quote:
Was al op kantoorquote:
Yep... Externe drive (120 euro)is nu al te koopquote:
Een downgradequote:
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeven niet bang te zijn voor scalpers als ik de yt comments lees.
Ja dat is wel gay van ze ik wil die gewoon vast erop eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….
Die disc drive los is echt een bizarre actie.
It's a big, graphically boosted piece of hardware thatquote:
Hahahahahaha leugensquote:can keep up with ever-changing PCs, and in some ways maybe exceed them
PS4 games een boost geven met performance en resolutie klinkt als AI. Wel benieuwd hoe dat zit. Bloodborne met een PS5 Pro patchquote:Welcome PlayStation 5 Pro, the most visually impressive way to play games on PlayStation
Over the last four years since the launch of PS5, we’ve worked hard to continuously evolve the console experience and deliver the great games our players expect from us. Today, I’m incredibly proud to announce the next step in that evolution and welcome PlayStation 5 Pro to the PlayStation family – our most advanced and innovative console hardware to date.
We developed PS5 Pro with deeply engaged players and game creators in mind – as many have asked for a console that runs even higher fidelity graphics with smoother frame rates at 60FPS. We achieved this on PS5 Pro with several key performance features.*
Upgraded GPU: With PS5 Pro, we are upgrading to a GPU that has 67% more Compute Units than the current PS5 console and 28% faster memory. Overall, this enables up to 45% faster rendering for gameplay, making the experience much smoother.
Advanced Ray Tracing: We’ve added even more powerful ray tracing that provides more dynamic reflection and refraction of light. This allows the rays to be cast at double, and at times triple, the speeds of the current PS5 console.
AI-Driven Upscaling: We’re also introducing PlayStation Spectral Super Resolution, an AI-driven upscaling that uses a machine learning-based technology to provide super sharp image clarity by adding an extraordinary amount of detail.
PS5 Pro provides gamers with amazing graphics at high frame rates. You can hear Mark Cerny, lead architect for PS5 Pro, discuss the key innovations from PS5 Pro in the following video presentation. This presentation provides a deep dive into the key performance features that make PS5 Pro truly special.
Other enhancements include PS5 Pro Game Boost, which can apply to more than 8,500 backward compatible PS4 games playable on PS5 Pro. This feature may stabilize or improve the performance of supported PS4 and PS5 games. Enhanced Image Quality for PS4 games is also available to improve the resolution on select PS4 games. PS5 Pro will also launch with the latest wireless technology, Wi-Fi 7, in territories supporting this standard. VRR and 8K gaming are also supported.
It’s humbling to see how game creators have embraced the latest technology from PS5 Pro, and several games will be patched with free software updates for gamers to take advantage of PS5 Pro’s features. These games can be identified with a PS5 Pro Enhanced label within their title. Some games you can look forward to include blockbuster hits from PlayStation Studios and our third-party partners, such as Alan Wake 2, Assassin’s Creed: Shadows, Demon’s Souls, Dragon’s Dogma 2, Final Fantasy 7 Rebirth, Gran Turismo 7, Hogwarts Legacy, Horizon Forbidden West, Marvel’s Spider-Man 2, Ratchet & Clank: Rift Apart, The Crew Motorfest, The First Descendant, The Last of Us Part II Remastered, and more.
We kept the look of the PS5 Pro consistent with the overall PS5 family of products. You’ll notice the height is the same size as the original PS5, and the width is the same size as the current PS5 model to accommodate higher performance specs. Players can add an Ultra HD Blu-ray Disc Drive, or swap out console covers when they become available.
PS5 Pro fits perfectly within the PS5 family of products and is compatible with the PS5 accessories currently available, including PlayStation VR2, PlayStation Portal, DualSense Edge, Access controller, Pulse Elite and Pulse Explore. The user interface and network services will also remain the same as PS5.
The PS5 Pro console will be available this holiday at a manufacturer’s suggested retail price (MSRP) of $699.99 USD, Ŗ699.99 GBP, ¤799.99 EUR, and Ĩ119,980 JPY (includes tax). It will include a 2TB SSD, a DualSense wireless controller and a copy of Astro’s Playroom pre-installed in every PS5 Pro purchase. PS5 Pro is available as a disc-less console, with the option to purchase the currently available Disc Drive for PS5 separately.
PS5 Pro will launch on November 7, 2024 and will be available at participating retailers and directly from PlayStation at direct.playstation.com. Preorders will begin on September 26, 2024.
Our PS5 journey would not be possible without the millions of players that have supported us through the years and have shared with us their love of gaming. Whichever console option players choose, whether it’s PS5 or PS5 Pro, we wish to bring everyone the very best gaming experience that fits their needs.
https://blog.playstation.(...)ames-on-playstation/
Hopelijk op de lange termijn wel een groot succes.quote:
Speciaal voor mijquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:32 schreef KingRadler het volgende:
Volgend jaar verwachten ze nieuwe spellen waarom brengen ze de Pro nu uit.
Hadden beter een jaar kunnen wachten.
Al die woke zooi verneukt films series en games. Want de focus ligt op dit soort bullshit ipv echt een goede game.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).
Daarnaast heb ik dan ook graag dat je je hetero ideologie voor je houdt in games en in dit topic.
Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games.
Dus: ALLE romances, gender opties, alles er uit slopen graag. Voortaan spelen we alleen nog als een incel kikker.
"Ga het niet in de game implementeren"
Zeg.... je bent het wellicht gewend van vele jaren, maar:
"De game" is niet alleen voor jou en jouw ideologie en norm he.
"De game" is voor iedereen. Deal with it. Of ga naar een ander spel dat volledig in jouw ideologie past.
Laatste dat ik er over zeg.
LGBTQIA+ out.
Ik vindt het jammer. Maar het was wel te verwachten, platformers zijn niet meer de grootste op PlayStationquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wow, wat geweldig van jou.
??quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:14 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Exclusives Not Available on PS4 or PC
Returnal
Ratchet & Clank: Rift Apart
Astro's Playroom
Ik had liever meer spellen verwacht dan een Pro versie.
Ik tel er 3 op dit moment.
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….
Die disc drive los is echt een bizarre actie.
Bij mijn weten werkt dat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe makkelijk of moeilijk is het eigenlijk om zelf een externe disc te gebruiken bij een PS5 pro?
De 9 minuten zijn ook wel gewoon kut gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.
Sony will alleen digitale verkopen: het is volledig eigen omzet; geen 3rd party (gamemania, gamestop enzo).
En ze kunnen dan zelf beslissen wanneer ze de stekker uit een game trekken.
en ook ik wacht wel op de PS6of als mijn PS5 dood gaat en de Pro 300, 400 euro goedkoper is.
[..]
Bij mijn weten werkt dat niet.
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Amerikanen mogen sowieso niet zeiken met hun veel lagere prijs.
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
En minder garantie las ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.
Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Wij niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:45 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Pro is wel een mooie upgrade voor diegene die al een PS5 Digital Edition hebben.
Voor andere gamers kan je beter wachten op de PS6
Keep Calm and Trust in Cernyquote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Oh wel goedkoper tegenwoordig? Ook met oudere games?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dan snap ik dit niet:quote:
quote:De PS5 Pro-console is deze feestdagen verkrijgbaar voor een adviesprijs (MSRP) van 699,99 USD, 699,99 GBP, 799,99 EUR en 119.980 JPY (inclusief btw). Elke PS5 Pro wordt geleverd met een 2 TB SSD, een DualSense draadloze controller en een vooraf geīnstalleerde versie van Astro’s Playroom. De PS5 Pro is verkrijgbaar als disc-loze console, met de optie om de momenteel verkrijgbare Disc Drive voor de PS5 apart aan te schaffen.
https://techgaming.nl/son(...)0aan%20te%20schaffen.
Meestal is digitaal duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dat is dan ook zeker mijn advies maar ik ga zeker voor gta 6 een console in huis halen (waar die het beste op draait op dat moment)quote:Op woensdag 11 september 2024 13:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?
Tjaa, ik heb wel de PS4 pro gehad en heb daar altijd een beetje gemixde gevoelens over gehad. Sommige games draaide wel beter maar veel games hebben helaas ook nooit een 'pro patch' gekregen. Games zoals RDR2 en BF4 bijvoorbeeld![]()
Maar goed die was ook niet veel duurder dan de normale PS4 geloof ik. ¤800 is wel een flink bedrag. Dan zou ik zeggen leg nog ¤400-500 extra neer en bouw een knappe PC. Ben je ook niet afhankelijk van pro patches en kan je gwn al je oude games in 4K max settings draaien.
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.quote:
Als ze voor dat geld nou nog een DS edge erbij deden...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan snap ik dit niet:
[..]
doe bij die prijs maar 6% tenzij iemand wil wachten op Columbus day.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Ja dus is digitaal nog duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.
Gedeelde smart is halve smart
Als je in 2024 nog geen gedeelde account heb met iemand doe jezelf echt te kort. Ik deel al bibliotheken sinds PS3. En kom nu niet aan met dat dat niet mag en je een ban kan krijgen, dat is alleen als je er misbruik van maakt en voor elk nieuw spel toegang tot een ander account koopt van een crimineel. Gwn 1 account met een vriend of familie delen mag gewoon. Daarvoor zit die hele functie op de console.
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dus is digitaal nog duurder
Je koopt het niet voor de helft maar je deelt het dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?
En ik heb ook helemaal geen zin om steeds discs te wisselen en stapels games ergens op te moeten bergen. Die tijden zijn geweest. Als ik alles wat ik digitaal heb op disc had dan zou het er hier uit zien alsof ik in een gamemania woon.
Eigenlijk ben ik gewoon bang om fysieke games nog te kopen hoe ze bij de PS6 weer iedereen gaan naaien en eventueel helemaal geen discs meer speelbaar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:02 schreef Drankster het volgende:
Spellen downloaden via de app en updates geīnstalleerd hebben als je thuis komt en gelijk kan spelen > discs
is nog niet gereleasedquote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.quote:
ja hij is officieel aangekondigd gister, 9 november komt die volgens mij uitquote:Op woensdag 11 september 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.
Fuckers.quote:
Ge-nie-tenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Drankster het volgende:
Up next: Persona 3 Reload nu de DLC ook uit is en inc. in GamePass.
Ja komen toch geen games uit om te kopenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentiequote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
Ach krijg je allemaal refunds voor tochquote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
zal mij niks verbazen als daar een asterisk achter staatquote:Op donderdag 12 september 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach krijg je allemaal refunds voor toch
Marvel vs Capcom 2quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concord geflopt. Star Wars gaat floppen.
Wat is de volgende flop?
Assassin's Creedquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat was diegene met de zwarte samoerai toch?quote:
Fairgame$quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
het spel dat gemaakt is voor de zwarte bevolking in Japan.quote:
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.
PS5 proquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat verdienen scalpers sowieso. Ik houd mijn budget wel open voor wat andersquote:Op donderdag 12 september 2024 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |