Amateursquote:
Ach, als ie straks in de DRS trein van Hamilton zit, maakt dit ook geen donder uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Doe je zo je best op de baan verpesten ze alles wat je opgebouwd hebt
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.quote:
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet zo snel dat Verstappen op de boordradio gaat schelden richting monteurs. Over strategie wel, maar niet over een foutje van monteurs bij een stop.
Murphy's lawquote:
Snap ik ook niet helemaal.. te vroeg stoppen om weer hard te nemen en dus nog een 2e keer moeten stoppen later..quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef Xylos het volgende:
Wtf zijn ze allemaal aan het doen joh bij Red Bull?
Wat is dit nou weer voor strategie.
Daarom, en een foutje met een handeling zou ik - denk ik - 'makkelijker' mee kunnen leven dan iets als strategie, wat gewoon een keuze is en dus dom kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.
Weet ik veelquote:
Piastri FL.. die zit te pushen voor de overwinning.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
Druk van de premijur liek.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
3 seconden voorsprong + undercut.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Hoe is Verstappen voor Perez als hij een pitstop heeft van vier seconden langer
Undercut voordeelquote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Omdat VER en omdat PER.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
De meeste zijn lui en komen de bus niet uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
Dat wordt lastig als de snelheid er niet is.quote:
Plus de stop van Perez was ook niet heel denderendquote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
3 seconden voorsprong + undercut.
Ze snappen er zelf ook niets meer van.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap deze strategie van Red Bull echt niet, totaal niet zelfs.
Fijn, zit je dan met je Bol Selectquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari clowns ingehuurd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Bestel dan eens wat minder.quote:
Hannah's Texas Instruments kapoet.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft nu even vrij baanquote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als de snelheid er niet is.
Bandenslijtage die een stuk hoger ligt dan verwacht wellicht?quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Dan heeft hij ineens wel de snelheidquote:
Rijdt ie iig niet in vuile luchtquote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan heeft hij ineens wel de snelheid
TI84+ en dan spelletjes er op spelenquote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdje terug m'n TI83 gevonden. Batterijen erin en gaan
Ik heb die nog plus een TI84quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In het verleden hebben we een aantal hele laffe beslissingen van stewards gehad op dit vlak. Ben benieuwd of ze het nu wel durven.quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I k had net opgezet dat hij nu 10 heeft.
https://www.motorsport.co(...)tem-expire/10574666/
Akkoord, hij pakte zojuist een tiende.quote:
Als hij 2 penalty points krijgt wel.quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
Magnussen straks een weekendje vrij?
Je moet toch ergens op hopen héquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord, hij pakte zojuist een tiende.
Nou ja, wat dat betreft is het gunstiger dat Piastri op P1 ligt.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen kan het kampioenschap wel vergeten op deze manier..
Anderhalve strafpuntquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In het verleden hebben we een aantal hele laffe beslissingen van stewards gehad op dit vlak. Ben benieuwd of ze het nu wel durven.
Tijd voor de regen druppelsquote:Op zondag 1 september 2024 15:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat werd gisteren gezegd, valt hier slecht in te halen.
Jawel maar niet tegen beter weten in.quote:
Werd 2 jaar terug al voorspeld.quote:Op zondag 1 september 2024 15:46 schreef OmniRocket het volgende:
Wat een sjook van Red Bull dit jaar
Ook team TI83 hier, en daarvoor natuurlijk de Casio fx-82SX. Werkt ook nog altijd als een zonnetje.quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 1 september 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
Colapinto de eerste Argentijn sinds Mazzacane in F1?
Maar, maar... dat deed PIA toch met z'n FL's?quote:Op zondag 1 september 2024 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Norris rookt gewoon zijn banden op
Papayarulesquote:Op zondag 1 september 2024 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Terwijl hij toch niet echt een zware stem heeft..quote:Op zondag 1 september 2024 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben opperstrateeg Sainzquote:
Pirelli Half zwaarquote:Op zondag 1 september 2024 15:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl hij toch niet echt een zware stem heeft..
Waardeloze maatregel ook.quote:Op zondag 1 september 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
In seizoen 2022 werd al voorspeld dat Red Bull in 2024 minder zo doen vanwege flink gereduceerde windtunneltijd vanwege budgetcapgate.
Nee?quote:Op zondag 1 september 2024 15:51 schreef -XOR- het volgende:
NOR verliest nu zelfs tijd op de trekschuit van VER.
Die doet ie er ook bij.quote:Op zondag 1 september 2024 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dit is de strategie voor Leclerc.
Nu niet inderdaad. het liep eerst even op.quote:
Op deze manier juist niet. Als Norris is zo'n dominant weekend minder dan 10 punten op Verstappen pakt gaat het niet hard genoeg.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen kan het kampioenschap wel vergeten op deze manier..
Rijdt FLquote:Op zondag 1 september 2024 15:51 schreef -XOR- het volgende:
NOR verliest nu zelfs tijd op de trekschuit van VER.
Met hoe snel de mediums naar de tering zijn gegaan? Negatief.quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Max (en Perez) naar de softs gaan?
Er af beuken. 0 punten verlorenquote:Op zondag 1 september 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De ultieme oppermove van RBR zou zijn om Verstappen niet binnen te halen zo lang Norris er nog achter vast zit.
Die dingen gaat wat, 6 rondjes mee?quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Max (en Perez) naar de softs gaan?
Papaya rules zijn alleen niet echt goed voor de strategie.quote:
Ik dacht het alleenquote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met hoe snel de mediums naar de tering zijn gegaan? Negatief.
Daar hej je het al.quote:
Kan wellicht laatste 10 rondes nog. Nu is het te vroeg.quote:Op zondag 1 september 2024 15:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Papaya rules zijn alleen niet echt goed voor de strategie.
Willen ze het WK binnen halen moeten ze Norris eerrste rijder maken en de rijders niet met elkaar laten racen.
Op het moment dat Piastri te horen kreeg dat hij mag vechten voor de P1 heeft ie 3 FL's gereden in 3 ronden..
Leuk voor Oscar maar niet goed voor Papaya.
Zo NOR ff braketestenquote:
Wij kijken ook.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
M.VERSTAPPENWhen it's possible to defend, do you want me to race him? Yes, please
Een vraag.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max vraagt of die mag verdedigen?
Wat is dit nou weer
Banden management staat centraal tegenwoordig.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit nou weer
Verschillende strategieen, dus als je puur voor je eigen positie gaat ga je geen tijd verdoen met verdedigen. Vrij logische vraag eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit nou weer
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet kijken, hoe staat het ervoor?
Nou, ik zie die twee graag in race gevecht op de baan.quote:
checo probeerde het inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Monolith het volgende:
Perez en George moeten even een SC regelen.
Gloryhufter?quote:
Ik neig er ook naar om de tv uit te schakelen en gewoon lekker nog even buiten van het weer te genieten.quote:
Dat was 1 race, maar wel de meest legendarische.quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat Perez minister of defense was?
Piastri laat zien hoe groot zijn ballen zijn, pakt P1 na de start. Pitstops gaan over het algemeen een beetje ruk en Tsunoda is met pensioen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Tijn het volgende:
Goeie ouwe tijd....quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat Perez minister of defense was?
Elke GP degene die het dichtste bij staat in het WK er af beuken.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef plesner het volgende:
Als Verstappen slim is ramt ie Norris eraf. Dan loopt ie in ieder geval niet in voor het kampioenschap
Rustig in en uit ademen en de tv weer aanzettenquote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Tijn het volgende:
RBR is het helemaal kwijt. Het seizoen begon al met diverse strubbelingen. Het was sowieso al een raadsel dat Verstappen in het begin van het seizoen nog zo kon presteren. Ik zie Norris het nog wel redden. Juist Monza zou RBR moeten liggen maar het gaat steeds slechter.quote:Op zondag 1 september 2024 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op deze manier juist niet. Als Norris is zo'n dominant weekend minder dan 10 punten op Verstappen pakt gaat het niet hard genoeg.
Ala Schumacher, die is er toch 7 keer WK mee gewordenquote:Op zondag 1 september 2024 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke GP degene die het dichtste bij staat in het WK er af beuken.
Goede strategie.
Ik denk sowieso met Sainz.quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Ferrari voor een één stop durven gaan met één bolide?
Ik gok zelfs met 2 bolidesquote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Ferrari voor een één stop durven gaan met één bolide?
Norris heeft echt wel genoeg snelheid om Verstappen op de baan voorbij te gaan. Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar.quote:Op zondag 1 september 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De ultieme oppermove van RBR zou zijn om Verstappen niet binnen te halen zo lang Norris er nog achter vast zit.
Die had sowieso wel gewonnen, maar dit kost Norris wel kostbare tijd naar Ferrari.quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Strategie van red Bull is Piastri laten winnen
Ja maar het gaat erom dat anderen op het podium komen, Piastri die wint (of nog liever ferrari) is goed voor Max.quote:
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekostquote:Op zondag 1 september 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris heeft echt wel genoeg snelheid om Verstappen op de baan voorbij te gaan. Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar.
Het is de usual suspect, dat weet je tochquote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Ik zag toch net precies hetgeen gebeuren dat ik in die post zei...quote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Dat zou wel een genot zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er een Ferrari 1-2 aan zit te komen.
Ferrari mag winnen.quote:
Hopelijk met SAI op P1 danquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt mij ook, slim gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Viapleequote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef -XOR- het volgende:
Melroy en Nelson zaten weer eens niet op te letten.
Ik vind het wel spannend of Ferrari het haalt of niet.quote:
Max on fire!quote:
Echte fans vinden dit een spannende race. Dit is een test voor iedereen.quote:Op zondag 1 september 2024 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend of Ferrari het haalt of niet.
Gekkenhuis.quote:Op zondag 1 september 2024 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zou geweldig zijn voor de tifosi, go Ferrari.
Joh...Ferrari heeft alle ballen op Italië ingezet.....quote:Op zondag 1 september 2024 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend of Ferrari het haalt of niet.
Tot nu toe is iedere keer het tegenovergestelde gebeurd van wat jij zegt, dus zo lees ik dit nu ookquote:Op zondag 1 september 2024 16:06 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc gaat he tniet redden overigens.. die heben ze te vroeg naar binnen gehaald.
Sainz heeft betere kansen omdat hij de keus maakte om later te stoppen.
Exactquote:Op zondag 1 september 2024 16:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Ferrari dit lukt bewijzen ze indirect RBR en Max een enorme dienst.
Ik post 'm alvast:quote:Op zondag 1 september 2024 16:06 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc gaat he tniet redden overigens.. die heben ze te vroeg naar binnen gehaald.
Sainz heeft betere kansen omdat hij de keus maakte om later te stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 1 september 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedere keer het tegenovergestelde gebeurd van wat jij zegt, dus zo lees ik dit nu ook
Truequote:Op zondag 1 september 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Maar het gaat om Norris ophouden. Hup Sainz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |