Wij kijken ook.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
M.VERSTAPPENWhen it's possible to defend, do you want me to race him? Yes, please
Een vraag.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max vraagt of die mag verdedigen?
Wat is dit nou weer
Banden management staat centraal tegenwoordig.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit nou weer
Verschillende strategieen, dus als je puur voor je eigen positie gaat ga je geen tijd verdoen met verdedigen. Vrij logische vraag eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is dit nou weer
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet kijken, hoe staat het ervoor?
Nou, ik zie die twee graag in race gevecht op de baan.quote:
checo probeerde het inderdaadquote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Monolith het volgende:
Perez en George moeten even een SC regelen.
Gloryhufter?quote:
Ik neig er ook naar om de tv uit te schakelen en gewoon lekker nog even buiten van het weer te genieten.quote:
Dat was 1 race, maar wel de meest legendarische.quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat Perez minister of defense was?
Piastri laat zien hoe groot zijn ballen zijn, pakt P1 na de start. Pitstops gaan over het algemeen een beetje ruk en Tsunoda is met pensioen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Tijn het volgende:
Ik kan niet kijken, hoe staat het ervoor?
Goeie ouwe tijd....quote:Op zondag 1 september 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat Perez minister of defense was?
Elke GP degene die het dichtste bij staat in het WK er af beuken.quote:Op zondag 1 september 2024 15:56 schreef plesner het volgende:
Als Verstappen slim is ramt ie Norris eraf. Dan loopt ie in ieder geval niet in voor het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |