SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 06-09-2024 14:56:29 ]
Als de game prima is dan maakt mij het helemaal niet uit of ik nu met Yoda speel of iemand die ze speciaal voor de game hebben verzonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:25 schreef Evangelion het volgende:
Ja laten we een Star Wars game maken zonder de hoofdpersonen uit de films en zonder jedi's.
Het Star Wars universum stelt weinig voor zonder die dingen. George Lucas is een fraud.
Big ifquote:
Absoluut niet. Er is zoveel meer tofs te doen in die wereld dan WEER de fucking Jedi's en de lui uit de films.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:25 schreef Evangelion het volgende:
Ja laten we een Star Wars game maken zonder de hoofdpersonen uit de films en zonder jedi's.
Het Star Wars universum stelt weinig voor zonder die dingen. George Lucas is een fraud.
coolquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Na anderhalf uur kan ik zeggen dat Astro Bot inderdaad GOTY is. Dit is zo goed.
Iedereenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedereen moet dit kopen. En wel nu. Ook jullie. @:Mani89 @:Slobeend
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Na anderhalf uur kan ik zeggen dat Astro Bot inderdaad GOTY is. Dit is zo goed.
Omdat het fucking goed is. Playstation heeft eindelijk zijn Mario.quote:
Heb ik toch geen tijd voor maat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
@:yvonne @:pharkus @:sp3c @:ggmm @:aberkullie @:fok-it @:danny @:dotteke @:kaneelstokje
Lekker samen gamen
oprecht jammerquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor maat.
kan toch gewoon voor de klasquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb amper tijd om erotisch materiaal te consumeren!
Genoeg games voor. Stellar Blade bijv.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb amper tijd om erotisch materiaal te consumeren!
Geef PlayStation 5 danquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
@:yvonne @:pharkus @:sp3c @:ggmm @:aberkullie @:fok-it @:danny @:dotteke @:kaneelstokje
Lekker samen gamen
zou wel zonde zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Weet zeker dat die astro bot echt niet veel gaat verkopen hoe goed het ook is
ik wacht nog op de ps5 pro koop er wel gelijk 2 danquote:
Thanks bro, stuur maar op danquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik wacht nog op de ps5 pro koop er wel gelijk 2 dan
Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Lekker samen gamen
ja ze zijn wel aan de prijs tegenwoordigquote:
Nee, want dan heb ik geen geld meer om een ps5 te kopen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan toch gewoon voor de klas
Soon.jpgquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:12 schreef DKUp het volgende:
Maar deze game wil ik gaan spelen in de super duper PS5 Pro versie
Heel raar ik zou denken dat de tv daar geen invloed op heeft?quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even snel een tweede hands tv van marktplaats gehaald.
De Playstation start op, en kan spellen opstarten. Maar als een spel opgestart is, kan ik het niet starten.
Geen enkele knop reageert dan, behalve de ps knop.
Iemand een idee?
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.quote:Op zondag 8 september 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel raar ik zou denken dat de tv daar geen invloed op heeft?
Maar dat is ook vreemd want om een spel te selecteren en op te starten moet je wel eerst wat pijltjes toetsen en het x knopje gebruiken wat danblijkbaar in het menu wel werkt.quote:Op zondag 8 september 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.
Precies. Maar met de andere controller kan ik wel verder.quote:Op zondag 8 september 2024 09:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dat is ook vreemd want om een spel te selecteren en op te starten moet je wel eerst wat pijltjes toetsen en het x knopje gebruiken wat danblijkbaar in het menu wel werkt.
Een factory reset zou je nog eens kunnen proberen voor die controller.quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Maar met de andere controller kan ik wel verder.
Werkt dat ook met een ps4 controller?quote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef Basp1 het volgende:
Geef d
[..]
Een factory reset zou je nog eens kunnen proberen voor die controller.
Ook daar zie ik onderop een gaatje zitten dus ik vermoed van wel. Maar anders moet je even Google.quote:Op zondag 8 september 2024 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt dat ook met een ps4 controller?
Goede timing dan heb ik mijn claim van KLM wel binnen.quote:Op zondag 8 september 2024 09:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk….
Aankomende week de aankondiging
Release ergens in november rond AC Shadows
Oh gelukkigquote:Op zondag 8 september 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.
Die is goed hequote:
Ja. Je kunt niet een PS5 met een kabel van een PS4 of een PS4 controller spelen.quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even snel een tweede hands tv van marktplaats gehaald.
De Playstation start op, en kan spellen opstarten. Maar als een spel opgestart is, kan ik het niet starten.
Geen enkele knop reageert dan, behalve de ps knop.
Iemand een idee?
Speel het, dan zie je het vanzelf. Er zit zoveel liefde en aandacht in, dat merk je aan alles. En ik ga niet spoileren maar de leves gebaseerd op bestaande franchises....quote:
De kracht van de PlayStation historiequote:Op zondag 8 september 2024 11:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Speel het, dan zie je het vanzelf. Er zit zoveel liefde en aandacht in, dat merk je aan alles. En ik ga niet spoileren maar de leves gebaseerd op bestaande franchises....![]()
Zit over een jaar in GamePass dus we spelen het dan wel. Alle EA games komen via EA Play naar GamePass dus die games hoef je niet te kopen. Waarschijnlijk nog helemaal gepatched ook.quote:Op zondag 8 september 2024 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Er is niet veel hype voor de nieuwe dragon age volgens mij.
Ik kijk het wel met een sceptische blik en wacht wel tot een sale.
De chick van een of ander fantasyras met supergrote hoorns op hun hoofd is niet lekker ik ben echt heel boos.quote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn jullie klaar voor de volgende game met kk lelijke wijven?
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
Challenging wankquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
@leonosquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
Uit de vorige gamequote:Op zondag 8 september 2024 17:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De chick van een of ander fantasyras met supergrote hoorns op hun hoofd is niet lekker ik ben echt heel boos.
Deze man.
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gyquote:
SoP deze maandquote:Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gy
Verwacht niet echt games morgen…..
Astro Bot bundle day oneeeequote:Op maandag 9 september 2024 18:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SoP deze maand
Hoge verwachtingen en teleurgesteld worden. En dan begint de cyclus weer opnieuw.
Ik voorspel ophef over de PS5 Pro prijs, specs en no games. En dan verkoopt het toch goed.![]()
Er zijn flink wat spellen rond de 1080P. Nieuwe upscale technologie om betere grafische beelden te creëren en meer kracht naar performance kan.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie alleen niet echt in wat een pro gaat veranderen
Bloodborne 60fps.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Zucht.quote:Op zondag 8 september 2024 20:33 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat wil je ook met een trans game director, dan weet je zeker dat je gekke shit gaat zien
65 zit nog in sealquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor het wel als iemand astrobot platinum heeft en wilt verkopen
Kan nu even geen games spelen, maar wil 'm prima al in huis hebben voor 't moment dat het wel kan
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.quote:
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.
Verder niets tegen LGTBQ maar hou je idiologie lekker bij jezelf en ga het niet in de game implementeren
Je wilt geen heteros zien?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
"Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games."
En dat heb ik ook met het hele hetero/lgtbq gedoe.
Het boeit me niet in videogames. Hou het erbuiten als het niets toevoegd.
Kijk in The Witcher 3 is de relatie met verschillende karakters gewoon een ding, net zoals in een Mass Effect.
Helemaal prima.
De game is idd voor iedereen, dus waarom implementeren sommige developers dan dingen die duidelijk niet voor 'iedereen' bedoeld zijn, maar voor een minieme doelgroep?
Maarja discussie waarschijnlijk niet waard we veranderen er toch niets aan.
Het boeit me niet. Sexualiteit in videogames is altijd zeer cringy.quote:
Oh oke. Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het boeit me niet. Sexualiteit in videogames is altijd zeer cringy.
Daarnaast voegt het ook vaak 0,0 toe wat de sexuele orientatie is van een game karakter.
Gooi het dan ook niet in mijn gezicht want het voegt 99,9% niets toe.
Dit.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het boeit me niet, daarom ga ik nu al voor de zoveelste keer mijn ongenoegen uitspreken.
Nouja het is maar wat je druk maken noemt. Het benoemen is niet je druk maken tochquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh oke. Je hebt het er maar druk meeBen ook niet zo voor al dat woke gedoe. Maar je maakt je wel echt heel druk steeds
quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:22 schreef Evangelion het volgende:
Het topic heeft behoefte aan Cerny ASMR.
Ik kan niet live kijken
Witcher DLC is nog beterquote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
19:00 toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:06 schreef -CRASH- het volgende:
Eens kijken wat ze om 17:00 gaan laten zien
van de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Que? Aliens Dark Descent is juist realtime tactics/strategy, i.t.t. turn-based zoals XCOM. Of zit er een turn-based mode in oid?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh ja Aliens Dark Descent is tof.
Aanrader voor als je van turn based games/xcom houdt.
Het voelt eigenlijk aan als een logische evolutie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Que? Aliens Dark Descent is juist realtime tactics/strategy, i.t.t. turn-based zoals XCOM. Of zit er een turn-based mode in oid?
Gewoon thuiswerken en kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
oh 17:00 wtf dan red ik het helemaal niet eens
Nopequote:
Mega copequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, vandaag komt Bloodborne Remastered.
quote:
Was al op kantoorquote:
Yep... Externe drive (120 euro)is nu al te koopquote:
Een downgradequote:
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeven niet bang te zijn voor scalpers als ik de yt comments lees.
Ja dat is wel gay van ze ik wil die gewoon vast erop eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….
Die disc drive los is echt een bizarre actie.
It's a big, graphically boosted piece of hardware thatquote:
Hahahahahaha leugensquote:can keep up with ever-changing PCs, and in some ways maybe exceed them
PS4 games een boost geven met performance en resolutie klinkt als AI. Wel benieuwd hoe dat zit. Bloodborne met een PS5 Pro patchquote:Welcome PlayStation 5 Pro, the most visually impressive way to play games on PlayStation
Over the last four years since the launch of PS5, we’ve worked hard to continuously evolve the console experience and deliver the great games our players expect from us. Today, I’m incredibly proud to announce the next step in that evolution and welcome PlayStation 5 Pro to the PlayStation family – our most advanced and innovative console hardware to date.
We developed PS5 Pro with deeply engaged players and game creators in mind – as many have asked for a console that runs even higher fidelity graphics with smoother frame rates at 60FPS. We achieved this on PS5 Pro with several key performance features.*
Upgraded GPU: With PS5 Pro, we are upgrading to a GPU that has 67% more Compute Units than the current PS5 console and 28% faster memory. Overall, this enables up to 45% faster rendering for gameplay, making the experience much smoother.
Advanced Ray Tracing: We’ve added even more powerful ray tracing that provides more dynamic reflection and refraction of light. This allows the rays to be cast at double, and at times triple, the speeds of the current PS5 console.
AI-Driven Upscaling: We’re also introducing PlayStation Spectral Super Resolution, an AI-driven upscaling that uses a machine learning-based technology to provide super sharp image clarity by adding an extraordinary amount of detail.
PS5 Pro provides gamers with amazing graphics at high frame rates. You can hear Mark Cerny, lead architect for PS5 Pro, discuss the key innovations from PS5 Pro in the following video presentation. This presentation provides a deep dive into the key performance features that make PS5 Pro truly special.
Other enhancements include PS5 Pro Game Boost, which can apply to more than 8,500 backward compatible PS4 games playable on PS5 Pro. This feature may stabilize or improve the performance of supported PS4 and PS5 games. Enhanced Image Quality for PS4 games is also available to improve the resolution on select PS4 games. PS5 Pro will also launch with the latest wireless technology, Wi-Fi 7, in territories supporting this standard. VRR and 8K gaming are also supported.
It’s humbling to see how game creators have embraced the latest technology from PS5 Pro, and several games will be patched with free software updates for gamers to take advantage of PS5 Pro’s features. These games can be identified with a PS5 Pro Enhanced label within their title. Some games you can look forward to include blockbuster hits from PlayStation Studios and our third-party partners, such as Alan Wake 2, Assassin’s Creed: Shadows, Demon’s Souls, Dragon’s Dogma 2, Final Fantasy 7 Rebirth, Gran Turismo 7, Hogwarts Legacy, Horizon Forbidden West, Marvel’s Spider-Man 2, Ratchet & Clank: Rift Apart, The Crew Motorfest, The First Descendant, The Last of Us Part II Remastered, and more.
We kept the look of the PS5 Pro consistent with the overall PS5 family of products. You’ll notice the height is the same size as the original PS5, and the width is the same size as the current PS5 model to accommodate higher performance specs. Players can add an Ultra HD Blu-ray Disc Drive, or swap out console covers when they become available.
PS5 Pro fits perfectly within the PS5 family of products and is compatible with the PS5 accessories currently available, including PlayStation VR2, PlayStation Portal, DualSense Edge, Access controller, Pulse Elite and Pulse Explore. The user interface and network services will also remain the same as PS5.
The PS5 Pro console will be available this holiday at a manufacturer’s suggested retail price (MSRP) of $699.99 USD, £699.99 GBP, ¤799.99 EUR, and ¥119,980 JPY (includes tax). It will include a 2TB SSD, a DualSense wireless controller and a copy of Astro’s Playroom pre-installed in every PS5 Pro purchase. PS5 Pro is available as a disc-less console, with the option to purchase the currently available Disc Drive for PS5 separately.
PS5 Pro will launch on November 7, 2024 and will be available at participating retailers and directly from PlayStation at direct.playstation.com. Preorders will begin on September 26, 2024.
Our PS5 journey would not be possible without the millions of players that have supported us through the years and have shared with us their love of gaming. Whichever console option players choose, whether it’s PS5 or PS5 Pro, we wish to bring everyone the very best gaming experience that fits their needs.
https://blog.playstation.(...)ames-on-playstation/
Hopelijk op de lange termijn wel een groot succes.quote:
Speciaal voor mijquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:32 schreef KingRadler het volgende:
Volgend jaar verwachten ze nieuwe spellen waarom brengen ze de Pro nu uit.
Hadden beter een jaar kunnen wachten.
Al die woke zooi verneukt films series en games. Want de focus ligt op dit soort bullshit ipv echt een goede game.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).
Daarnaast heb ik dan ook graag dat je je hetero ideologie voor je houdt in games en in dit topic.
Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games.
Dus: ALLE romances, gender opties, alles er uit slopen graag. Voortaan spelen we alleen nog als een incel kikker.
"Ga het niet in de game implementeren"
Zeg.... je bent het wellicht gewend van vele jaren, maar:
"De game" is niet alleen voor jou en jouw ideologie en norm he.
"De game" is voor iedereen. Deal with it. Of ga naar een ander spel dat volledig in jouw ideologie past.
Laatste dat ik er over zeg.
LGBTQIA+ out.
Ik vindt het jammer. Maar het was wel te verwachten, platformers zijn niet meer de grootste op PlayStationquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wow, wat geweldig van jou.
??quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:14 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Exclusives Not Available on PS4 or PC
Returnal
Ratchet & Clank: Rift Apart
Astro's Playroom
Ik had liever meer spellen verwacht dan een Pro versie.
Ik tel er 3 op dit moment.
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….
Die disc drive los is echt een bizarre actie.
Bij mijn weten werkt dat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe makkelijk of moeilijk is het eigenlijk om zelf een externe disc te gebruiken bij een PS5 pro?
De 9 minuten zijn ook wel gewoon kut gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.
Sony will alleen digitale verkopen: het is volledig eigen omzet; geen 3rd party (gamemania, gamestop enzo).
En ze kunnen dan zelf beslissen wanneer ze de stekker uit een game trekken.
en ook ik wacht wel op de PS6of als mijn PS5 dood gaat en de Pro 300, 400 euro goedkoper is.
[..]
Bij mijn weten werkt dat niet.
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Amerikanen mogen sowieso niet zeiken met hun veel lagere prijs.
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
En minder garantie las ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.
Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Wij niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:45 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Pro is wel een mooie upgrade voor diegene die al een PS5 Digital Edition hebben.
Voor andere gamers kan je beter wachten op de PS6
Keep Calm and Trust in Cernyquote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Oh wel goedkoper tegenwoordig? Ook met oudere games?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dan snap ik dit niet:quote:
quote:De PS5 Pro-console is deze feestdagen verkrijgbaar voor een adviesprijs (MSRP) van 699,99 USD, 699,99 GBP, 799,99 EUR en 119.980 JPY (inclusief btw). Elke PS5 Pro wordt geleverd met een 2 TB SSD, een DualSense draadloze controller en een vooraf geïnstalleerde versie van Astro’s Playroom. De PS5 Pro is verkrijgbaar als disc-loze console, met de optie om de momenteel verkrijgbare Disc Drive voor de PS5 apart aan te schaffen.
https://techgaming.nl/son(...)0aan%20te%20schaffen.
Meestal is digitaal duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dat is dan ook zeker mijn advies maar ik ga zeker voor gta 6 een console in huis halen (waar die het beste op draait op dat moment)quote:Op woensdag 11 september 2024 13:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?
Tjaa, ik heb wel de PS4 pro gehad en heb daar altijd een beetje gemixde gevoelens over gehad. Sommige games draaide wel beter maar veel games hebben helaas ook nooit een 'pro patch' gekregen. Games zoals RDR2 en BF4 bijvoorbeeld![]()
Maar goed die was ook niet veel duurder dan de normale PS4 geloof ik. ¤800 is wel een flink bedrag. Dan zou ik zeggen leg nog ¤400-500 extra neer en bouw een knappe PC. Ben je ook niet afhankelijk van pro patches en kan je gwn al je oude games in 4K max settings draaien.
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.quote:
Als ze voor dat geld nou nog een DS edge erbij deden...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan snap ik dit niet:
[..]
doe bij die prijs maar 6% tenzij iemand wil wachten op Columbus day.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Ja dus is digitaal nog duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.
Gedeelde smart is halve smart
Als je in 2024 nog geen gedeelde account heb met iemand doe jezelf echt te kort. Ik deel al bibliotheken sinds PS3. En kom nu niet aan met dat dat niet mag en je een ban kan krijgen, dat is alleen als je er misbruik van maakt en voor elk nieuw spel toegang tot een ander account koopt van een crimineel. Gwn 1 account met een vriend of familie delen mag gewoon. Daarvoor zit die hele functie op de console.
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dus is digitaal nog duurder
Je koopt het niet voor de helft maar je deelt het dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?
En ik heb ook helemaal geen zin om steeds discs te wisselen en stapels games ergens op te moeten bergen. Die tijden zijn geweest. Als ik alles wat ik digitaal heb op disc had dan zou het er hier uit zien alsof ik in een gamemania woon.
Eigenlijk ben ik gewoon bang om fysieke games nog te kopen hoe ze bij de PS6 weer iedereen gaan naaien en eventueel helemaal geen discs meer speelbaar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:02 schreef Drankster het volgende:
Spellen downloaden via de app en updates geïnstalleerd hebben als je thuis komt en gelijk kan spelen > discs
is nog niet gereleasedquote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.quote:
ja hij is officieel aangekondigd gister, 9 november komt die volgens mij uitquote:Op woensdag 11 september 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.
Fuckers.quote:
Ge-nie-tenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Drankster het volgende:
Up next: Persona 3 Reload nu de DLC ook uit is en inc. in GamePass.
Ja komen toch geen games uit om te kopenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentiequote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
Ach krijg je allemaal refunds voor tochquote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
zal mij niks verbazen als daar een asterisk achter staatquote:Op donderdag 12 september 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach krijg je allemaal refunds voor toch
Marvel vs Capcom 2quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concord geflopt. Star Wars gaat floppen.
Wat is de volgende flop?
Assassin's Creedquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat was diegene met de zwarte samoerai toch?quote:
Fairgame$quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
het spel dat gemaakt is voor de zwarte bevolking in Japan.quote:
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.
PS5 proquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat verdienen scalpers sowieso. Ik houd mijn budget wel open voor wat andersquote:Op donderdag 12 september 2024 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.
Slechts 20% hoger terwijl er vijf keer meer consoles in de huiskamers staan inmiddels.quote:
Gister een clickbait artikel geopend welke als titel had dat bb 60fps op de ps5 pro zou komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bloodborne in 60fps op die Pro en ik overweeg hem aan te schaffen.
Nothing can push people to enjoy FF7Rquote:
Als dit 10,- kost ergens dan wel. Want X-Men fan.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
I wanna take you for a ride
Geen fans van Marvel vs Capcom 2 hier?Eeuwig zonde, zo'n geweldig leuk spel
Goedkoper sowieso echt niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja 30,- op relese, 10,- ergens een keer in de store over een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die review voor Marvel vs Capcom verzameling ook gezien maar ik had rond de 30 euro verwacht geen 70.
ik heb ooit de marvel vs capcom 2 remake voor op de ps3 voor 20 euro gekocht. En een vriend van mij de x-men arcadekast collectie voor 500 euro het blijven wel mooie games wat dat betreft. Maar ik zag in de review dat je maar 1 quicksave hebt voor alle zes de games dat is wel een faal van capcom.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 30,- op relese, 10,- ergens een keer in de store over een paar maanden.
Ga toch geen 70 betalen voor zoiets ouds?
Geen enkele denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Voor welke game zou je een PS5 Pro willen kopen?
Ik heb het dan over games die je nog niet hebt uitgespeeld.
gta6quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6quote:
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dit 10,- kost ergens dan wel. Want X-Men fan.
Maar meer ga ik voor een soort gameboy achtig spelletje niet uitgeven.
Ik ga de ps5 pro sowieso niet halen. Maar als er dan een game is die ik er op zou willen spelen zou het gta6 zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6
2028 GENOTquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6
Quicksave voor wat? Arcade mode?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb ooit de marvel vs capcom 2 remake voor op de ps3 voor 20 euro gekocht. En een vriend van mij de x-men arcadekast collectie voor 500 euro het blijven wel mooie games wat dat betreft. Maar ik zag in de review dat je maar 1 quicksave hebt voor alle zes de games dat is wel een faal van capcom.
Op PC is die 35 bij CDKeysquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die review voor Marvel vs Capcom verzameling ook gezien maar ik had rond de 30 euro verwacht geen 70.
Puur voor de nostalgie dus.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.
Alles heeft online met rollback, 2 player modes, single player modes, achievements, alles werkt perfect.
Marvel vs Capcom 2 is sinds de Dreamcast op geen enkel platform beschikbaar geweest. En mensen dachten dat ze het nooit meer zouden zien omdat Disney nu de Marvel licentie in handen heeft.
Met de graphics en gameplay is het daar toch echt wel mee te vergelijken?quote:Gameboy achtige spelletjesCmon
Onzin, want hetis al in the works.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Die gaat er alleen komen als mensen dit kopen
Voor X-Men fans is dat niet een shared franchise zoals Marvel vs Capcom, lijkt mequote:Maar de ekte fans weten wat kwaliteits spellen zijn dus
Ook alleen maar omdat het een heruitgave van een oud spel isquote:Een spel waar je eindelijk niet een kut seizoens pas hoeft te kopen van m met alle characters te kunnen spelen
Er zitten 7 spellen in ook Xmen Children of the Atom bv die heeft alleen Xmen charactersquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin, want hetis al in the works.
Dat hangt echt niet af van deze fan service cash grab.
[..]
Voor X-Men fans is dat niet een shared franchise zoals Marvel vs Capcom, lijkt meTenminste, niet voor mj !
[..]
Ook alleen maar omdat het een heruitgave van een oud spel is
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Er is echt geen Xmen game in de maak
Wolverine ja maar das geen Xmen
Denk dat we eerst even moeten wachten of de nieuwe Xmen producties van Marvel in de smaak vallen.quote:
Ik had marvel va capcom 2 op de ps3.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.
Alles heeft online met rollback, 2 player modes, single player modes, achievements, alles werkt perfect.
Marvel vs Capcom 2 is sinds de Dreamcast op geen enkel platform beschikbaar geweest. En mensen dachten dat ze het nooit meer zouden zien omdat Disney nu de Marvel licentie in handen heeft.
Gameboy achtige spelletjesCmon
In de review werd het mooi uitgelegd als je in the Punisher eindelijk tegenover KingPin staat snel saved en vervolgens MvC2 opstart en daar saved ben je de punisher quicksave weer kwijt dat had best beter uitgewerkt mogen worden.quote:
Waarom zou je saven in MvC2? Het enige wat je kan doen is arcade mode tegen de cpu. Daar hoef je toch niet te saven?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de review werd het mooi uitgelegd als je in the Punisher eindelijk tegenover KingPin staat snel saved en vervolgens MvC2 opstart en daar saved ben je de punisher quicksave weer kwijt dat had best beter uitgewerkt mogen worden.
Klopt maar dat is al een console uit 2007quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had marvel va capcom 2 op de ps3.
Marktplaats?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Friday12 het volgende:
Man je zou denken Alien Isolation die kan je zo vinden op disc... Nee dus
2028 zegt volgens mij genoeg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Spiderman 3 is meer een Titel voor de PS6
Cyberpunk 2077quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Prima lijstje dit. Cyberpunk wacht ik ook constant mee, want een mogelijke PS5 Pro-patch kan dit wel heel vet maken voor de console.quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077
Kingdom Come Deliverance II
Jurassic Park Survival
GTA VI
No Rest for the Wicked
Judas
en dan vergeet ik vast nog wat.
Tetris Foreverquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @Jimbo, ik koop geen PC)quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima lijstje dit. Cyberpunk wacht ik ook constant mee, want een mogelijke PS5 Pro-patch kan dit wel heel vet maken voor de console.
AC Shadows ook wel zin in.
Star Wars Outlaws had potentie. Zie ik niet echt goed komen met patches in combinatie met Ubisoft.
Alan Wake 2
Black Ops 6
Horizon Forbidden West
GOW Ragnarok (nog niet aangekondigd)
Acht de kans ook wel groot dat ik hem haal. Genoeg spellen van de PS5 nooit verder mee gegaan die ik nog wil uitspelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @:Jimbo, ik koop geen PC)
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Acht de kans ook wel groot dat ik hem haal. Genoeg spellen van de PS5 nooit verder mee gegaan die ik nog wil uitspelen.
Pc interesseert mij niks, hier hetzelfde.
Steam Deck is voor mij een PSP 2/3quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.
Je bent gewoon jaloers dat jij geen lekkere vriendin hebt met een geile bikini.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nothing can push people to enjoy FF7R
Of je nou een bikini outfit of dolfijn mini game in prima resolutie of in betere resolutie speelt, het blijft tergend stom.
Ik heb ook een disc ps5 en welgeteld 2 cds.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedkoper sowieso echt niet.
Spellen zijn fysiek vaak vele malen goedkoper dan in de monopolie genaamd PS Store. Die laatste heeft hooguit af en toe een "mega" aanbieding en dan is ie net zo goedkoop als in sommige winkels. En slechts HEEL soms tijdelijk goedkoper (en dan sla ik meteen toe)
En dan heb ik t nog niet eens over doorverkopen of inruilen bij zoiets als Gamemania achteraf.
koop gewoon een pc.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @:Jimbo, ik koop geen PC)
kcd on the go!quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pc meh maar Steamdeck heel interessant voor portable emulator. Ik bedoel Onimusha 3 en Dragon Quest VIII PS2 on to go?? Sign me up buddy.
Ik twijfel even of ik die op disc of download heb.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Friday12 het volgende:
Man je zou denken Alien Isolation die kan je zo vinden op disc... Nee dus
Lekker bezig man! Zelf ben ik diep in Shin Megami Tensei V Vengeance.. Wat een fucking vette JRPG, de muziek.. maak me gek!quote:Op zondag 15 september 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, Two Point Hospital platina.
Ik heb gehoord dat je hier toch quasi online achievements/trophies voor hebt?quote:Op zondag 15 september 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, Two Point Hospital platina.
Hm ik ben niet zo blij met de zeer matige verkoop van astrobot, als het ondanks lofzang van alle kanten niet genoeg geld oplevert geeft dat weinig motivatie hiermee verder te gaan...quote:Op maandag 16 september 2024 14:57 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen dat er nog meer Sony PS5-spellen gaan floppen. Waar gaat het dan mis?
Marketing? Mensen zitten er niet op te wachten?
Als er geen geld binnenkomt bij gamemakers, dan komen er ook geen nieuwe spellen.
Hoe denken jullie hierover?
Ziet er tof uit. Maar veel grinden?quote:Op maandag 16 september 2024 11:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker bezig man! Zelf ben ik diep in Shin Megami Tensei V Vengeance.. Wat een fucking vette JRPG, de muziek.. maak me gek!
Lvl 77 & counting.. Nog redelijk wat uurtjes te gaan
Mag in lokaal netwerk, ja.quote:Op maandag 16 september 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je hier toch quasi online achievements/trophies voor hebt?
Nee gek genoeg helemaal niet, zelfs op hard! Moet wel zeggen dat ik bekend ben met de franchise, dus het gaat mij wellicht wat makkelijker af.quote:Op maandag 16 september 2024 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Maar veel grinden?
Even geen idee welke spellen je nu op doelt, maar het hele ps5 project is toch een grote faal?quote:Op maandag 16 september 2024 14:57 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen dat er nog meer Sony PS5-spellen gaan floppen. Waar gaat het dan mis?
Marketing? Mensen zitten er niet op te wachten?
Als er geen geld binnenkomt bij gamemakers, dan komen er ook geen nieuwe spellen.
Hoe denken jullie hierover?
Hoezo zou ps5 een grote faal zijn?quote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even geen idee welke spellen je nu op doelt, maar het hele ps5 project is toch een grote faal?
GTA moet dus de PS5 gaan redden.... Succes...quote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Het is geen grote faal, maar deze hele generatie is tot nu toe echt poep.
Ja dat komt ook door Corona
Ja dat komt ook door cross gen
Maar toch. Het zijn geen PS3 dagen. Het zijn zelfs geen PS4 dagen.
Slechts een handjevol exclusieve PS5 titels die echt de moeite waard zijn.
Redden, lol. De PS5 sales gaan door het dak.quote:Op maandag 16 september 2024 17:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
GTA moet dus de PS5 gaan redden.... Succes...
Euh ja, echt veel anders is er ook niet.quote:Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Redden, lol. De PS5 sales gaan door het dak.
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun welquote:Op maandag 16 september 2024 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
of dat een game in een oversaturated genre uitkomt (concord hero based shooter).
Maar dat is ook omdat de naam Marvel eraan vast zit, bestaande IP, bekende characters.quote:Op maandag 16 september 2024 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun wel
Het probleem is niet dat er niet genoeg spelers zijn die hero based shooters willen spelen. Het spel was gewoon kut
Maakt toch niet zoveel uit wat de reden is? Laat zien dat het probleem niet zozeer hero shooter is. Maar de uitwerking.quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat is ook omdat de naam Marvel eraan vast zit, bestaande IP, bekende characters.
Deadlock is van Valve. Daar zit een heel leger van neckbeards achter die alles van Valve als zoete koek happen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt toch niet zoveel uit wat de reden is? Laat zien dat het probleem niet zozeer hero shooter is. Maar de uitwerking.
Deadlock is ook erg groot succes tot nu toe. Is ook geen bestaande IP.
Mijn punt was vooral dat hero based shooters niet zo oversaturated zijn. En die prima een succes kunnen zijn. Moet je alleen wel wat meer doen dan concord deedquote:Op maandag 16 september 2024 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deadlock is van Valve. Daar zit een heel leger van neckbeards achter die alles van Valve als zoete koek happen.
Haha inderdaad. PS3 eindigde uiteindelijk gelijk met de 360 doordat die stopten met games maken. Iets dat Xbox nog steeds niet goed doetquote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gelukkig niet? Wat een kutconsole was dat.
PS5 is al beter door PS4 backlog.
Omdat Marvel en omdat Valve.quote:Op maandag 16 september 2024 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun wel
Het probleem is niet dat er niet genoeg spelers zijn die hero based shooters willen spelen. Het spel was gewoon kut
Genoeg pareltjes op de PS3, vooral uit Japanquote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de ps3 op het moment echt fucking nicequote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Veranderd er van de rest niks aan.quote:
welke games dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Friday12 het volgende:
Ik speel nu meer op de ps3 dan de ps5
Hey ik ook. Bij vrienden laatst hele avond ps3 games zitten doenquote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Friday12 het volgende:
Ik speel nu meer op de ps3 dan de ps5
Heb je geen PS4 (meer) dan?quote:Op maandag 16 september 2024 21:09 schreef Friday12 het volgende:
De grootste grap was dat ik mijn ps3 vorig jaar verkocht had. Er toch echt spijt van gehad en maar weer terug gekocht!:')
Heb die nog wel maar met ps4 redelijk overbodig. Binnekort moet daar de koelpaste ff vervangen worden dan draait het weer als een zonnetje.quote:
Ssx was wel op zijn piek op ps2quote:Op maandag 16 september 2024 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hey ik ook. Bij vrienden laatst hele avond ps3 games zitten doenSommige kunnen nog best prima mee! Ssx bijvoorbeeld.
Soul caliber was in mijn gedachten wel 2323x beter dan die echt wasDie viel tegen
Meeste plezier met rdr gehad
Ja klopt. Maar moet zeggen dat deel 3 (geloof ik?) ook wel erg leuk nog is op de ps3. Voor ps3 ziet het er echt mooi uit! En gameplay ook nog erg leuk. Maar wel minder dan stricky jaquote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ssx was wel op zijn piek op ps2
Die heb ik ook staan maar eens erin gooienquote:Op maandag 16 september 2024 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar moet zeggen dat deel 3 (geloof ik?) ook wel erg leuk nog is op de ps3. Voor ps3 ziet het er echt mooi uit! En gameplay ook nog erg leuk. Maar wel minder dan stricky ja
Natuurlijk welquote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veranderd er van de rest niks aan.
oh ik weet niet of 3 ook nog eens op de ps3 is uitgekomen, die was ook top ja, ook doodgespeeld op de ps2quote:Op maandag 16 september 2024 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar moet zeggen dat deel 3 (geloof ik?) ook wel erg leuk nog is op de ps3. Voor ps3 ziet het er echt mooi uit! En gameplay ook nog erg leuk. Maar wel minder dan stricky ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |