Murphy's lawquote:
Snap ik ook niet helemaal.. te vroeg stoppen om weer hard te nemen en dus nog een 2e keer moeten stoppen later..quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef Xylos het volgende:
Wtf zijn ze allemaal aan het doen joh bij Red Bull?
Wat is dit nou weer voor strategie.
Daarom, en een foutje met een handeling zou ik - denk ik - 'makkelijker' mee kunnen leven dan iets als strategie, wat gewoon een keuze is en dus dom kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.
Weet ik veelquote:
Piastri FL.. die zit te pushen voor de overwinning.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
Druk van de premijur liek.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
3 seconden voorsprong + undercut.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Hoe is Verstappen voor Perez als hij een pitstop heeft van vier seconden langer
Undercut voordeelquote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Omdat VER en omdat PER.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
De meeste zijn lui en komen de bus niet uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
Dat wordt lastig als de snelheid er niet is.quote:
Plus de stop van Perez was ook niet heel denderendquote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
3 seconden voorsprong + undercut.
Ze snappen er zelf ook niets meer van.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap deze strategie van Red Bull echt niet, totaal niet zelfs.
Fijn, zit je dan met je Bol Selectquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari clowns ingehuurd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |