Ik ben echt al heel lang niet meer in Belsj geweest.quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
In België is er niets aan de fant:
[ [url=blob:null/6d28c2b4-a6fc-4b7a-8108-08cc7b5e1f46]afbeelding[/url] ]
Het koelt lekker af.quote:Op maandag 2 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen.
[ afbeelding ]
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverrrrrdomme
Partij loeihard m’n kleine teen gestoten. Eerste pijnscheut altijd negeren. Maar nog steeds last van
ERG SAD
Weet niet eigenlijk. Misschien?quote:Op maandag 2 september 2024 18:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sterkte maat, klinkt zwaar klote. Niks gekneusd?
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?quote:Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Weinig last hier aan De Oude Maas op 6 hoog.
[ afbeelding ]
Even rustig aan doen bro, kun je koelen?quote:Op maandag 2 september 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Misschien?
Jaren gedaan aan boord.quote:Op maandag 2 september 2024 18:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij hebt wel altijd toffe kaarten. Heb jij je roeping niet gemist als weerman?
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?quote:
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat wasquote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
25ēC en 1.007mbar. Toch best warm.
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.quote:Op maandag 2 september 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, had je een hoge rang?
[..]
Ik heb dat met bar nooit begrepen. Had een Casio die kon bar meten, maar wist niet eens wat dat was
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mijn rang kan ik beter voor me houden. Wel eens gezegd hier.
Buitenlucht is om en nabij 1 bar. Ga je er vlak onder of boven bepaalt dat het weer. Veranderlijkheid speelt een grote rol. Een snelle daling in druk betekent meestal slecht weer. Dat er een lagedrukgebied overtrekt bijvoorbeeld. Weervoorspellng is moeilijk.
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @Frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.quote:Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt, je zou met bar dus wel kunnen vertellen dat het weer wat gaat veranderen. Jij weet er veel van, weet jij boeken of iets wat een beginner zou kunnen lezen, om dit ook een beetje te leren?
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Ja.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, mooi dat jij er ook veel ervaring in hebt. Hoe gaat het verder met je? Nog leuke vacatures gevonden onlangs?
Zou niemand ooit doenquote:Op maandag 2 september 2024 19:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Verzoek.
Verpest de boel hier niet.
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van.quote:
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏quote:Op maandag 2 september 2024 19:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Even de koffiechat doorgenomen. Kreeg ik zowaar een slappe van.
Een metafoor jongeman. Beeldspraak. Niet te letterlijk nemen maagd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van KLB SC krijg je een stijfje? 😏
Oh!quote:Op maandag 2 september 2024 20:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een metafoor jongeman. Beeldspraak.
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.quote:
Valt mee hoor. Er zitten veel grotere kenners in de SC van WKN die het dagelijkse weer bespreken. Ik weet zelf meer van de andere onderwerpen die tot WKN behoren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is niets onvoorspelbaarder dan het weer. Piloten en zeelieden weten iets. @:frutsel hier op de FOK! is denk ik de meest kennende.
Staan er ook plaatjes in een e-book?quote:Op maandag 2 september 2024 20:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Koop jij ook maar een E-reader. Ga ik je over een jaartje overhoren hoe onze taal werkt.
jaquote:Op maandag 2 september 2024 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staan er ook plaatjes in een e-book?
Hoiquote:
Zo snel mogelijk een Turkse pizza, kapsalon en broodje döner eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |