Jij laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat voor iedereen in 40+ koffie en thee zetten
#Spannondquote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baasquote:
Dat is echt een schitterende wagenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Ik heb geen bijtelling, gebruik 'm niet privé (tenzij je wat adressen die ik na de werkdag bezoek meeteltquote:Op woensdag 4 september 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baas
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?quote:
Ow, sorry, weet je dat nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Nee, vast niets van dat alles, maar wie weetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?
Of volledig elektrisch?
Coolquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef D. het volgende:
Al is deze chatgpt-versie best hip
[ afbeelding ]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachen
Heeft tie een autosloperij?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeft
nopequote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
Schietbaan voor bazooka'squote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]eh, nehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dan weer welquote:Op woensdag 4 september 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Toch mooi dat ze gewoon nog steeds hun eigen stijl hebben![]()
Altijd broek uit wanneer je met bleek gaat dweilen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie! Dacht ff snel badkamer dweilen... Nu heb ik chloorvlekken in een goeie broek.. ik dacht nog... zal ik...
Hij lijkt een beetje op een uil.quote:
Ja grrrr i know.. maar dacht doe wel ff voorzichtig.. Stom.. stom stom.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd broek uit wanneer je met bleek gaat dweilen.
Maar je badkamer ruikt nu wel lekkerquote:Op woensdag 4 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja grrrr i know.. maar dacht doe wel ff voorzichtig.. Stom.. stom stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je badkamer ruikt nu wel lekkerJa! Chloor ruikt heerlijk vind ik... je weet dan dat alles dood is.. en het vuil.. op z'n minst onzichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
Het weer is weer bar en boos in NE Spanje ... overstromingen , wegen weg, treinen die niet rijden. drinkwater tekorten .. etc het gaat maar door
Dweilbroek voortaanquote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie! Dacht ff snel badkamer dweilen... Nu heb ik chloorvlekken in een goeie broek.. ik dacht nog... zal ik...
Ik vind het ook lekker ruiken, toen de rode kat nog bij ons woonde vond hij het ook heerlijk ruiken. Wanneer ik dan het toilet had gedweild ging hij daar heerlijk liggen rollenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Chloor ruikt heerlijk vind ik... je weet dan dat alles dood is.. en het vuil.. op z'n minst onzichtbaar
Ja er is altijd wel wat ergens... volgende week bosbranden vermoed ikquote:Op woensdag 4 september 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozen
Ik overwoog Sevilla in oktoberquote:Op woensdag 4 september 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
Het weer is weer bar en boos in NE Spanje ... overstromingen , wegen weg, treinen die niet rijden. drinkwater tekorten .. etc het gaat maar door
Meestal een heel goede tijdquote:
Hij was zeker eerst donkerbruinquote:Op woensdag 4 september 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker ruiken, toen de rode kat nog bij ons woonde vond hij het ook heerlijk ruiken. Wanneer ik dan het toilet had gedweild ging hij daar heerlijk liggen rollen
Leek mij ook, niet te warm, maar ik wil geen regen.quote:
JeSus bedoel je, het is spanje hequote:Op woensdag 4 september 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozen
Ja meestal geen regen haha. Ik had in april net een beetje pech daarmee maar dat is echt super zeldzaam, gewoonlijk is het droogquote:Op woensdag 4 september 2024 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leek mij ook, niet te warm, maar ik wil geen regen.
Leuke omgeving, genoeg moois te zien.
Dat vermoeden heb jijquote:Op woensdag 4 september 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was zeker eerst donkerbruin
Sevilla zelf lijkt me sowieso heel leuk, maar in die omgeving is zoveel meer moois te zien ook, zou dan denk ik een dag of 10 willen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja meestal geen regen haha. Ik had in april net een beetje pech daarmee maar dat is echt super zeldzaam, gewoonlijk is het droog
Dat is me te natquote:
Oh ja dan zou ik zeker een autootje huren en een tripje naar Cordoba en/of Granada erbij pakkenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sevilla zelf lijkt me sowieso heel leuk, maar in die omgeving is zoveel meer moois te zien ook, zou dan denk ik een dag of 10 willen.
Een auto is dan inderdaad onmisbaar, die twee zou ik dan zeker willen bezoeken, bedankt voor de tijdslot-tip, dat is inderdaad wel handig om ruim vooraf via GetYourGuide ofzo te boeken. En misschien durf ik zelfs naar El Caminito del Rey.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dan zou ik zeker een autootje huren en een tripje naar Cordoba en/of Granada erbij pakken
Voor Granada moet je ruim van te voren je tijdslot boeken voor het Alhambra, dat is wel belangrijk
Haha ja dat lijkt me ook tofquote:Op woensdag 4 september 2024 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een auto is dan inderdaad onmisbaar, die twee zou ik dan zeker willen bezoeken, bedankt voor de tijdslot-tip, dat is inderdaad wel handig om ruim vooraf via GetYourGuide ofzo te boeken. En misschien durf ik zelfs naar El Caminito del Rey.
Ik kan dat niet openenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1724961869
Deze stond van de week in de volkskrant
Recentelijk nog gepost volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1724961869
Deze stond van de week in de volkskrant
quote:
Klopt, maar ik denk dat hoogtevrees een irreële angst is, iets wat je jezelf wijs maaktquote:Op woensdag 4 september 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat lijkt me ook tof
Zeker nu het gefatsoeneerd isMaar had jij geen last van hoogtevrees?
Ik herinner de filmpjes van de oude weg daar nog goedquote:Op woensdag 4 september 2024 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hoogtevrees een irreële angst is, iets wat je jezelf wijs maakt![]()
Daarom ben ik vorig jaar ook in de London Eye geweest
Heb de laatste tijd veel live beelden gezien op hoge plekken en in de buurt van afgronden ... meestal zap ik dan weg naar een ander scherm ...quote:
Ik vond een reuzenrad altijd enger dan bijvoorbeeld een achtbaan, en die London Eye vond ik nog steeds eng, maar ik heb het wel gedaan. Vorig jaar op mijn werk nog boven in de nok gelopen, knikkende knieën.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Hangt denk ik van de situatie af of je het ervaart... Ik kreeg er last van ooit een keer in Spanje en een hoge brug en gezopen ... (zo'n brug waar mensen doen bingiejumpen.) Denk dat een reuzenrad geen probleem is , maar een loopbrug over een vallei of op je werk wel
Ook niet nu het allemaal aangepakt is?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner de filmpjes van de oude weg daar nog goed![]()
Voor geen goud zou ik die wandeling hebben gemaakt
eerst je elleboog maar eens goed laten genezen ....quote:Op woensdag 4 september 2024 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook niet nu het allemaal aangepakt is?
Ik denk dat ik het doodeng vind, maar dat het wel een kick geeft.
Je weet inmiddels waar dat kanquote:Op woensdag 4 september 2024 23:01 schreef D. het volgende:
Na mijn klacht over Marktplaats wil ik nu graag klagen over Paypal
Vertelquote:Op woensdag 4 september 2024 23:01 schreef D. het volgende:
Na mijn klacht over Marktplaats wil ik nu graag klagen over Paypal
Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomenquote:
Het word steeds gekker !quote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomen
Alles voor de koper!quote:Op woensdag 4 september 2024 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word steeds gekker !
Ik zag vandaag dat je bij Aliexpress ook in termijnen kunt betalen.
Gebruik dan Euros ipv dollarsquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomen
Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijkerquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Achteraf betalen ...quote:Op woensdag 4 september 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijker
Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijker
thuisbezorgen mag niet ?quote:Op woensdag 4 september 2024 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeft
Bovendien kan ik ook niet opnieuw investeren tot die tijd
Maar dan kan je het terug laten sturen?quote:Op woensdag 4 september 2024 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeft
Bovendien kan ik ook niet opnieuw investeren tot die tijd
Geen idee of de Chileense post dat netjes doet, maar de verzendkosten ben ik dan sowieso kwijt.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan kan je het terug laten sturen?
Dan is @chufi zijn idee wel leuk, even thuisbezorgenquote:Op woensdag 4 september 2024 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of de Chileense post dat netjes doet, maar de verzendkosten ben ik dan sowieso kwijt.
Die ik dan dus ook nog voor moet schieten, omdat ze mijn geld vasthouden
Scheelt weinig, 20kg is 160 euroquote:Op donderdag 5 september 2024 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is @:chufi zijn idee wel leuk, even thuisbezorgen
Heb je meteen wat mooie reisjes te pakken.
Alleen nemen de 'verzendkosten' wel iets toe
Naja zegquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat me ook af te vragen hoe die daarin kwamquote:
Hey ASquote:
Een bakkie warme koffie nuquote:
Jaquote:
Lekker! Hier ook de deuren open. Lekkere temperatuur nu buiten en dat gaat dan lekker in het huis zittenquote:
Nu nog wel, wordt wel weer warm vandaagquote:Op donderdag 5 september 2024 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker! Hier ook de deuren open. Lekkere temperatuur nu buiten en dat gaat dan lekker in het huis zitten
Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfstquote:Op donderdag 5 september 2024 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu nog wel, wordt wel weer warm vandaag
Herfst is ook mooi seizoen..quote:Op donderdag 5 september 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfst
Wetenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfst
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Herfst is ook mooi seizoen..Alles weer andere kleur krijgt enz
Ja ook echt gek op de herfst hierquote:Op donderdag 5 september 2024 11:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten![]()
Herfst = genieten
Geen idee, maar er zitten wel van die lekkere zoutkristallen op.quote:
Klopt, ik liep er rond lunchtijd langs en kon de verleiding niet weerstaan.quote:
Nee maar de kaas van een kaasboer wel lekkerder dan van de supermarktquote:Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik liep er rond lunchtijd langs en kon de verleiding niet weerstaan.
Vind de prijs van kaas niet normaal, in de supermarkt ook niet, maar bij de kaasboer al helemaal niet.
10 x lekkerder, dus als ik kaas koop is het toch bij de kaasboerquote:Op donderdag 5 september 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar de kaas van een kaasboer wel lekkerder dan van de supermarkt
Snap ikquote:Op donderdag 5 september 2024 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 x lekkerder, dus als ik kaas koop is het toch bij de kaasboer
Dat is flink prijzig jaquote:
En dat voor spul wat je gewoon zelf laat of kan laten groeienquote:
Hoeft voor mij ook niet.. al dat gezweet dan..quote:Op donderdag 5 september 2024 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja ook echt gek op de herfst hierMaar ik vind alle seizoenen mooi. Enkel de heel extreme hitte met de plaknachten hoeven van mij niet
Gaat niet zo lekker bij jou de laatste tijdquote:
Wat is er gebeurd?quote:
Ik dacht dat dat wel meevielquote:Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker bij jou de laatste tijd
Teen paars gemaaktquote:Wat ging er vandaag fout?
Mooi paars is niet lelijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel meeviel
[..]
Teen paars gemaakt
Pas op hoor, mensen met gelakte teennagels liggen onder vuurquote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Teen paars gemaakt
Met verf of met een 'ongelukje' ?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Teen paars gemaakt
Een pak laminaatquote:Op donderdag 5 september 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op hoor, mensen met gelakte teennagels liggen onder vuur
Maar wie was er gemeen tegen je?
Het had ook een combi kunnen zijn, maar was het laarstequote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met verf of met een 'ongelukje' ?
Oei! Dat is minder!! Vooral tenenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het had ook een combi kunnen zijn, maar was het laarste
Dankquote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei! Dat is minder!! Vooral tenen![]()
Sterkte
Dat maakt niet uit, je moet gewoon wel laten zien dat jij de baas bent hequote:
Au! Sterkte!quote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Teen paars gemaakt
Ga fietsenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat hoe meer ik loop hoe meer last ik van mijn paarse teen heb
Watje! Ik liep met mijn gebroken elleboog 15.000 stappenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watje! Ik liep met mijn gebroken elleboog 15.000 stappen
Pijnlijk! Maar het heeft een doel, dus volgende week weer.quote:
Dan ben ik snel klaar, nog 409quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanavond nog even volmaken tot de 10.000 stappen
huiswerk meegekregen?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pijnlijk! Maar het heeft een doel, dus volgende week weer.
Wat ben je nou, een man of een mol?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ben je nou, een man of een mol?
Ja paar oefeningen om te doen, dus dat ga ik netjes doen.quote:
Dan heb je nog iets te doen vanavond.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf er nog 10.000 moeten
Lukt je handstand al weer?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja paar oefeningen om te doen, dus dat ga ik netjes doen.
Dan blijf ik er 10.000 moetenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je nog iets te doen vanavond.
Jij beweegt geen millimeter?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan blijf ik er 10.000 moeten
Fitbit is weer doodtquote:Op donderdag 5 september 2024 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon die dat meet?
Kan ook. Ik heb mijn telefoon altijd bij me. Mijn passen van de bank etc zitten erin.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fitbit is weer doodt
en mijn telefoon heb ik vaak genoeg niet bij me.
Worden die passen ook meegeteld?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Ik heb mijn telefoon altijd bij me. Mijn passen van de bank etc zitten erin.
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Worden die passen ook meegeteld?
Dan kan ie tellen ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Ik heb mijn telefoon altijd bij me. Mijn passen van de bank etc zitten erin.
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watje! Ik liep met mijn gebroken elleboog 15.000 stappen
Ik zit op 17.000 zie ikquote:
Altijd daar in Maastrichtquote:
Nou nee, niet altijd hoor,quote:
Dat hoort een beetje bij het genre.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten veel films tegenwoordig zo donker
Ja? Ken genoeg rampenfilms die genoeg licht hebben.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij het genre.
Vind het niet echt een rampenfilm tot nu toequote:
Viel wat tegen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het niet echt een rampenfilm tot nu toe
Das al snel in het begin wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Viel wat tegen.
Ik ben gestopt toen ze met een vliegtuig zouden vertrekken, maar elkaar daar kwijt raakten.
bezuinigingenquote:Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten veel films tegenwoordig zo donker
Vuur en explosies horen er ook bij ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Ken genoeg rampenfilms die genoeg licht hebben.
wellicht leuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vuur en explosies horen er ook bij ja.
Half uur ofzoquote:Op donderdag 5 september 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al snel in het begin wel.
Hee wat gaafquote:
Duurt lang voor er vuur en explosies zijn zegquote:
Nee joh, lang niet iedereen.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen dood. Einde![]()
Aardige rampenfilm 👍
Zijn nachtcamera's niet veel duurderder?quote:
Ik heb de helft nu gezien.quote:
Kijk het ff, dan legguh.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb de helft nu gezien.
Dit is wel grappig:
21:10-21:15 leegverkoop boekwinkel Boox. Ik heb bij die uitverkoop nog een handvol boeken gekocht.
Verder is er qua gebouwen weinig veranderd. Maar de verkeerssituatie wel.
De rest ga ik morgen bekijken.
Mooi kleurtjequote:
quote:
Zoiets wil ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Een blauwe DS3, Nutella
![]()
, een muis? en een dikke spin
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
brandweerwagen zet hier recht voor de deur even de sirene aan omdat ze er door willen
En toen deed je de deur open?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
brandweerwagen zet hier recht voor de deur even de sirene aan omdat ze er door willen
Je bent vroeg vandaagquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
Ik zou een klacht indienen. Dat kan toch niet in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
Lieve Brandweer,quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen. Dat kan toch niet in de vroege ochtend
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
KLB / Blus vliegtuig/helicopter
Is dit een buurman van je?
W...quote:
Hey mario.quote:
Leuk nummertje welquote:
Dan zat jij duidelijk niet hier in de regioquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na een prachtige dag! (waar ik op het werk binnen zat ) begint het nu te regenen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zat jij duidelijk niet hier in de regio
Hier ook. en natuurlijk ook gaat het onweer aan me voorbijquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na een prachtige dag! (waar ik op het werk binnen zat ) begint het nu te regenen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
W...
w...
w...
we...
we...
we...
wee..
weee
weeeeeek...
weeekendddddddddddd![]()
Ik zit hier in een heerlijke regio, lekker warm buiten en droogquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze heeft hij ook nog met de Black Eyed Peas gedaanquote:
Dit vind ik zon lekker deuntjequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heeft hij ook nog met de Black Eyed Peas gedaan
En ook niet hier, om een uur of 11 werd het ineens ontzettend heiig, bewolkt. De temperatuur was nog prima, maar door de vochtige lucht was het om een uur of 4 best fris op een terrasje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij het wel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
Nou hebben we het onweer stokje van Maastricht ovegenomen
Deze ken ik niet van ze.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit vind ik zon lekker deuntje![]()
Zag op Buienradar dat we hier maar een klein staartje krijgen... de grote rode vlek gaat bovenlangs.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag op Buienradar dat we hier maar een klein staartje krijgen... de grote rode vlek gaat bovenlangs.
Ik zet hem ff klaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aanradertje... heel relaxed deuntje
Donker, regen en gerommelquote:
RIP GASTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |