Geen Tinder. Jij?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
hoeveel matches hebben jullie op tinder?
Stuk of 40.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
hoeveel matches hebben jullie op tinder?
Ik denk dat je het verwisselt met grindrquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stuk of 40.
Daarna gestopt met swipen.
Nee, Grindr werkt niet met matches.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:24 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verwisselt met grindr
Ben je zo hotquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stuk of 40.
Daarna gestopt met swipen.
Nee, dat niet.quote:
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken zequote:Op dinsdag 3 september 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar als je zelf niet te kieskeurig bent valt er genoeg te matchen.
Ik heb uiteindelijk maar 1 date gehad, en daar woon ik nu bijna 2 jaar mee samen.
wow die heb ik echt al jaren niet meer gehoord. "hosselen" toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Heb je niet naar boef geluisterd? Bitches willen plakken maar we fucken ze
Lekker maat en met jouquote:Op woensdag 4 september 2024 09:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Een hele goede morgen Chevy.
Hoe gaat het ouwe pikkebaas?
Jij welquote:Op dinsdag 3 september 2024 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast kan nog geen hamster neuken
Is dat elke dag een verassing?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag in mijn bento box zit
Ja met een paar collega's ruilen we elke dag zodat iedereen een verrassing heeft.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is dat elke dag een verassing?
@:chevycaprice kijk deze bro eens beasten elke dag een mysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |