een grote rol. Een snelle daling in druk betekent meestal slecht weer. Dat er een lagedrukgebied overtrekt bijvoorbeeld. Weervoorspellng is moeilijk.
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?
pi_214871760
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @Frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
pi_214871771
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?
pi_214871912
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?
Ja.
pi_214871924
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ja.
Hoop dat je wat kan vinden, waar uitdaging in zit, en waar je gewoon je eigen ding kan doen.
pi_214872108
zelf gemaakte lasagne in de oven, huppa
pi_214872303
Verzoek.

Verpest de boel hier niet.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 19:42:09 #76
pi_214872337
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Verzoek.

Verpest de boel hier niet.
Zou niemand ooit doen
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214872518
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zou niemand ooit doen
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van. :D
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 20:01:00 #78
pi_214872589
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van. :D
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214872608
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏
Een metafoor jongeman. Beeldspraak. Niet te letterlijk nemen maagd.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 20:04:06 #80
pi_214872628
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Een metafoor jongeman. Beeldspraak.
Oh!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214872647
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh!
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.
pi_214872649
Beeldspraak is mooi.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 20:13:05 #83
8781 crew  Frutsel
pi_214872762
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Valt mee hoor. Er zitten veel grotere kenners in de SC van WKN die het dagelijkse weer bespreken. Ik weet zelf meer van de andere onderwerpen die tot WKN behoren.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 20:25:51 #84
pi_214872990
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.
Staan er ook plaatjes in een e-book?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214873183
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Staan er ook plaatjes in een e-book?
ja
lol
pi_214874123
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
ja
Niet altijd
  maandag 2 september 2024 @ 21:38:00 #87
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214874203
Hoorde van vrienden goede berichten over picnic.

Nette bezorgers, goede producten en goede service.

Heb net koekjes, aardbeien, chips en crackers kado gekregen bij de eerste bezorging.

Vriendelijke gozer ook, nette Nederlander ipv zo’n opgeschoten turk of Marokkaan.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2024 @ 04:50:18 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_214876387
Goeiemorgen

pi_214876405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 04:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen

Hi
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214876407
Hey goedemorgen.
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 07:30:35 #91
pi_214876780
Hallo hoi
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214877335
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 07:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo hoi
wij gaan ontbijten
lol
pi_214882437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
wij gaan ontbijten
Was het lekker?
pi_214882632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 17:59 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Was het lekker?
heerlijk
lol
pi_214882702
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 05:25 schreef Astrid23 het volgende:
Hey goedemorgen.
Hoi :)

Welkom op FOK!
pi_214882846
Het is hier best gezellig.
  dinsdag 3 september 2024 @ 19:23:35 #97
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214883029
Gaat iemand nog een Turkse triathlon zetten vanavond?
pi_214883205
Wat is dat?
  dinsdag 3 september 2024 @ 19:45:05 #99
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214883246
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:41 schreef Wantie het volgende:
Wat is dat?
Zo snel mogelijk een Turkse pizza, kapsalon en broodje döner eten.
pi_214883357
hoeveel matches hebben jullie op tinder?
pi_214883374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Geen Tinder. Jij?
pi_214883458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:59 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Geen Tinder. Jij?
Ik had 1 match
pi_214883470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:59 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Geen Tinder. Jij?
Ik ga een milf neuken
pi_214883573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Stuk of 40.
Daarna gestopt met swipen.
pi_214883588
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stuk of 40.
Ik denk dat je het verwisselt met grindr
pi_214883826
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:24 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Ik denk dat je het verwisselt met grindr
Nee, Grindr werkt niet met matches.
  dinsdag 3 september 2024 @ 20:45:53 #107
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214883845
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stuk of 40.
Ben je zo hot
pi_214884061
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ben je zo hot
Nee, dat niet.
Maar als je zelf niet te kieskeurig bent valt er genoeg te matchen.

Ik heb uiteindelijk maar 1 date gehad, en daar woon ik nu bijna 2 jaar mee samen.
pi_214884147
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat niet.
Maar als je zelf niet te kieskeurig bent valt er genoeg te matchen.

Ik heb uiteindelijk maar 1 date gehad, en daar woon ik nu bijna 2 jaar mee samen.
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken ze
pi_214884913
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken ze
wow die heb ik echt al jaren niet meer gehoord. "hosselen" toch? :D
pi_214884919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Ik ga een milf neuken
Gast kan nog geen hamster neuken :')
-XOXO-
pi_214886637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Ik ga een milf neuken
:')
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 09:08:09 #113
pi_214886673
Hey hallo goedemorgen
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214886819
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey hallo goedemorgen
Een hele goede morgen Chevy.

Hoe gaat het ouwe pikkebaas?
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 09:37:39 #115
pi_214886977
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:23 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Een hele goede morgen Chevy.

Hoe gaat het ouwe pikkebaas?
Lekker maat en met jou
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214887271
Hey
lol
pi_214887669
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Lekker maat en met jou
Beetje sip, maar komt wel goed.
pi_214887670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hey
Hey maat
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2024 @ 11:12:28 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_214887970
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Gast kan nog geen hamster neuken :')
Jij wel :?

Ik ben trouwens geweigerd op Tinder. Ze geloofden m'n profiel niet.

Goeiemorgen. :)

pi_214888352
Goedemiddag
lol
pi_214888990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Goedemiddag
Goedemiddag.
pi_214888992
Mooie gespierde zeemannen.
  woensdag 4 september 2024 @ 13:23:57 #123
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214889109
Ben benieuwd wat er vandaag in mijn bento box zit :)
pi_214889130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag in mijn bento box zit :)
Is dat elke dag een verassing?

@ChevyCaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een verassing nemen qua lunch.

Niks voor mij, wat als ik heb niet lust :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2024 13:26:43 ]
  woensdag 4 september 2024 @ 13:27:05 #125
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214889139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]

@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een mysterie.
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.
pi_214889186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.
Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?
pi_214890241
Wat is dat voor volk hier joh
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_214890410
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 15:48 schreef Solotovski het volgende:
Wat is dat voor volk hier joh
welkom terug!
lol
pi_214890874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
welkom terug!
Lang geleden dat ik zo'n korte ban had
pi_214891166
Ik maak straks aardappelschijfjes uit de airfryer, champignonburger en groente uit een blikje voor de verandering. Even kijken wat er allemaal in mijn oorlogsvoorraad zit.
pi_214891320
Kneusjes zijn jullie.
pi_214891374
Edamame-bonen wordt het. Gebruik ik meestal om falafel te machen, maargoed.
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 17:38:59 #133
pi_214891545
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]

@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een verassing nemen qua lunch.

Niks voor mij, wat als ik heb niet lust :')
Beasting stuff.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 17:39:18 #134
pi_214891552
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Fijn dat je weer terug bent!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214891586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Kneusjes zijn jullie.
wieso dat nou weer
lol
pi_214891601
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Gelukkig ben je terug maat.
pi_214892062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Fijn dat je weer terug bent!
Bedankt maat
pi_214892091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Edamame-bonen wordt het. Gebruik ik meestal om falafel te machen, maargoed.
Die heb k altijd in mn poké bowl
  woensdag 4 september 2024 @ 18:53:56 #139
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214892451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:32 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.
pi_214892471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:53 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.
Wat is een PhD?
  woensdag 4 september 2024 @ 19:00:37 #141
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214892546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:55 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Wat is een PhD?
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.
pi_214892553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:00 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.
Snap dat niet.
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 19:24:37 #143
pi_214892776
Wtf. Kijk ik even op flight radar, zie ik zo'n ding vliegen

WOW!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 19:33:28 #144
Belg
pi_214892880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[ afbeelding ]

WOW!
van waar naar waar :D
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 19:42:14 #145
pi_214892973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
van waar naar waar :D
Hamburg naar Chester.

Als je op dat vliegveld van de eindbestemming zoekt zie je ook meteen dat toestel https://www.google.com/se(...)d&q=Chester+Hawarden
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214893070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:55 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Wat is een PhD?
Pretty huge dick
lol
  woensdag 4 september 2024 @ 19:51:20 #147
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214893089
vandaag mail gehad van KLM

schadevergoeding is toegekend, dus dat zal hopelijk binnen zijn voor ik een ps5 pro kan pre-orderen :B
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 4 september 2024 @ 19:53:32 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214893122
quote:
16s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag mail gehad van KLM

schadevergoeding is toegekend, dus dat zal hopelijk binnen zijn voor ik een ps5 pro kan pre-orderen :B
Wat was er aan de hand?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214893226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[ afbeelding ]

WOW!
De 'superguppy' (Airbus Beluga) wordt ingezet om delen van vliegtuigrompen te vervoeren. Meestal vanaf Hamburg dacht ik.
  woensdag 4 september 2024 @ 20:05:55 #150
459912 FlippingCoin
pi_214893272

[ Bericht 100% gewijzigd door FlippingCoin op 04-09-2024 20:06:47 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator woensdag 4 september 2024 @ 20:07:34 #151
pi_214893288
quote:
🧐
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 4 september 2024 @ 20:09:48 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214893309
Wat is dit voor spookquote?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214893329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit voor spookquote?
Auto-afweer van FOK! of zo lijkt het.
pi_214893719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Auto-afweer van FOK! of zo lijkt het.
Over afweer gesproken.
Game je nog veel maat?
pi_214893781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:40 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Over afweer gesproken.
Game je nog veel maat?
ja
lol
pi_214894278
Zo mannen en dames ik ben moe
pi_214895575
c_/ Goedemorgen.

Meteo

Het kan vanochtend plaatselijk wat mistig/nevelig zijn, maar dat lost vrij snel op. Eerst bewolkt, later vanuit het noordoosten zonnig. Het wordt 27ēC en voelt benauwd aan. In het noorden staat er een matige oostenwind. Langs de noordkust is de wind vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5-6. Elders staat er weinig wind.

Aktueel:

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:
pi_214895922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 03:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
c_/ Goedemorgen.

Meteo

Het kan vanochtend plaatselijk wat mistig/nevelig zijn, maar dat lost vrij snel op. Eerst bewolkt, later vanuit het noordoosten zonnig. Het wordt 27ēC en voelt benauwd aan. In het noorden staat er een matige oostenwind. Langs de noordkust is de wind vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5-6. Elders staat er weinig wind.

Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Dankjewel Niels, nog een paar benauwde dagen en dan wordt het volgens mij minder.
pi_214896259
Bedankt abid voor het doodmaken van deze sc

Chapeau.
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 08:56:31 #160
pi_214896365
Hallo allemaal
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214897158
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:39 schreef Solotovski het volgende:

Chapeau.
Doodmaken, beroven en verkrachten.

Daar zijn ze goed in :B
pi_214897198
Net een goor oud lijk er even op gewezen dat ze een broodtang moet gebruiken als ze brood uit de bakken pakt.

Dat ze vroeger met der gore grijp klauwen alles weg jatte in de oorlog betekend niet dat het nu nog steeds op die manier kan smerige fossiele nazihoer :r :(
  Trouwste user 2022 donderdag 5 september 2024 @ 11:37:34 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_214897761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:39 schreef Abid-Meher het volgende:
Zo mannen en dames ik ben moe
Ik ben Tong.

Goeiemorgen

Trouwste user 2022 donderdag 5 september 2024 @ 11:38:12 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_214897769
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:38 schreef Rozevla het volgende:
Net een goor oud lijk er even op gewezen dat ze een broodtang moet gebruiken als ze brood uit de bakken pakt.

Dat ze vroeger met der gore grijp klauwen alles weg jatte in de oorlog betekend niet dat het nu nog steeds op die manier kan smerige fossiele nazihoer :r :(
Verder alles goed :?

Moderator donderdag 5 september 2024 @ 12:18:25 #165
pi_214898121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Verder alles goed :?

Blijkbaar niet. Gast schrijft betekent met een d _O-
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214899559
Chevy weer mod wtf
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 14:59:47 #167
pi_214899579
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:57 schreef doggy112 het volgende:
Chevy weer mod wtf
*nog steeds mod

;)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214899590
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
*nog steeds mod

;)
*vrijwilligerswerk om uitkering te behouden

;)
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 15:02:14 #169
pi_214899597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:01 schreef doggy112 het volgende:

[..]

;)
🤫
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214899669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
*nog steeds mod

;)
*nog steeds maagd

pi_214899706
Grillworst met kaas en jalapeņo _O_
pi_214899749
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:01 schreef doggy112 het volgende:

[..]

;)
Ok john
lol
pi_214899754
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Rozevla het volgende:
Grillworst met kaas en jalapeņo _O_
Pics
lol
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 15:24:55 #174
pi_214899798
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef Rozevla het volgende:

[..]
*nog steeds maagd

Hoe weet jij dat???
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214899930
heb het warm nu
lol
  donderdag 5 september 2024 @ 16:13:24 #176
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214900184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
heb het warm nu
In Afrika is het pas warm.
pi_214900311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Pics
Moet je ff paar uurtjes wachten.

Ik maak er eerst nu ff stront van.
pi_214900315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:13 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
In Afrika is het pas warm.
Maar daar doen ze de hele dag ook geen flikker dus ze moeten niet zeiken.
pi_214900319
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:33 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Moet je ff paar uurtjes wachten.

Ik maak er eerst nu ff stront van.
hahahah goeie :D
lol
pi_214900464
Ja lieve mensen. Nog een dag en het is alweer weekeind. Dan ook zat te doen overigens. :D
pi_214900487
Straks weer aardappelschijfjes uit de airfryer en een champignonburgâh, maar vandaag met selbstgemachte griekse salade. Overmorgen maar weer wat vleesch waaronder antilliaanse rosbief. :*
pi_214900558
Ik heb al weekend B-)
pi_214900582
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Wantie het volgende:
Ik heb al weekend B-)
Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.
pi_214900657
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Wantie het volgende:
Ik heb al weekend B-)
Ik ook maat.
pi_214900671
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?
pi_214900866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.
pi_214902166
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 17:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.
Een overnachting klinkt wel cool.
pi_214902511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straks weer aardappelschijfjes uit de airfryer en een champignonburgâh, maar vandaag met selbstgemachte griekse salade. Overmorgen maar weer wat vleesch waaronder antilliaanse rosbief. :*
nomnom! laat het smaken niels :9
  donderdag 5 september 2024 @ 20:31:40 #189
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214902602
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:33 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Maar daar doen ze de hele dag ook geen flikker dus ze moeten niet zeiken.
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.
pi_214903544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.
Dan moet je dat niet doen zou ik zeggen.
pi_214903995
quote:
16s.gif Op donderdag 5 september 2024 20:23 schreef VseslavBotkin het volgende:

[..]
nomnom! laat het smaken niels :9
Jij nog wat lekkers gehad afgelopen tijd?
pi_214904496
c_/ Goedemorgen.

Meteo

Mooie lagedruk-krul ten westen van Frankrijk. Gemakkelijk te onthouden: Lagedruk = Linksom.

Aktueel:

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels0Kurovski op 06-09-2024 05:26:09 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 08:08:12 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_214904780
Goeiemorgen

pi_214906477
Hallo allemaal.
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:18:50 #195
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214906782
Een dag vol skibidi sigma rizz 8-)
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:48:10 #196
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214907108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Näsenbar het volgende:
We leven hier niet in turkistan.
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:54:42 #197
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214907166
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:48 schreef Rozevla het volgende:

[..]
We leven hier niet in turkistan.
Boomer gespot :')
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 13:43:55 #198
pi_214907490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Näsenbar het volgende:
GYATT!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214907594
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
GYATT!
Goated stuff
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 14:05:01 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_214907652
Altijd lekker om getipt te worden voor bands. Al bestonden ze al vanaf 1999. :)

Album Ã‚Âˇ Planes Mistaken For Stars Ã‚Âˇ 1999 Ã‚Âˇ 8 songs

Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 15:51:48 #201
Belg
pi_214908321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 08:39 schreef Solotovski het volgende:

Chapeau.
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.

Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
  roze vrijdag 6 september 2024 @ 15:53:21 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214908333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.

Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
Kan even duren voor je reactie terug krijgt.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 6 september 2024 @ 15:56:39 #203
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214908365
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
-post verwijderd
Stoer man , stoker.

[ Bericht 19% gewijzigd door capuchon_jongen op 06-09-2024 15:58:29 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 15:58:58 #204
Belg
pi_214908388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:56 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Stoer man , stoker.
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:00:45 #205
459912 FlippingCoin
pi_214908408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
flikker :')
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 16:01:27 #206
Belg
pi_214908417
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
flikker :')
Het is ook nooit goed _O-
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:02:10 #207
459912 FlippingCoin
pi_214908423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Het is ook nooit goed _O-
je moet eens niet zo toxic doen
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:05:03 #208
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214908450
Kan iemand mij uitleggen wat nou de hele rel is rondom deze SC?
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:19:39 #209
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214908596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .
Als je echt wat van je fouten had geleerd dan zou je al geen misbruik maken van je 'mod' positie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator vrijdag 6 september 2024 @ 16:43:57 #210
Belg
pi_214908833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .
Als je echt wat van je fouten had geleerd dan zou je al geen misbruik maken van je 'mod' positie.
Sow hier word ik even op mijn plaats gezet
pi_214908861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:05 schreef Näsenbar het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou de hele rel is rondom deze SC?
Geen idee, maar het is ook gezellig in de andere sc, dus wees welkom.
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:52:49 #212
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214908885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef Questular het volgende:

[..]
Geen idee, maar het is ook gezellig in de andere sc, dus wees welkom.
Welke van die andere twee?
pi_214910626
Echt hč, kutmods.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_214911049
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hč, kutmods.
Ja, weg met de mods. Verdwijnen constant komen ze weer terug. Bah.
pi_214911053
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Sow hier word ik even op mijn plaats gezet
Niks van aantrekken.
  vrijdag 6 september 2024 @ 20:40:45 #216
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214911114
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2024 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hč, kutmods.
Hey Ludo
pi_214911828
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:24 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Mooie uitvoering.
je bent zelf een mooie uitvoering
pi_214911853
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]
je bent zelf een mooie uitvoering
Dankjewel pikkebaas.
pi_214911901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:59 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Dankjewel pikkebaas.
jij moest toch film kijken?
lol
pi_214911936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 22:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
jij moest toch film kijken?
Ja zolang ik niet op whatsapp ben is ze niet boos.
pi_214912007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 22:10 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ja zolang ik niet op whatsapp ben is ze niet boos.
waanzin
lol
pi_214912020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 22:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
waanzin
Absoluut ik ben een zielige achterlijke cuck. Wil gewoon harig kutje likken.
pi_214912555
@capuchon_jongen ik hou van jou en sorry
pi_214913759
c_/ Goedemorgen.

Meteo

Aktueel:

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:

Analyse:

[ Bericht 37% gewijzigd door Niels0Kurovski op 07-09-2024 07:56:05 ]
  zaterdag 7 september 2024 @ 07:51:18 #227
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214913840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 06:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
c_/ Goedemorgen.

Meteo

[ afbeelding ]

Over een uur zoiets maak ik het compleet.
Je bent al 2 minuten te laat ! :B
  zaterdag 7 september 2024 @ 07:51:37 #228
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214913843
Ik vind mist altijd iets moois hebben.
pi_214913861
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2024 07:51 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind mist altijd iets moois hebben.
Van die laaghangende in de polder vanaf een dijk of op zee. Alsof je over de wolken fietst of vaart. O+ Het heeft iets magisch.
  zaterdag 7 september 2024 @ 08:20:06 #230
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214913929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 07:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Van die laaghangende in de polder vanaf een dijk of op zee. Alsof je over de wolken fietst of vaart. O+ Het heeft iets magisch.
Klopt, ik reed vorige week rondom de groene venen en zag daar de koeien in de mist staan.

Heel mooi.
pi_214914114
Lekker weer vandaag
lol
pi_214914218
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 08:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Lekker weer vandaag
Na vandaag gaat het af of niet Niels?
  zaterdag 7 september 2024 @ 09:34:28 #233
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214914511
We gaan helaas naar herfst temperaturen gepaard met regen :(
pi_214914528
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2024 09:34 schreef Rozevla het volgende:
We gaan helaas naar herfst temperaturen gepaard met regen :(
heerlijk
lol
  zaterdag 7 september 2024 @ 09:46:42 #235
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214914598
Kut herfst met teveel regen :r

Gister iets teveel pepers, jalapeņos en chili gegeten :%
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 september 2024 @ 10:02:50 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_214914711
Goeiemorgen

pi_214915427
Goeiemorgen
  Moderator zaterdag 7 september 2024 @ 19:04:24 #238
pi_214918895
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 7 september 2024 @ 19:07:12 #240
pi_214918916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 19:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
goeiemorgen
Hallo hoi
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 september 2024 @ 19:12:40 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_214918966
Beetje punk/garagerock/underground/hardcore liefhebbers ? M'n nieuwe helden.......
pi_214919773
#doodbloeden
pi_214922464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 20:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
#doodbloeden
Muil.
  Moderator zondag 8 september 2024 @ 00:47:03 #244
pi_214922536
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 00:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Muil.
Wij blijven gaan hč maat
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214922659
c_/ Goedemorgen.

Meteo

Gewoon code groen. Een flitsje hier en daar.

Aktueel:

Prognose:

Satellet laatste 6 uur:

Analyse:

[ Bericht 12% gewijzigd door Niels0Kurovski op 08-09-2024 01:43:11 ]
pi_214924115
Eindelijk koelt het wat af bedankt Niels :)
pi_214924118
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wij blijven gaan hč maat
Goat.
pi_214924174
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:40 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Goat.
Opzouten met je goat. Mijn nautisme kan niet tegen flauwekultermen. :(
pi_214924951
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Opzouten met je goat. Mijn nautisme kan niet tegen flauwekultermen. :(
Sorry Niels.
pi_214926667
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:27 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Sorry Niels.
Sorry is onvoldoende.

Het is: Op je blote knieën, broek omlaag en @datismijnmening met het eikelzweepje.
  zondag 8 september 2024 @ 19:22:58 #251
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214927961
Pool afgelopen weekend verdronken in de plas.

Wilde naar de overkant zwemmen met z’n blauwe harses.

Niet gelukt.
pi_214928153
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2024 19:22 schreef Rozevla het volgende:
Pool afgelopen weekend verdronken in de plas.

Wilde naar de overkant zwemmen met z’n blauwe harses.

Niet gelukt.
Een pool minder, lekker erg. Nee, maar is wel ruk. Een mens in het water is een mens in het water. Ik ben verplicht te redden, maar denk aan mijn eigen veiligheid. Je zal zo'n opgeblazen lijk aan de oever vinden zeg. Ik woon langs de Oude Maas. Nooit meegemaakt gelukkig hier met al die controles inzake Port State, rivierpolitie, het loodswezen en slepers.
  zondag 8 september 2024 @ 19:37:56 #253
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_214928182
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Een pool minder, lekker erg. Nee, maar is wel ruk. Een mens in het water is een mens in het water. Ik ben verplicht te redden, maar denk aan mijn eigen veiligheid. Je zal zo'n opgeblazen lijk aan de oever vinden zeg. Ik woon langs de Oude Maas. Nooit meegemaakt gelukkig hier met al die controles inzake Port State, rivierpolitie, het loodswezen en slepers.
Voor zo’n lamme pool ga ik echt het water niet in.
pi_214928206
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2024 19:37 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Voor zo’n lamme pool ga ik echt het water niet in.
Niet waard indd. Het is een afweging.
pi_214928266
Een kind ga jij echt wel redden hoor Vla. Denk eerst aan je eigen veiligheid.
pi_214928621
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 16:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Sorry is onvoldoende.

Het is: Op je blote knieën, broek omlaag en @:datismijnmening met het eikelzweepje.
Gelieve mij niet in deze vulgariteit te betrekken :{w
-XOXO-
pi_214928731
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Gelieve mij niet in deze vulgariteit te betrekken :{w
Akkoord, excuses.
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2024 @ 08:13:44 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_214931434
Goeiemorgen

pi_214932726
Hallo allemaal. Ik ben er weer.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  roze maandag 9 september 2024 @ 11:48:04 #260
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214932733
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2024 11:46 schreef Treinhoer het volgende:
Hallo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 11:53:53 #261
pi_214932783
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2024 11:46 schreef Treinhoer het volgende:
Wie vroeg precies?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214932788
Ja ehm. Even het weerbericht samenstellen.
pi_214932800
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wie vroeg precies?
mevrouw in bad
lol
pi_214932863
c_/ Goedemiddag.

Meteo

Aktueel:

Prognose:

Satelliet laatste 6 uur:

Analyse:
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 13:19:54 #265
pi_214933327
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
mevrouw in bad
Sexy.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214933568
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.

Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.

Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2024 @ 14:14:15 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_214933642
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.

Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.

Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Dit is feedback niet. Ik begrijp wel helemaal wat je bedoelt of waaraan je je ergert.

Moderator maandag 9 september 2024 @ 14:50:34 #268
pi_214933894
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:

Die man was wel echt megawhiteknight 🤣🤣
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 14:51:19 #269
pi_214933895

Helaas. Dit gaat voor mij niet op!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214934471
Ja geef iedereen maar een bs baan, het geld ken niet op!
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 17:10:38 #271
pi_214934826
Vanavond

APPLE KEYNOTE!

GAAF!
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214934911
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond

APPLE KEYNOTE!

GAAF!
Debiettjesmaandag.
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 17:17:19 #273
pi_214934917
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Debiettjesmaandag.
We gaan de nieuwe launch vieren in DIG. Voel je zeker van harte welkom.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214934927
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
We gaan de nieuwe launch vieren in DIG. Voel je zeker van harte welkom.
Alsof ik bij die club ga aansluiten.
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 17:20:01 #275
pi_214934946
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Alsof ik bij die club ga aansluiten.
Ik zal je wel even mentionnen zodra het begint, zie je daar vriend.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214934953
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik zal je wel even mentionnen zodra het begint, zie je daar vriend.
Okay.
pi_214935049
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond

APPLE KEYNOTE!

GAAF!
binnenkort nieuwe iphone kopen _O_
lol
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 17:34:56 #278
pi_214935075
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
binnenkort nieuwe iphone kopen _O_
Beestmanheld.

Ik probeer het nog een jaartje met m’n 12 mini.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214935104
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beestmanheld.

Ik probeer het nog een jaartje met m’n 12 mini.
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
lol
pi_214935393
Koop hem alleen als hij wielen heeft.
pi_214935396
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
Okay zoon John
pi_214935548
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Debiettjesmaandag.
Ik vind dat ook iets voor debieltjes.

Sorry Chevy en Doug
pi_214935654
Het waait aardig hier.Ogenblik.
pi_214935697
Goede avond.

Even een tussentijdse meteo.

Aktueel:
pi_214935716
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ik vind dat ook iets voor debieltjes.

Sorry Chevy en Doug
oooh mensen kijken uit naar iets
even op ze neerkijken

debiel
lol
pi_214935812
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goede avond.

Even een tussentijdse meteo.

Aktueel:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2024 18:54:46 ]
pi_214935863
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.

Verder nog vragen?
pi_214935912
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.

Verder nog vragen?
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?
pi_214936295
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]

Koop je zo'n apparaat.

https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
pi_214936302
quote:
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.
pi_214936344
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.
pi_214936362
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.
pi_214936389
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man man
Beddengoed is zo droog

Vraag mij maar geen advies meer
lol
pi_214936529
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
debiel
Present. :)
pi_214936971
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.
Even resume, je wilt de was ophangen, maar gezien het weer wordt het de droger.
Je vraagt Niels om advies, en die wijst je op het brandgevaar.
Is er dan een andere oplossing?
Yup, gewoon binnen ophangen en dan een ontvochtiger aanzetten.
Die is energiezuiniger dan een droger en niet brandgevaarlijk.

Maar als je liever de was buiten ophangt morgen, ik houd je niet tegen :W
pi_214937044
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Present. :)
welkom
lol
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 20:57:03 #297
pi_214937061
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
De 16 is nu uit in het ROZE

DAMN
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214937107
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man man
Beddengoed is zo droog

Vraag mij maar geen advies meer
Dus dat droogt gewoon? Prima hang ik het op.
pi_214937109
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De 16 is nu uit in het ROZE

DAMN
Hard,
pi_214938376
Lets share what we know
pi_214938378
x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')