quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zat jij duidelijk niet hier in de regio
Hier ook. en natuurlijk ook gaat het onweer aan me voorbijquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na een prachtige dag! (waar ik op het werk binnen zat ) begint het nu te regenen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
W...
w...
w...
we...
we...
we...
wee..
weee
weeeeeek...
weeekendddddddddddd![]()
Ik zit hier in een heerlijke regio, lekker warm buiten en droogquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze heeft hij ook nog met de Black Eyed Peas gedaanquote:
Dit vind ik zon lekker deuntjequote:Op vrijdag 6 september 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heeft hij ook nog met de Black Eyed Peas gedaan
En ook niet hier, om een uur of 11 werd het ineens ontzettend heiig, bewolkt. De temperatuur was nog prima, maar door de vochtige lucht was het om een uur of 4 best fris op een terrasje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij het wel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
Nou hebben we het onweer stokje van Maastricht ovegenomen
Deze ken ik niet van ze.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit vind ik zon lekker deuntje![]()
Zag op Buienradar dat we hier maar een klein staartje krijgen... de grote rode vlek gaat bovenlangs.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag op Buienradar dat we hier maar een klein staartje krijgen... de grote rode vlek gaat bovenlangs.
Ik zet hem ff klaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aanradertje... heel relaxed deuntje
Donker, regen en gerommelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |