abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214882993
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214882999
FFS wat een lange lijst met observaties. :')
Nieuw record.
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 september 2024 @ 19:25:31 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214883041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:09 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Jaarlijks tussen de 260 en 315 miljoen, wut. Of moet er weer een hele kantoor/organisatie met pak hem beet duizend ambtenaren opgetuigd worden. Zal me niks verbazen, typisch Nederlands tegenwoordig.
Viel me ook al op. En het lijkt me niet nodig. Er is een website waar je support kunt aanvragen. www.leopard2a8helpski.ru en daar voer je gewoon alle gegevens in en dan komt er hulp aan. Dat hoef je echt niet allemaal zelf te doen..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214883066
quote:
Het hangt er vanaf onder het soort brig het tkbat valt, als het tkbat onder een pabrig valt dan bestaat het bataljon idd uit 52 tanks, maar dan heb je ook 2 tkbats in je brigade. Valt het tkbat onder een painf-/mechbrig dan bestaat het bataljon uit 61 tanks maar dan heb je ook maar 1 tkbat binnen je brigade.

pi_214883100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het hangt er vanaf onder het soort brig het tkbat valt, als het tkbat onder een pabrig valt dan bestaat het bataljon idd uit 52 tanks, maar dan heb je ook 2 tkbats in je brigade. Valt het tkbat onder een painf-/mechbrig dan bestaat het bataljon uit 61 tanks maar dan heb je ook maar 1 tkbat binnen je brigade.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hauptsache tussen de 260 en 315 miljoen euro per jaar is kleingeld; de Nederlandse zorg verbrandt zo'n bedrag op twee dagen tijd ofzo.
pi_214883132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:09 schreef Joppiez het volgende:
Jaarlijks tussen de 260 en 315 miljoen, wut. Of moet er weer een hele kantoor/organisatie met pak hem beet duizend ambtenaren opgetuigd worden. Zal me niks verbazen, typisch Nederlands tegenwoordig.
De personele sterkte van een compleet bataljon zal zo'n 600 pax zijn. Er moet ook geoefend en opgeleid worden dus er zit ook een hele logistieke lijn (brandstof, munitie, eten, en noem alles maar op) achter welke geld kost etc. Loodsen, opslag, reservedelen, onderhoud... Ik vind die 315 miljoen nog wel meevallen... Als je dit al veel geld vindt dan zou ik maar niet naar de luchtmacht gaan kijken als ik jou was.
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 19:45:04 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214883245
Je moet maar niet een stuk of 10 tot 20 man vinden die hard genoeg PANG kunnen roepen

Anders zul je ook ieder jaar wat granaten moeten schieteb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 september 2024 @ 19:55:45 #8
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214883317
Los van dat we er 50 operationeel gaan inzetten, vind ik dat we er veel meer op voorraad moeten hebben.

Als we 1 ding geleerd hebben, is dat als je ze nodig hebt, je er niet aan kan komen.

Dus doe maar 200+ van die dingen, op verschillende plekken in opslag, wel goed onderhouden natuurlijk, we zijn geen rus, en de kennis houd je dan op pijl met die 50 die je gebruikt.

Het zou me niet verbazen dat een groot gedeelte van de centen gaan zitten, in mensen (wat logisch is), dan denk ik dat een voorraad aanhouden die in principe niet bemenst wordt relatief goedkoop is.
&lt;signature here&gt;.
pi_214883416
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2024 19:55 schreef ExTec het volgende:
Los van dat we er 50 operationeel gaan inzetten, vind ik dat we er veel meer op voorraad moeten hebben.

Als we 1 ding geleerd hebben, is dat als je ze nodig hebt, je er niet aan kan komen.

Dus doe maar 200+ van die dingen, op verschillende plekken in opslag, wel goed onderhouden natuurlijk, we zijn geen rus, en de kennis houd je dan op pijl met die 50 die je gebruikt.

Het zou me niet verbazen dat een groot gedeelte van de centen gaan zitten, in mensen (wat logisch is), dan denk ik dat een voorraad aanhouden die in principe niet bemenst wordt relatief goedkoop is.
Nou ja, zo ging dat vroeger dan ook...

Als je die eerder gepostte harkjes van mij ziet zijn de ehden met volledig zwarte hoekjes rechts onderin mobilisabel.
pi_214883507
Het Westen moet nu echt kappen met die belachelijke restrictie's voor Oekraine na de zoveelste aanval op burgerdoelen in Oekraine. Ben ervan overtuigd dat als Rusland wint het nog veel erger zal worden dan wij allemaal denken.
Btw lees net dat Turkije zich wil aansluiten bij de BRICS landen....
pi_214883584
Even tussendoor voor jullie een kleine opgave. Morgenavond kom ik met de toelichting.
Vorig jaar zijn tijdens het zomeroffensief van Oekraïne 14 dorpen/plaatsen veroverd.
Hoeveel zijn er nu nog in Oekraïens bezit?

POLL
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 20:29:44 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214883641
Ik mis who cares en/of lekker belangrijk

Dat zou wel een persoonlijke worsteling opgeleverd hebben

Nu ga ik voor weet ik veel
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 20:30:03 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214883647
Ow kan ook niet, wat een matige poll
  dinsdag 3 september 2024 @ 20:44:43 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214883831
Hij leeft nog.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 3 september 2024 @ 20:51:25 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_214883914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:13 schreef AFA2022 het volgende:
Het Westen moet nu echt kappen met die belachelijke restrictie's voor Oekraine na de zoveelste aanval op burgerdoelen in Oekraine. Ben ervan overtuigd dat als Rusland wint het nog veel erger zal worden dan wij allemaal denken.
Btw lees net dat Turkije zich wil aansluiten bij de BRICS landen....
Wacht even. Ze wilden net de s300/400 opgeven voor F35's dacht ik, en nu willen ze weer bij BRIC's?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 3 september 2024 @ 20:53:25 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214883935
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wacht even. Ze wilden net de s300/400 opgeven voor F35's dacht ik, en nu willen ze weer bij BRIC's?
Met een inflatie van 42% en een centrale bank rente van 50% is dat wel een goede match ook. :')
&lt;signature here&gt;.
pi_214883989
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Naja ze zijn wel van strategisch belang voor de Navo natuurlijk, maar verder horen ze eigenlijk meer thuis bij de BRICS landen
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:02:21 #18
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214884018
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2024 20:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Met een inflatie van 42% en een centrale bank rente van 50% is dat wel een goede match ook. :')
venezuela gaat er ook bij en zimbabwe ook, Servie en Cuba ook wel en de zinmmuzo en Brazilie ook, ech internatkionaal gezelschap
de centrale bank komt in Achter Mongolie -O- o|O ~O>

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 03-09-2024 21:22:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:03:24 #19
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214884028
Een quiz jongens! leuk!
Morgenavond de uitslag!
Aftellen!
Spannend!
pi_214884051
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_214884069
Tja, dat krijg je als je maar blijft dreigen met je nucleaire wapens en deze dreigementen altijd loos blijken te zijn. Niemand die het nog serieus neemt.

En echte wereldmachten hoeven niet om de haverklap te dreigen met hun nucleaire wapens zoals Rusland doet. Maar ja die is ook al lang geen wereldmacht meer natuurlijk, dat is nu wel duidelijk.
pi_214884195
Mijn opvatting 'een goede rus in Oekraïne is een dode rus' is na vandaag alleen nog maar sterker geworden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 3 september 2024 @ 21:18:00 #23
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214884209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Europa kan niet zonder Russisch gas dat was vorig jaar ook al bekend.
China wel blijkbaar
https://www.worldpipeline(...)jings-price-demands/

quote:
The people familiar with the matter said China had asked to pay close to Russia's heavily subsidised domestic prices and would only commit to buying a small fraction of the pipeline's planned annual capacity of 50 billion m3 of gas.

Approval for the pipeline would transform the dire fortunes of Gazprom, Russia's state gas export monopoly, by linking the Chinese market to gasfields in western Russia that once supplied Europe.

Gazprom suffered a loss of Rbs 629 billion (US$6.9 billion) last year, its biggest in at least a quarter of a century, amid plummeting gas sales to Europe, which has had greater success than expected in diversifying away from Russian energy.
Met zulke vrienden heb je heel geen vijanden nodig , ha ha ha
kijk die chinezen die weten hoe je handel met russen moet doen, het vel over hullie neus halen .

Chinezen zeggen ja en denken stomme rotrus
https://www.worldpipeline(...)jings-price-demands/
quote:
Russia's attempts to conclude a major gas pipeline deal with China have run aground over what Moscow sees as Beijing's unreasonable demands on price and supply levels, according to the Financial Times who cites three people familiar with the matter.

Beijing's tough stance on the Power of Siberia 2 pipeline underscores how Russia's invasion of Ukraine has left President Vladimir Putin increasingly dependent on Chinese leader Xi Jinping for economic support.

The people familiar with the matter said China had asked to pay close to Russia's heavily subsidised domestic prices and would only commit to buying a small fraction of the pipeline's planned annual capacity of 50 billion m3 of gas.
_O- _O- :W

Ga maar aanhet gas zegt XI

quote:
Russia's lack of an alternative overland route for its gas exports means Gazprom would probably have to accept China's conditions, Gabuev said.

"China believes time's on its side. It has room to wait to squeeze the best conditions out of the Russians and wait for attention on the China-Russia relationship to move elsewhere," he said. "

The pipeline can be built rather quickly, since the gasfields are already developed. Ultimately the Russians don't have any other option to market this gas."
de ene rat doet zaken met de andere rat -O- _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door michaelmoore op 03-09-2024 21:37:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214884298
https://insightnews.media(...)pro-russian-hackers/
quote:
German air traffic control under attack by pro-Russian hackers
The German Air Traffic Control (DFS), which is responsible for air traffic control, has been the target of a hacker attack. This was reported by Spiegel.

A spokesman for the DFS, located in Langen near Frankfurt am Main, stated on Sunday, “We are now taking protective measures due to the hacking of our office communication. We are trying to minimize the impact of the incident.”

The DFS emphasized that the hacker attack did not affect air traffic, and it continues as usual.

According to DFS, the attack took place last week. It is not yet known whether the data was accessed. The DFS spokesman explained, “We have informed the security authorities.”

The DFS emphasized that the hacker attack had no effect on air traffic and that it would continue to operate normally. The attack became public knowledge thanks to a report by Bayerischer Rundfunk (BR).

According to BR’s information, the attack was associated with the hacker group APT28, also known by the pseudonym “Fancy Bear.” APT28 has been attacking commercial enterprises, such as defense, energy supply, and logistics companies, for several years.

German media reports link the attack to the hacker group APT28, also known as Fancy Bear. APT28 has been targeting commercial companies for several years, including defense, energy, and logistics companies.

Western governments classify the group as a long arm of Russian intelligence services. In Germany, the group became publicly known in 2015 due to a hacker attack on the Bundestag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214884380
https://mil.in.ua/en/news(...)he-donetsk-region-2/
quote:
Ukrainian troops destroyed two Grad multiple rocket launchers in the Donetsk region

Ukrainian troops destroyed two Russian Grad multiple rocket launchers in the Donetsk region. August 2024.

Ukrainian defenders destroyed two Russian 122-mm Grad multiple rocket launchers in the Donetsk region.

For this purpose, the Ukrainian Defense Forces used FPV drones and artillery.

Soldiers of the Special Group “Alpha” destroyed one BM-21 Grad MRL. Volunteer Serhii Sternenko posted the video on Telegram.

The movement of an MRL of the Russian invaders was recorded on the outskirts of temporarily occupied Avdiivka.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')