Jij laat er geen gras over groeienquote:Op woensdag 4 september 2024 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat voor iedereen in 40+ koffie en thee zetten
#Spannondquote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baasquote:
Dat is echt een schitterende wagenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond deze vroeger altijd echt mooi ook
[ afbeelding ]
Ik heb geen bijtelling, gebruik 'm niet privé (tenzij je wat adressen die ik na de werkdag bezoek meeteltquote:Op woensdag 4 september 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel relaxed zo'n leasebak ... op de bijtelling na.. zorgeloos rijden.. lekker je eisen doorgeven aan de baas
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?quote:
Ow, sorry, weet je dat nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef D. het volgende:
Over auto's gesproken; ik krijg binnen 3 maanden een nieuwe van de baas, en heb geen idee wat
Nee, vast niets van dat alles, maar wie weetquote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hybride, waarschijnlijk. Milieu enzo?
Of volledig elektrisch?
Coolquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:34 schreef D. het volgende:
Al is deze chatgpt-versie best hip
[ afbeelding ]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, weet je dat nog niet.
Het wordt een Fiat Multipla
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een collega die een Multiplaai kreeg ... was een tijdelijk natuurlijk, want iedereen moest er om lachen
Heeft tie een autosloperij?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er meer dan 10 heeft
nopequote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
Schietbaan voor bazooka'squote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft tie een autosloperij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]eh, nehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dan weer welquote:Op woensdag 4 september 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Toch mooi dat ze gewoon nog steeds hun eigen stijl hebben![]()
Altijd broek uit wanneer je met bleek gaat dweilen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie! Dacht ff snel badkamer dweilen... Nu heb ik chloorvlekken in een goeie broek.. ik dacht nog... zal ik...
Hij lijkt een beetje op een uil.quote:
Ja grrrr i know.. maar dacht doe wel ff voorzichtig.. Stom.. stom stom.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd broek uit wanneer je met bleek gaat dweilen.
Maar je badkamer ruikt nu wel lekkerquote:Op woensdag 4 september 2024 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja grrrr i know.. maar dacht doe wel ff voorzichtig.. Stom.. stom stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je badkamer ruikt nu wel lekkerJa! Chloor ruikt heerlijk vind ik... je weet dan dat alles dood is.. en het vuil.. op z'n minst onzichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 4 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
Het weer is weer bar en boos in NE Spanje ... overstromingen , wegen weg, treinen die niet rijden. drinkwater tekorten .. etc het gaat maar door
Dweilbroek voortaanquote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie! Dacht ff snel badkamer dweilen... Nu heb ik chloorvlekken in een goeie broek.. ik dacht nog... zal ik...
Ik vind het ook lekker ruiken, toen de rode kat nog bij ons woonde vond hij het ook heerlijk ruiken. Wanneer ik dan het toilet had gedweild ging hij daar heerlijk liggen rollenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Chloor ruikt heerlijk vind ik... je weet dan dat alles dood is.. en het vuil.. op z'n minst onzichtbaar
Ja er is altijd wel wat ergens... volgende week bosbranden vermoed ikquote:Op woensdag 4 september 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozen
Ik overwoog Sevilla in oktoberquote:Op woensdag 4 september 2024 21:32 schreef chufi het volgende:
Het weer is weer bar en boos in NE Spanje ... overstromingen , wegen weg, treinen die niet rijden. drinkwater tekorten .. etc het gaat maar door
Meestal een heel goede tijdquote:
Hij was zeker eerst donkerbruinquote:Op woensdag 4 september 2024 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker ruiken, toen de rode kat nog bij ons woonde vond hij het ook heerlijk ruiken. Wanneer ik dan het toilet had gedweild ging hij daar heerlijk liggen rollen
Leek mij ook, niet te warm, maar ik wil geen regen.quote:
JeSus bedoel je, het is spanje hequote:Op woensdag 4 september 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus.. dat is al het hele jaar geloof ik... met kleine tussenpozen
Ja meestal geen regen haha. Ik had in april net een beetje pech daarmee maar dat is echt super zeldzaam, gewoonlijk is het droogquote:Op woensdag 4 september 2024 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leek mij ook, niet te warm, maar ik wil geen regen.
Leuke omgeving, genoeg moois te zien.
Dat vermoeden heb jijquote:Op woensdag 4 september 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was zeker eerst donkerbruin
Sevilla zelf lijkt me sowieso heel leuk, maar in die omgeving is zoveel meer moois te zien ook, zou dan denk ik een dag of 10 willen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja meestal geen regen haha. Ik had in april net een beetje pech daarmee maar dat is echt super zeldzaam, gewoonlijk is het droog
Dat is me te natquote:
Oh ja dan zou ik zeker een autootje huren en een tripje naar Cordoba en/of Granada erbij pakkenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sevilla zelf lijkt me sowieso heel leuk, maar in die omgeving is zoveel meer moois te zien ook, zou dan denk ik een dag of 10 willen.
Een auto is dan inderdaad onmisbaar, die twee zou ik dan zeker willen bezoeken, bedankt voor de tijdslot-tip, dat is inderdaad wel handig om ruim vooraf via GetYourGuide ofzo te boeken. En misschien durf ik zelfs naar El Caminito del Rey.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dan zou ik zeker een autootje huren en een tripje naar Cordoba en/of Granada erbij pakken
Voor Granada moet je ruim van te voren je tijdslot boeken voor het Alhambra, dat is wel belangrijk
Haha ja dat lijkt me ook tofquote:Op woensdag 4 september 2024 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een auto is dan inderdaad onmisbaar, die twee zou ik dan zeker willen bezoeken, bedankt voor de tijdslot-tip, dat is inderdaad wel handig om ruim vooraf via GetYourGuide ofzo te boeken. En misschien durf ik zelfs naar El Caminito del Rey.
Ik kan dat niet openenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1724961869
Deze stond van de week in de volkskrant
Recentelijk nog gepost volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1724961869
Deze stond van de week in de volkskrant
quote:
Klopt, maar ik denk dat hoogtevrees een irreële angst is, iets wat je jezelf wijs maaktquote:Op woensdag 4 september 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat lijkt me ook tof
Zeker nu het gefatsoeneerd isMaar had jij geen last van hoogtevrees?
Ik herinner de filmpjes van de oude weg daar nog goedquote:Op woensdag 4 september 2024 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hoogtevrees een irreële angst is, iets wat je jezelf wijs maakt![]()
Daarom ben ik vorig jaar ook in de London Eye geweest
Heb de laatste tijd veel live beelden gezien op hoge plekken en in de buurt van afgronden ... meestal zap ik dan weg naar een ander scherm ...quote:
Ik vond een reuzenrad altijd enger dan bijvoorbeeld een achtbaan, en die London Eye vond ik nog steeds eng, maar ik heb het wel gedaan. Vorig jaar op mijn werk nog boven in de nok gelopen, knikkende knieën.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
Hangt denk ik van de situatie af of je het ervaart... Ik kreeg er last van ooit een keer in Spanje en een hoge brug en gezopen ... (zo'n brug waar mensen doen bingiejumpen.) Denk dat een reuzenrad geen probleem is , maar een loopbrug over een vallei of op je werk wel
Ook niet nu het allemaal aangepakt is?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner de filmpjes van de oude weg daar nog goed![]()
Voor geen goud zou ik die wandeling hebben gemaakt
eerst je elleboog maar eens goed laten genezen ....quote:Op woensdag 4 september 2024 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook niet nu het allemaal aangepakt is?
Ik denk dat ik het doodeng vind, maar dat het wel een kick geeft.
Je weet inmiddels waar dat kanquote:Op woensdag 4 september 2024 23:01 schreef D. het volgende:
Na mijn klacht over Marktplaats wil ik nu graag klagen over Paypal
Vertelquote:Op woensdag 4 september 2024 23:01 schreef D. het volgende:
Na mijn klacht over Marktplaats wil ik nu graag klagen over Paypal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |