Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.
Lang geleden dat ik zo'n korte ban hadquote:
Beasting stuff.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is dat elke dag een verassing?
@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een verassing nemen qua lunch.
Niks voor mij, wat als ik heb niet lust![]()
Fijn dat je weer terug bent!quote:Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n korte ban had
Gelukkig ben je terug maat.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n korte ban had
Bedankt maatquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent!
Die heb k altijd in mn poké bowlquote:Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Edamame-bonen wordt het. Gebruik ik meestal om falafel te machen, maargoed.
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, wat voor een soort werk doe jij?
Wat is een PhD?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik werk bij een Universiteit, ik doe PhD onderzoek naar radicalisering op Nederlandse internetfora.
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.quote:
Snap dat niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een meerjarig onderzoek dat resulteert in een proefschrift.
van waar naar waarquote:Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Kijk ik even op flight radar, zie ik zo'n ding vliegen
[ afbeelding ]
WOW!
Hamburg naar Chester.quote:
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag mail gehad van KLM
schadevergoeding is toegekend, dus dat zal hopelijk binnen zijn voor ik een ps5 pro kan pre-orderen
De 'superguppy' (Airbus Beluga) wordt ingezet om delen van vliegtuigrompen te vervoeren. Meestal vanaf Hamburg dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Kijk ik even op flight radar, zie ik zo'n ding vliegen
[ afbeelding ]
WOW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |