Ik denk sowieso met Sainz.quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Ferrari voor een één stop durven gaan met één bolide?
Ik gok zelfs met 2 bolidesquote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Ferrari voor een één stop durven gaan met één bolide?
Norris heeft echt wel genoeg snelheid om Verstappen op de baan voorbij te gaan. Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar.quote:Op zondag 1 september 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
De ultieme oppermove van RBR zou zijn om Verstappen niet binnen te halen zo lang Norris er nog achter vast zit.
Die had sowieso wel gewonnen, maar dit kost Norris wel kostbare tijd naar Ferrari.quote:Op zondag 1 september 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Strategie van red Bull is Piastri laten winnen
Ja maar het gaat erom dat anderen op het podium komen, Piastri die wint (of nog liever ferrari) is goed voor Max.quote:
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekostquote:Op zondag 1 september 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris heeft echt wel genoeg snelheid om Verstappen op de baan voorbij te gaan. Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar.
Het is de usual suspect, dat weet je tochquote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Ik zag toch net precies hetgeen gebeuren dat ik in die post zei...quote:Op zondag 1 september 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nadat Verstappen Norris twee ronden op rij veel tijd heeft gekost
Je kijkt niet eens.
Dat zou wel een genot zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er een Ferrari 1-2 aan zit te komen.
Ferrari mag winnen.quote:
Hopelijk met SAI op P1 danquote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt mij ook, slim gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Viapleequote:Op zondag 1 september 2024 16:02 schreef -XOR- het volgende:
Melroy en Nelson zaten weer eens niet op te letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |