SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 06-09-2024 14:56:29 ]
Als de game prima is dan maakt mij het helemaal niet uit of ik nu met Yoda speel of iemand die ze speciaal voor de game hebben verzonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:25 schreef Evangelion het volgende:
Ja laten we een Star Wars game maken zonder de hoofdpersonen uit de films en zonder jedi's.
Het Star Wars universum stelt weinig voor zonder die dingen. George Lucas is een fraud.
Big ifquote:
Absoluut niet. Er is zoveel meer tofs te doen in die wereld dan WEER de fucking Jedi's en de lui uit de films.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:25 schreef Evangelion het volgende:
Ja laten we een Star Wars game maken zonder de hoofdpersonen uit de films en zonder jedi's.
Het Star Wars universum stelt weinig voor zonder die dingen. George Lucas is een fraud.
coolquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Na anderhalf uur kan ik zeggen dat Astro Bot inderdaad GOTY is. Dit is zo goed.
Iedereenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedereen moet dit kopen. En wel nu. Ook jullie. @:Mani89 @:Slobeend
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Na anderhalf uur kan ik zeggen dat Astro Bot inderdaad GOTY is. Dit is zo goed.
Omdat het fucking goed is. Playstation heeft eindelijk zijn Mario.quote:
Heb ik toch geen tijd voor maat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
@:yvonne @:pharkus @:sp3c @:ggmm @:aberkullie @:fok-it @:danny @:dotteke @:kaneelstokje
Lekker samen gamen
oprecht jammerquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor maat.
kan toch gewoon voor de klasquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb amper tijd om erotisch materiaal te consumeren!
Genoeg games voor. Stellar Blade bijv.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb amper tijd om erotisch materiaal te consumeren!
Geef PlayStation 5 danquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
@:yvonne @:pharkus @:sp3c @:ggmm @:aberkullie @:fok-it @:danny @:dotteke @:kaneelstokje
Lekker samen gamen
zou wel zonde zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Weet zeker dat die astro bot echt niet veel gaat verkopen hoe goed het ook is
ik wacht nog op de ps5 pro koop er wel gelijk 2 danquote:
Thanks bro, stuur maar op danquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik wacht nog op de ps5 pro koop er wel gelijk 2 dan
Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Lekker samen gamen
ja ze zijn wel aan de prijs tegenwoordigquote:
Nee, want dan heb ik geen geld meer om een ps5 te kopen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan toch gewoon voor de klas
Soon.jpgquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:12 schreef DKUp het volgende:
Maar deze game wil ik gaan spelen in de super duper PS5 Pro versie
Heel raar ik zou denken dat de tv daar geen invloed op heeft?quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even snel een tweede hands tv van marktplaats gehaald.
De Playstation start op, en kan spellen opstarten. Maar als een spel opgestart is, kan ik het niet starten.
Geen enkele knop reageert dan, behalve de ps knop.
Iemand een idee?
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.quote:Op zondag 8 september 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel raar ik zou denken dat de tv daar geen invloed op heeft?
Maar dat is ook vreemd want om een spel te selecteren en op te starten moet je wel eerst wat pijltjes toetsen en het x knopje gebruiken wat danblijkbaar in het menu wel werkt.quote:Op zondag 8 september 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.
Precies. Maar met de andere controller kan ik wel verder.quote:Op zondag 8 september 2024 09:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dat is ook vreemd want om een spel te selecteren en op te starten moet je wel eerst wat pijltjes toetsen en het x knopje gebruiken wat danblijkbaar in het menu wel werkt.
Een factory reset zou je nog eens kunnen proberen voor die controller.quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Maar met de andere controller kan ik wel verder.
Werkt dat ook met een ps4 controller?quote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef Basp1 het volgende:
Geef d
[..]
Een factory reset zou je nog eens kunnen proberen voor die controller.
Ook daar zie ik onderop een gaatje zitten dus ik vermoed van wel. Maar anders moet je even Google.quote:Op zondag 8 september 2024 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt dat ook met een ps4 controller?
Goede timing dan heb ik mijn claim van KLM wel binnen.quote:Op zondag 8 september 2024 09:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk….
Aankomende week de aankondiging
Release ergens in november rond AC Shadows
Oh gelukkigquote:Op zondag 8 september 2024 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het de controller is.
Die is goed hequote:
Ja. Je kunt niet een PS5 met een kabel van een PS4 of een PS4 controller spelen.quote:Op zondag 8 september 2024 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even snel een tweede hands tv van marktplaats gehaald.
De Playstation start op, en kan spellen opstarten. Maar als een spel opgestart is, kan ik het niet starten.
Geen enkele knop reageert dan, behalve de ps knop.
Iemand een idee?
Speel het, dan zie je het vanzelf. Er zit zoveel liefde en aandacht in, dat merk je aan alles. En ik ga niet spoileren maar de leves gebaseerd op bestaande franchises....quote:
De kracht van de PlayStation historiequote:Op zondag 8 september 2024 11:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Speel het, dan zie je het vanzelf. Er zit zoveel liefde en aandacht in, dat merk je aan alles. En ik ga niet spoileren maar de leves gebaseerd op bestaande franchises....![]()
Zit over een jaar in GamePass dus we spelen het dan wel. Alle EA games komen via EA Play naar GamePass dus die games hoef je niet te kopen. Waarschijnlijk nog helemaal gepatched ook.quote:Op zondag 8 september 2024 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Er is niet veel hype voor de nieuwe dragon age volgens mij.
Ik kijk het wel met een sceptische blik en wacht wel tot een sale.
De chick van een of ander fantasyras met supergrote hoorns op hun hoofd is niet lekker ik ben echt heel boos.quote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn jullie klaar voor de volgende game met kk lelijke wijven?
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
Challenging wankquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
@leonosquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
Uit de vorige gamequote:Op zondag 8 september 2024 17:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De chick van een of ander fantasyras met supergrote hoorns op hun hoofd is niet lekker ik ben echt heel boos.
Deze man.
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gyquote:
SoP deze maandquote:Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gy
Verwacht niet echt games morgen…..
Astro Bot bundle day oneeeequote:Op maandag 9 september 2024 18:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SoP deze maand
Hoge verwachtingen en teleurgesteld worden. En dan begint de cyclus weer opnieuw.
Ik voorspel ophef over de PS5 Pro prijs, specs en no games. En dan verkoopt het toch goed.![]()
Er zijn flink wat spellen rond de 1080P. Nieuwe upscale technologie om betere grafische beelden te creëren en meer kracht naar performance kan.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie alleen niet echt in wat een pro gaat veranderen
Bloodborne 60fps.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Zucht.quote:Op zondag 8 september 2024 20:33 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat wil je ook met een trans game director, dan weet je zeker dat je gekke shit gaat zien
65 zit nog in sealquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor het wel als iemand astrobot platinum heeft en wilt verkopen
Kan nu even geen games spelen, maar wil 'm prima al in huis hebben voor 't moment dat het wel kan
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.quote:
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.
Verder niets tegen LGTBQ maar hou je idiologie lekker bij jezelf en ga het niet in de game implementeren
Je wilt geen heteros zien?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
"Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games."
En dat heb ik ook met het hele hetero/lgtbq gedoe.
Het boeit me niet in videogames. Hou het erbuiten als het niets toevoegd.
Kijk in The Witcher 3 is de relatie met verschillende karakters gewoon een ding, net zoals in een Mass Effect.
Helemaal prima.
De game is idd voor iedereen, dus waarom implementeren sommige developers dan dingen die duidelijk niet voor 'iedereen' bedoeld zijn, maar voor een minieme doelgroep?
Maarja discussie waarschijnlijk niet waard we veranderen er toch niets aan.
Het boeit me niet. Sexualiteit in videogames is altijd zeer cringy.quote:
Oh oke. Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 10 september 2024 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het boeit me niet. Sexualiteit in videogames is altijd zeer cringy.
Daarnaast voegt het ook vaak 0,0 toe wat de sexuele orientatie is van een game karakter.
Gooi het dan ook niet in mijn gezicht want het voegt 99,9% niets toe.
Dit.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Het boeit me niet, daarom ga ik nu al voor de zoveelste keer mijn ongenoegen uitspreken.
Nouja het is maar wat je druk maken noemt. Het benoemen is niet je druk maken tochquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh oke. Je hebt het er maar druk meeBen ook niet zo voor al dat woke gedoe. Maar je maakt je wel echt heel druk steeds
quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:22 schreef Evangelion het volgende:
Het topic heeft behoefte aan Cerny ASMR.
Ik kan niet live kijken
Witcher DLC is nog beterquote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
19:00 toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:06 schreef -CRASH- het volgende:
Eens kijken wat ze om 17:00 gaan laten zien
van de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Que? Aliens Dark Descent is juist realtime tactics/strategy, i.t.t. turn-based zoals XCOM. Of zit er een turn-based mode in oid?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh ja Aliens Dark Descent is tof.
Aanrader voor als je van turn based games/xcom houdt.
Het voelt eigenlijk aan als een logische evolutie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Que? Aliens Dark Descent is juist realtime tactics/strategy, i.t.t. turn-based zoals XCOM. Of zit er een turn-based mode in oid?
Gewoon thuiswerken en kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
oh 17:00 wtf dan red ik het helemaal niet eens
Nopequote:
Mega copequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, vandaag komt Bloodborne Remastered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |