Amateursquote:
Ach, als ie straks in de DRS trein van Hamilton zit, maakt dit ook geen donder uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Doe je zo je best op de baan verpesten ze alles wat je opgebouwd hebt
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.quote:
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof niet zo snel dat Verstappen op de boordradio gaat schelden richting monteurs. Over strategie wel, maar niet over een foutje van monteurs bij een stop.
Murphy's lawquote:
Snap ik ook niet helemaal.. te vroeg stoppen om weer hard te nemen en dus nog een 2e keer moeten stoppen later..quote:Op zondag 1 september 2024 15:37 schreef Xylos het volgende:
Wtf zijn ze allemaal aan het doen joh bij Red Bull?
Wat is dit nou weer voor strategie.
Daarom, en een foutje met een handeling zou ik - denk ik - 'makkelijker' mee kunnen leven dan iets als strategie, wat gewoon een keuze is en dus dom kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je wel klaar bij een team.
Weet ik veelquote:
Piastri FL.. die zit te pushen voor de overwinning.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
Druk van de premijur liek.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris foutje gemaakt?
Hij verliest ineens op Oscar
3 seconden voorsprong + undercut.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Hoe is Verstappen voor Perez als hij een pitstop heeft van vier seconden langer
Undercut voordeelquote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
Omdat VER en omdat PER.quote:Op zondag 1 september 2024 15:39 schreef Origami94 het volgende:
De meeste zijn lui en komen de bus niet uit.quote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
Dat wordt lastig als de snelheid er niet is.quote:
Plus de stop van Perez was ook niet heel denderendquote:Op zondag 1 september 2024 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
3 seconden voorsprong + undercut.
Ze snappen er zelf ook niets meer van.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap deze strategie van Red Bull echt niet, totaal niet zelfs.
Fijn, zit je dan met je Bol Selectquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat naar een PostNL punt, die dicht is op zondag. Deurbel is lastig te vinden voor zondagbezorger.
quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari clowns ingehuurd.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Bestel dan eens wat minder.quote:
Hannah's Texas Instruments kapoet.quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft nu even vrij baanquote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als de snelheid er niet is.
Bandenslijtage die een stuk hoger ligt dan verwacht wellicht?quote:Op zondag 1 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Dan heeft hij ineens wel de snelheidquote:
Rijdt ie iig niet in vuile luchtquote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan heeft hij ineens wel de snelheid
TI84+ en dan spelletjes er op spelenquote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdje terug m'n TI83 gevonden. Batterijen erin en gaan
Ik heb die nog plus een TI84quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdje terug m'n TI83 gevonden. Batterijen erin en gaan
In het verleden hebben we een aantal hele laffe beslissingen van stewards gehad op dit vlak. Ben benieuwd of ze het nu wel durven.quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
I k had net opgezet dat hij nu 10 heeft.
https://www.motorsport.co(...)tem-expire/10574666/
Akkoord, hij pakte zojuist een tiende.quote:
Als hij 2 penalty points krijgt wel.quote:Op zondag 1 september 2024 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
Magnussen straks een weekendje vrij?
Je moet toch ergens op hopen héquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord, hij pakte zojuist een tiende.
Nou ja, wat dat betreft is het gunstiger dat Piastri op P1 ligt.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen kan het kampioenschap wel vergeten op deze manier..
Anderhalve strafpuntquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In het verleden hebben we een aantal hele laffe beslissingen van stewards gehad op dit vlak. Ben benieuwd of ze het nu wel durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |