Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
God heeft die ultieme skibidi rizz goatmax
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
God heeft die ultieme skibidi rizz goatmax
Ik denk dat Hij niet bestaat.quote:
Haha oh wowquote:Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Fb topic over die tandentroll volgens mijquote:Op donderdag 12 september 2024 08:56 schreef Questular het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welk topic en wie het was
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:solotovski
Je wijf is helemaal gruizig nu !!!!!
Welkom terug maat. Hopelijk duurt het even voordat je weer op vakantie gaat.quote:
Ik geef het een weekquote:Op donderdag 12 september 2024 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Hopelijk duurt het even voordat je weer op vakantie gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |