Okay.quote:Op maandag 9 september 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal je wel even mentionnen zodra het begint, zie je daar vriend.
Beestmanheld.quote:Op maandag 9 september 2024 17:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
binnenkort nieuwe iphone kopen
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)quote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beestmanheld.
Ik probeer het nog een jaartje met m’n 12 mini.
Okay zoon Johnquote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
oooh mensen kijken uit naar ietsquote:Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iets voor debieltjes.
Sorry Chevy en Doug
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?quote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goede avond.
Even een tussentijdse meteo.
Aktueel:
[ afbeelding ]
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ziet er vrij rustig uit, het worden wel een aantal luchtvochtige dagen. Ik wilde graag nog de was ophangen, maar dat wordt, denk ik de droger gebruiken, wat denk jij Niels?
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?quote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Brandoorzaak nummer 1 zijn droogmachnines.
Verder nog vragen?
quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop je zo'n apparaat.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.quote:Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat gaat de buitenlucht niet minder vochtig maken.
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb jij je wasdroger buiten staan dan.
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man manquote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar hoe moet ik mijn beddengoed dan drogen? Is te koud nu, of?
Even resume, je wilt de was ophangen, maar gezien het weer wordt het de droger.quote:Op maandag 9 september 2024 19:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hang mijn was niet op in een wasdroger, ik heb het over ophangen. Ik gebruik een molen.
De 16 is nu uit in het ROZEquote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik heb de 13, maar ik heb erg veel pech met die kut telefoon (zoals in mijn leven) (lmao)
Dus dat droogt gewoon? Prima hang ik het op.quote:Op maandag 9 september 2024 19:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Misselijke vent, een droger gebruiken bij 15+ man man man man
Beddengoed is zo droog
Vraag mij maar geen advies meer
Hard,quote:Op maandag 9 september 2024 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De 16 is nu uit in het ROZE
DAMN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |