Amateursquote:
Ach, als ie straks in de DRS trein van Hamilton zit, maakt dit ook geen donder uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Doe je zo je best op de baan verpesten ze alles wat je opgebouwd hebt
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.quote:
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet zo snel dat Verstappen op de boordradio gaat schelden richting monteurs. Over strategie wel, maar niet over een foutje van monteurs bij een stop.
Murphy's lawquote:
Snap ik ook niet helemaal.. te vroeg stoppen om weer hard te nemen en dus nog een 2e keer moeten stoppen later..quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef Xylos het volgende:
Wtf zijn ze allemaal aan het doen joh bij Red Bull?
Wat is dit nou weer voor strategie.
Daarom, en een foutje met een handeling zou ik - denk ik - 'makkelijker' mee kunnen leven dan iets als strategie, wat gewoon een keuze is en dus dom kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.
Weet ik veelquote:
Piastri FL.. die zit te pushen voor de overwinning.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
Druk van de premijur liek.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
3 seconden voorsprong + undercut.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Hoe is Verstappen voor Perez als hij een pitstop heeft van vier seconden langer
Undercut voordeelquote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Omdat VER en omdat PER.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |