Ik heb mij een beetje ingelezen en het is naar voren gekomen dat Lauren Chen en Pool elkaar al jaren kenden. Ze hebben samen content gemaakt etc etc. Ik denk dat hij op basis van vertrouwen en een flinke zak geld natuurlijk in zee is gegaan met haar en die nep Hongaar. Dat maakt het natuurlijk niet oké maar wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even.
Je krijgt letterlijk miljoenen dollars en je opdrachtgever zegt dat dat geld afkomstig is van ene 'Eduard Grigoriann', een of andere Hongaar. En dan nemen Pool en Johnson niet de moeite om uit te zoeken wie die man is, hoe hij aan zijn geld komt? Ze vinden het helemaal niet verdacht?
Jij denkt werkelijk dat dit voor de mannen pleit?
Als je dollartekens in je ogen hebt en integriteit je geen ene reet kan schelen, is dat inderdaad een 'begrijpelijke' keuze.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb mij een beetje ingelezen en het is naar voren gekomen dat Lauren Chen en Pool elkaar al jaren kenden. Ze hebben samen content gemaakt etc etc. Ik denk dat hij op basis van vertrouwen en een flinke zak geld natuurlijk in zee is gegaan met haar en die nep Hongaar. Dat maakt het natuurlijk niet oké maar wel begrijpelijk.
Een aanname die op je onderbuik is gebaseerd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dollartekens in je ogen hebt en integriteit je geen ene reet kan schelen, is dat inderdaad een 'begrijpelijke' keuze.
Laten we wel wezen: als het hier ging om influencers die de Democraten gunstig gezind waren dan had jij een compleet andere toon aangeslagen. Dan was er niks overgebleven van het begrip dat je hier nu toont.
Neuh.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een aanname die op je onderbuik is gebaseerd.
Het zou hilarisch zijn als het niet zo verontrustend wasquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even.
Je krijgt letterlijk miljoenen dollars en je opdrachtgever zegt dat dat geld afkomstig is van ene 'Eduard Grigoriann', een of andere Hongaar. En dan nemen Pool en Johnson niet de moeite om uit te zoeken wie die man is, hoe hij aan zijn geld komt? Ze vinden het helemaal niet verdacht?
Jij denkt werkelijk dat dit voor de mannen pleit?
Het is letterlijk elke keer hetzelfde antwoord: wordsalad. Halverwege de zin over iets anders beginnen en dat een keer of 10 doen, dan weer even terug komen op de eerste zin (wat dan wel weer bewonderingswaardig is). En uiteindelijk eigenlijk helemaal niets zeggen m.b.t. de vraag.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
Deze is ook mooi. Zou de vragensteller Trump bewust lopen te trollen of verwachtte hij echt antwoord te krijgen?
[ x ]
Hier zou geen enkele politicus mee wegkomen. Zelfs onze eigen Van der Plas is meer coherent dan Trump, die zo fucking dom is dat hij de vraag niet eens begrijpt.
Wel heel Trumpiaans, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat een smerige rat die Pool. Je zwemt al in het geld, maar in ruil voor wat extra kutcenten - want nooit genoeg - wil je wel Oekraïners bespugen die om hun voortbestaan vechten. En je dan de slachtofferrol aannemen met het excuus dat je nooit naar de oorsprong van het geld hebt gevraagd
Belazerd door wie?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol of ze zijn gewoon belazerd en proberen hun naam te zuiveren. Dat is ook gewoon een optie hè.
Eigenlijk zou de vragensteller daarna moeten vragen aan Trump of hij de vraag eens kan herhalenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
Deze is ook mooi. Zou de vragensteller Trump bewust lopen te trollen of verwachtte hij echt antwoord te krijgen?
[ x ]
Hier zou geen enkele politicus mee wegkomen. Zelfs onze eigen Van der Plas is meer coherent dan Trump, die zo fucking dom is dat hij de vraag niet eens begrijpt.
Wat men ook niet helemaal vergeten moet is dat er voor beïnvloeding helemaal geen expliciete instructie nodig is in de zin van: 'Hier heb je een tekst, lees die maar voor.' Hoe men dat voornamelijk doet is dat men iemand uitzoekt (in dit geval Pool en zijn vriendjes) die er al meningen op nahouden en uitingen doen die de Russische belangen (of nou ja, de belangen van Putin en zijn vriendjes) behartigen en zo iemand dan te helpen die meningen en uitingen voor een groter en wijder publiek uit te dragen, meestal gewoon door er een hoop geld tegen aan te smijten. полезные дураки, zogezegd!quote:
En terecht, het gelijkschakelen van de media moet een politiek junkie zoals jij zelfs opvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh.
Jij kwam hier laatste het topic binnenstormen omdat meerdere media het woord 'joy' hadden gebruikt om de campagne van Harris te omschrijven. Dat was voor jou het 'zoveelste bewijs' dat de media bevoordeeld zijn en niet te vertrouwen.
Dus als zou blijken dat Democratische infuencers indirect mega-bedragen zouden krijgen van een buitenlandse mogendheid, dan zou jij apeshit gaan - en je zou voor de verandering nog gelijk hebben ook.
Gelijkschakelen..quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En terecht, het gelijkschakelen van de media moet een politiek junkie zoals jij zelfs opvallen.
Gek genoeg ontkende je in alle toonaarden en projecteer je je eigen standaarden op mij omdat ik niet mee ga in het verhaal dat Pool en anderen bewust beïnvloed zijn door Russisch geld.
Ik ben het met minimaal 2% eens met jou en Chivaz. Waarom ben ik nooit door jullie verwelkomd? Ik word constant afgestoten door de leugens en de drek die hier wordt uitgestrooid.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Zelfs Elon is het met hem eensstraks gaat the young turk nog Trump stemmen
En Trump slaat alleen maar wartaal uit MET een teleprompter, de man is zo seniel als een deur...of zoals jij graag riep een President Biden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ze is echt zo nep hè. Een interview op de radio en je hoort haar het verhaal gewoon oplezen van een stukje papier. Ze is er gelukkig niet zo slecht aan toe als Biden die werkelijk alles oplas wat er op de teleprompter stond. Eerlijk is eerlijk dat was ronduit hilarisch vooral omdat de media deed alsof het volstrekt normaal gedrag was.
Ik kan ieder geval niet wachten op de debatten en ergens had ik wel gewild dat er een open mic was maar misschien is het beter van niet.
1. Als dat met open vizier gebeurt, is er wat mij betreft weinig aan de hand. Waarmee ik bedoel te zeggen: als de influencer in kwestie eerlijk is over de sponsoring door de Harris-campagne, dan zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt al zo lang, mag natuurlijk allemaal maar om daarna volledig uit je panty te scheuren omdat Pool voorgelogen is door Lauren Chen is op z’n zachtst gezegd hypocriet.
Oke, ze is nep. Prima.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:07 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ze is echt zo nep hè. Een interview op de radio en je hoort haar het verhaal gewoon oplezen van een stukje papier. Ze is er gelukkig niet zo slecht aan toe als Biden die werkelijk alles oplas wat er op de teleprompter stond. Eerlijk is eerlijk dat was ronduit hilarisch vooral omdat de media deed alsof het volstrekt normaal gedrag was.
Ik kan ieder geval niet wachten op de debatten en ergens had ik wel gewild dat er een open mic was maar misschien is het beter van niet.
Sponsert Harris influencers of zijn door rusland gesponseerde trollen die dit roepen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
1. Als dat met open vizier gebeurt, is er wat mij betreft weinig aan de hand. Waarmee ik bedoel te zeggen: als de influencer in kwestie eerlijk is over de sponsoring door de Harris-campagne, dan zie ik het probleem niet.
2. Maar als degene daar niet open over is, dan vind ik dat bijzonder kwalijk. Dat is vergelijkbaar met een advertentie aan je publiek verkopen als legitiem nieuwsbericht: oplichterij dus.
3. Er is wel een verschil tussen Harris (of Trump) die influencers sponsort en een buitenlandse mogendheid met vijandelijke intenties die dat doet.
Verder ga je wel heel makkelijk mee met de claim dat ze 'erin zijn geluisd'. Zoals ik eerder al aangaf: het is ronduit stompzinnig om miljoenen te ontvangen en je niet af te vragen waar het geld vandaan komt. Zeker als jou verteld wordt dat het gaat om een Hongaar over wie weinig tot niets is te vinden online.
Ik denk dat Pool wel degelijk zijn inkomsten heeft opgegeven maar dat was het punt niet. Het punt is dat hij geld heeft ontvangen van een investeerder die later ontmaskert is als een Russische pion.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
1. Als dat met open vizier gebeurt, is er wat mij betreft weinig aan de hand. Waarmee ik bedoel te zeggen: als de influencer in kwestie eerlijk is over de sponsoring door de Harris-campagne, dan zie ik het probleem niet.
2. Maar als degene daar niet open over is, dan vind ik dat bijzonder kwalijk. Dat is vergelijkbaar met een advertentie aan je publiek verkopen als legitiem nieuwsbericht: oplichterij dus.
3. Er is wel een verschil tussen Harris (of Trump) die influencers sponsort en een buitenlandse mogendheid met vijandelijke intenties die dat doet.
Verder ga je wel heel makkelijk mee met de claim dat ze 'erin zijn geluisd'. Zoals ik eerder al aangaf: het is ronduit stompzinnig om miljoenen te ontvangen en je niet af te vragen waar het geld vandaan komt. Zeker als jou verteld wordt dat het gaat om een Hongaar over wie weinig tot niets is te vinden online.
Niet zijn beste optreden maar wel echt. Ik zie Trump daar staan zonder script met publiek live spreken. Ik heb dit Kamala nog niet een keer zien doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ze is nep. Prima.
Maar wat vind je hier dan van?:
[ x ]
Echt wat? Echt onzin bedoel je? Dat is alles wat uit zijn mond komt. Volstrekte onzin. Hij is dement.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet zijn beste optreden maar wel echt.
quote:Ik zie Trump daar staan zonder script met publiek live spreken.
Kamala doet hem dat ironisch genoeg niet na nee. Laat het mij weten wanneer zij daar gaat staan zonder script met publiek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:39 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Echt wat? Echt onzin bedoel je? Dat is alles wat uit zijn mond komt. Volstrekte onzin. Hij is dement.
[..]Wat goed man. Hij staat voor een publiek en hij roept iets. Geen wonder dat je hem zo bewondert. Wie doet hem dat nou na?
Zonder script alleen maar demente uitspraken doen? Dat kan iedereen. Wat voor zin heeft het als er niets inhoudelijks uit Trump komt?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:48 schreef Chivaz het volgende:
Kamala doet hem dat ironisch genoeg niet na nee. Laat het mij weten wanneer zij daar gaat staan zonder script met publiek.
Even kijken of ze het überhaupt aandurft.
Het verschil is dat Bush met mogelijkheid te porren is om zoiets te doen voor Trump. Dus daar ga je al.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Goede vraag inderdaad, Obama is wel erg zichtbaar tijdens deze campagne. Ze hopen natuurlijk dat Sint Obama’s populariteit een beetje afstraalt op kakelende Harris.
Of het gaat werken? Geen idee, je kan populair zijn als oud president maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat de DEI werknemer ook van zijn populariteit kan genieten.
Nogmaals je heldin participeert niet eens, ze is bang dat ze door de mand valt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:53 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Zonder script alleen maar demente uitspraken doen? Dat kan iedereen. Wat voor zin heeft het als er niets inhoudelijks uit Trump komt?
Ben je voorstander van participatieprijzen nu? Geven we hem ook nog een compliment dat hij niet in zijn broek heeft geplast?
Lol als je wilt verliezen moet je vooral met figuren zoals Bush aan komen zetten. Ik weet dat de democratische partij een machine is waar elk poppetje inwisselbaar is. De tijd van de Bushes etc ligt gelukkig ver achter ons. Ik denk sowieso dat die zich beter thuis voelen bij de democraten nu net zoals Liz Cheney etc.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het verschil is dat Bush met mogelijkheid te porren is om zoiets te doen voor Trump. Dus daar ga je al.
Het is echt altijd projectie bij de wappies.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel heel Trumpiaans, natuurlijk.
Voor geld doen we alles en stellen we geen vragen.
Zat er in zijn luier een vochtigheidsmeter dat je daar zo zeker van bent. Never forget diaper don.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:53 schreef IndoorKite het volgende:
Ben je voorstander van participatieprijzen nu? Geven we hem ook nog een compliment dat hij niet in zijn broek heeft geplast?
Campaigning noemen ze dat. Niet heel vreemd als je er een beetje mee bekend bent? Wil je er meer over weten? Kan je vast wel wat bronnen geven.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Goede vraag inderdaad, Obama is wel erg zichtbaar tijdens deze campagne.
Grappig genoeg is Trump wel degene die schuldig is bevonden aan verkrachting en hij is ook daadwerkelijk een veroordeelde crimineel. Dus als er iemand aan het werk zou moeten komen onder DEI dan is hij het wel. Welke werkgever neemt normaal verkrachters en andere criminelen aan?quote:de DEI werknemer ook van zijn populariteit kan genieten.
Door de mand vallen door onzin uit te kramen? Zoals Trump? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:03 schreef Chivaz het volgende:
Nogmaals je heldin participeert niet eens, ze is bang dat ze door de mand valt.
Wow, ze klinkt inderdaad helemaal niet popular. Niet meer dan logisch dat ze nu dus ook helemaal niet popular is...oh wacht ze is super popular nu tegen Trump.quote:Niet zo gek ook ze was immers de minst populaire VP ooit, haalde geen enkele stem tijdens de primaries en de enige reden dat ze succes heeft in de politiek is vanwege een seksuele relatie met Willie Brown en het feit dat ze VP is geworden op basis van haar ras en geslacht.
"End Wokeness" is Jack Posobiec...wat gaat er met je bronnen gebruik gebeuren als Jack ook "gekocht" is door Rusland? Die staat wel bovenaan de lijstjes met als titel "Who's next?"quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:14 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kamala Harris die gretig mee knikt met iemand die pleit voor speciale wetten gebaseerd op ras.
Nu wil ik haar enigszins de voordeel van de twijfel geven omdat dit een geknipt filmpje is.
Ik neem aan dat ze antwoordde dat de VS een land is waar een ieder gelijke kansen heeft en dat vragen om speciale wetten gebaseerd op ras iets is uit een duister verleden dat ze jaren geleden hebben achtergelaten. Ik hoop dat ze in haar antwoord MLK betrokken had die vocht voor gelijkheid en niet voor uitzonderingen gebaseerd op ras.
Ik hoop dit natuurlijk maar iets zegt mij dat ze dit heeft nagelaten en dat ze met een nietszeggend antwoord is gekomen. Of ze is het er volkomen mee eens natuurlijk en dat verklaart ook meteen dat ze gretig mee aan het knikken is.
niemand. #TDCquote:Dit is dus wat ik bedoelde met.. "wie kun je nog vertrouwen in die ultra rechtse media bubbel?"
quote:Harris nearly triples Trump’s fundraising in August
The vice president’s campaign said it raised a historic $361 million last month.
https://www.politico.com/(...)fundraising-00177657
Trump zegt eigenlijk dat de kosten van kinderopvang mee vallen, in vergelijking met bepaalde belastingen en bepaalde uitgaven. En daarmee is het niet belangrijk want als het kennelijk zo weinig geld is waarom kan de overheidsbijdrage dan niet toenemen? Hij kan het niet zien vanuit het oogpunt van families die daar afhankelijk van zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
De vrouw in het panel die de vraag aan Trump stelde over child care:
[ x ]
Dat zegt trump niet,hij zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump zegt eigenlijk dat de kosten van kinderopvang mee vallen, in vergelijking met bepaalde belastingen en bepaalde uitgaven. En daarmee is het niet belangrijk want als het kennelijk zo weinig geld is waarom kan de overheidsbijdrage dan niet toenemen? Hij kan het niet zien vanuit het oogpunt van families die daar afhankelijk van zijn.
Noem er eens een paar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:28 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
het is ook voor vrouwen beter dat de eerste vrouwelijke president een competent persoon is die ook werkelijk is verkozen.
Kan er iets gedaan worden aan de aantoonbare sexistische en racistische bullcrap van deze user?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nogmaals je heldin participeert niet eens, ze is bang dat ze door de mand valt.
Niet zo gek ook ze was immers de minst populaire VP ooit, haalde geen enkele stem tijdens de primaries en de enige reden dat ze succes heeft in de politiek is vanwege een seksuele relatie met Willie Brown en het feit dat ze VP is geworden op basis van haar ras en geslacht.
[..]
Lol als je wilt verliezen moet je vooral met figuren zoals Bush aan komen zetten. Ik weet dat de democratische partij een machine is waar elk poppetje inwisselbaar is. De tijd van de Bushes etc ligt gelukkig ver achter ons. Ik denk sowieso dat die zich beter thuis voelen bij de democraten nu net zoals Liz Cheney etc.
Hier is niets racistisch of seksistisch aan. Willie Brown heeft in zijn eigen boek toegegeven dat hij Kamala een handje heeft geholpen. En het DEI gebeuren is toch wel bekend hè. Biden heeft zelf expliciet gezegd dat zijn kabinet een afspiegeling moest zijn van de bevolking. En juist daarom wilde hij een vrouw van kleur als VP. De enige die wat dat betreft racistisch en seksistisch is geweest is Biden en jullie juichten het toe.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan er iets gedaan worden aan de aantoonbare sexistische en racistische bullcrap van deze user?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |