Jij laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat voor iedereen in 40+ koffie en thee zetten
#Spannondquote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baasquote:
Dat is echt een schitterende wagenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Ik heb geen bijtelling, gebruik 'm niet privé (tenzij je wat adressen die ik na de werkdag bezoek meeteltquote:Op woensdag 4 september 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baas
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?quote:
Ow, sorry, weet je dat nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Nee, vast niets van dat alles, maar wie weetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?
Of volledig elektrisch?
Coolquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef D. het volgende:
Al is deze chatgpt-versie best hip
[ afbeelding ]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachen
Heeft tie een autosloperij?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeft
nopequote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
Schietbaan voor bazooka'squote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]eh, nehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |