Die had sowieso wel gewonnen, maar dit kost Norris wel kostbare tijd naar Ferrari.quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Strategie van red Bull is Piastri laten winnen
Ja maar het gaat erom dat anderen op het podium komen, Piastri die wint (of nog liever ferrari) is goed voor Max.quote:
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekostquote:Op zondag 1 september 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris heeft echt wel genoeg snelheid om Verstappen op de baan voorbij te gaan. Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar.
Het is de usual suspect, dat weet je tochquote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Ik zag toch net precies hetgeen gebeuren dat ik in die post zei...quote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Dat zou wel een genot zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er een Ferrari 1-2 aan zit te komen.
Ferrari mag winnen.quote:
Hopelijk met SAI op P1 danquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt mij ook, slim gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Viapleequote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef -XOR- het volgende:
Melroy en Nelson zaten weer eens niet op te letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |