Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomenquote:

Het word steeds gekker !quote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomen

Alles voor de koper!quote:Op woensdag 4 september 2024 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word steeds gekker !
Ik zag vandaag dat je bij Aliexpress ook in termijnen kunt betalen.

Gebruik dan Euros ipv dollarsquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je meer dan $600 per maand ontvangt houden ze je geld vast tot je kunt 'bewijzen' dat de goederen waarvoor de betaling was bij de koper zijn aangekomen

Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijkerquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]

Achteraf betalen ...quote:Op woensdag 4 september 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijker

Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus oplichting door de koper wordt steeds makkelijker

thuisbezorgen mag niet ?quote:Op woensdag 4 september 2024 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeft
Bovendien kan ik ook niet opnieuw investeren tot die tijd

Maar dan kan je het terug laten sturen?quote:Op woensdag 4 september 2024 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ie het niet ophaalt bij het afhaalpunt heb ik geen 'bewijs' dat ie het ontvangen heeft
Bovendien kan ik ook niet opnieuw investeren tot die tijd

Geen idee of de Chileense post dat netjes doet, maar de verzendkosten ben ik dan sowieso kwijt.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan kan je het terug laten sturen?

Dan is @chufi zijn idee wel leuk, even thuisbezorgenquote:Op woensdag 4 september 2024 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of de Chileense post dat netjes doet, maar de verzendkosten ben ik dan sowieso kwijt.
Die ik dan dus ook nog voor moet schieten, omdat ze mijn geld vasthouden

Scheelt weinig, 20kg is 160 euroquote:Op donderdag 5 september 2024 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is @:chufi zijn idee wel leuk, even thuisbezorgen
Heb je meteen wat mooie reisjes te pakken.
Alleen nemen de 'verzendkosten' wel iets toe

Naja zegquote:Op woensdag 4 september 2024 23:15 schreef D. het volgende:
[..]

Ik zat me ook af te vragen hoe die daarin kwamquote:

Hey ASquote:

Een bakkie warme koffie nuquote:

Jaquote:

Lekker! Hier ook de deuren open. Lekkere temperatuur nu buiten en dat gaat dan lekker in het huis zittenquote:

Nu nog wel, wordt wel weer warm vandaagquote:Op donderdag 5 september 2024 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker! Hier ook de deuren open. Lekkere temperatuur nu buiten en dat gaat dan lekker in het huis zitten

Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfstquote:Op donderdag 5 september 2024 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu nog wel, wordt wel weer warm vandaag

Herfst is ook mooi seizoen..quote:Op donderdag 5 september 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfst

Wetenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt en ook van het weekend weer. Ik vind september altijd wel een fijne maand. Een mooie overgang van zomer naar herfst

quote:Op donderdag 5 september 2024 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Herfst is ook mooi seizoen..Alles weer andere kleur krijgt enz
Ja ook echt gek op de herfst hierquote:Op donderdag 5 september 2024 11:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten![]()
Herfst = genieten

Hoe lang gerijpt?quote:

Daar gaat het omquote:

Geen idee, maar er zitten wel van die lekkere zoutkristallen op.quote:

Klopt, ik liep er rond lunchtijd langs en kon de verleiding niet weerstaan.quote:

Nee maar de kaas van een kaasboer wel lekkerder dan van de supermarktquote:Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik liep er rond lunchtijd langs en kon de verleiding niet weerstaan.
Vind de prijs van kaas niet normaal, in de supermarkt ook niet, maar bij de kaasboer al helemaal niet.

10 x lekkerder, dus als ik kaas koop is het toch bij de kaasboerquote:Op donderdag 5 september 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar de kaas van een kaasboer wel lekkerder dan van de supermarkt

Snap ikquote:Op donderdag 5 september 2024 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 x lekkerder, dus als ik kaas koop is het toch bij de kaasboer

Dat is flink prijzig jaquote:

En dat voor spul wat je gewoon zelf laat of kan laten groeienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |