quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
brandweerwagen zet hier recht voor de deur even de sirene aan omdat ze er door willen

En toen deed je de deur open?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,
brandweerwagen zet hier recht voor de deur even de sirene aan omdat ze er door willen

Je bent vroeg vandaagquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,

Ik zou een klacht indienen. Dat kan toch niet in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ik ben wakker,

Lieve Brandweer,quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen. Dat kan toch niet in de vroege ochtend

Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
KLB / Blus vliegtuig/helicopter
Is dit een buurman van je?

Hey mario.quote:

Leuk nummertje welquote:

Dan zat jij duidelijk niet hier in de regioquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na een prachtige dag! (waar ik op het werk binnen zat ) begint het nu te regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |