De comments onder deze videoquote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef FoieGras het volgende:
Het kan erger, van die tiktok influencers, die praten op een manier waar ik nog geen naam voor heb kunnen verzinnen, een mix tussen arrogant en down syndroom. Zoals deze npc.
Gvd wat is dat eng
Klinkt vrij normaal voor een klein kind.quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef FoieGras het volgende:
Het kan erger, van die tiktok influencers, die praten op een manier waar ik nog geen naam voor heb kunnen verzinnen, een mix tussen arrogant en down syndroom. Zoals deze npc.
Gvd wat is dat eng
welk jochie?quote:Op zondag 15 september 2024 16:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Terecht klacht, die jochie zit allang in de gevangenis tussen terroristen en asielzoekers.
Thijs natuurlijkquote:
Hele tijd geleden had iemand op tweakers hem gevonden. Hele normale bent geworden l, naar het schijnt.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef FoieGras het volgende:
Gvd wat is dat eng
Lekker ding hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef FoieGras het volgende:
Gvd wat is dat eng
Helemaal niet. Je schrikt je de pleuris als je daar sochtends naast wakker word, ook heeft ze een mannenlichaam. Geen vrouwelijke rondingen.quote:
Waarom zo vals over iemand doen?quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef FoieGras het volgende:
Gvd wat is dat eng
Jij hebt nog een hoop te leren. Aangezien dit meisje vals is. Dan benader je die persoon ook zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |