Ik houd ook van de herfst. Maar een maandje nazomeren in september is ook heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Eerst nog een maandje 'zomeren'
maar herfst is sowieso ook een mooi seizoen![]()
Over drie weken rapen en kopen en een weekje naar Duitsland
Ik ook , enige waar ik wel altijd wat last van heb is het vroeger donker worden ,en het blaadjes van de bomen verhaalquote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd ook van de herfst. Maar een maandje nazomeren in september is ook heerlijk.
Ik houd van de seizoenswisselingen.![]()
Lekker vooruitzicht: een weekje Duitsland.
Duitslandquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Eerst nog een maandje 'zomeren'
maar herfst is sowieso ook een mooi seizoen![]()
Over drie weken rapen en kopen en een weekje naar Duitsland
Idar Oberstein .. wandelen en een weekje op stenen jachtquote:Op zondag 1 september 2024 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitsland
Waar ga je heen in Duitsland?
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Idar Oberstein .. wandelen en een weekje op stenen jacht
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoordquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar
Veel plezier
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trierquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoord![]()
Thnx!!
Heb even gewiki-d;quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoord![]()
Thnx!!
Ahhh dat is ook tof!! is dat in de buurt van Idar Oberstein?quote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trier
Ja Trier is een mooie stad.quote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trier
Ja, is een km of 50 denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhh dat is ook tof!! is dat in de buurt van Idar Oberstein?
Oh dat is te doenquote:
Mooie stad, maar natuurlijk zelf beslissenquote:Op zondag 1 september 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is te doen![]()
Thnx! Ik sla het op en ga eens even kijken
We gaan met de auto , dus dat wordt wat lastigquote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie stad, maar natuurlijk zelf beslissen
En mocht je echt tijd over hebben. Met de trein van Trein naar Koblenz langs de Moezel
Of met de boot over de Moezel
Niet perse. Je kan daar een dagticket kopen per regio. Kan je voor een beperkt bedrag door de hele regio reizen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan met de auto , dus dat wordt wat lastig
Als je dan niet gaat rijden lekker Moezelwijntjes zuupenquote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel heel gaaf maar wij gaan echt voor de stenen en het lopenquote:Op zondag 1 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet perse. Je kan daar een dagticket kopen per regio. Kan je voor een beperkt bedrag door de hele regio reizen.
Al zie ik dat je met de trein dan wel lang onderweg bent. Kost je wel een dag ook
Dat kaatste gaan we sowieso vast doenquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan niet gaat rijden lekker Moezelwijntjes zuupen
Nee hoor. Bij Duitse treinstations kun je meestal wel parkeren.quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar we hebben een week en we gaan echt met een doel en dat is stenen en lopenquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij Duitse treinstations kun je meestal wel parkeren.
Door Trier kan je in ieder geval prima lopenquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel heel gaaf maar wij gaan echt voor de stenen en het lopen
Dat is duidelijkquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar we hebben een week en we gaan echt met een doel en dat is stenen en lopen
nou dat lijkt mij idd ook wel tof!! Dat heb ik genoteerdquote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door Trier kan je in ieder geval prima lopen
ik heb een tijd geleden hier over verteld : mijn mams gaat een ring voor mij maken en we hoorde dat Idar Oberstein een stenen stad is , en ook een gebied waar je lekker kan wandelen , dus wij gaan echt voor die dingenquote:
Tof hoor. Die regio is sowieso heel mooi. Veel plezier!quote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel heel gaaf maar wij gaan echt voor de stenen en het lopen
Ik ben ook heel erg benieuwdquote:Op zondag 1 september 2024 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof hoor. Die regio is sowieso heel mooi. Veel plezier!
Bijzonderquote:Op zondag 1 september 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb een tijd geleden hier over verteld : mijn mams gaat een ring voor mij maken en we hoorde dat Idar Oberstein een stenen stad is , en ook een gebied waar je lekker kan wandelen , dus wij gaan echt voor die dingen
Het schijnt dat je daar echt met een pikhouweel op stenenjacht kan , en misschien doen we dat ook wel ,.. maar niet te lang , mijn moeder is 77 , uiteindelijk zijn we op zoek naar stenen om sieraden van/mee te makenquote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijzonder![]()
Gaan jullie ook zelf stenen rapen of laten jullie dat aan anderen over?
Ik snap alleen nog niet helemaal waarom ze niet gewoon een paar stenen uit de straat trekt, maar okequote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bijzonder![]()
Gaan jullie ook zelf stenen rapen of laten jullie dat aan anderen over?
Grapjasquote:Op zondag 1 september 2024 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet helemaal waarom ze niet gewoon een paar stenen uit de straat trekt, maar oke
Mooi avontuur zo samenquote:Op zondag 1 september 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb een tijd geleden hier over verteld : mijn mams gaat een ring voor mij maken en we hoorde dat Idar Oberstein een stenen stad is , en ook een gebied waar je lekker kan wandelen , dus wij gaan echt voor die dingen
Ging jij niet treinen?quote:Op zondag 1 september 2024 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet helemaal waarom ze niet gewoon een paar stenen uit de straat trekt, maar oke
Vakantie is al weer over.quote:
Ja klopt eerder zei ik ook al dat ik een medestudent had die daar als puber met zn ouders heen ging op stenenjacht (geodes),,, zelf bikken met je geohamer ... Ik heb de mijne nog steeds en loep en kompasquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daar echt met een pikhouweel op stenenjacht kan , en misschien doen we dat ook wel ,.. maar niet te lang , mijn moeder is 77 , uiteindelijk zijn we op zoek naar stenen om sieraden van/mee te maken
(ik heb daar een tijdje geleden een keer over verteld hier)
veel vrolijker ben je er niet van geworden ... maar goed .. doorquote:Op zondag 1 september 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie is al weer over.
Nu weer 5 weken wachten op de volgende
En ben een heel aantal keer wezen treinen, alleen wel dagjes
Wie is er nier vrolijk?quote:Op zondag 1 september 2024 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
veel vrolijker ben je er niet van geworden ... maar goed .. door
Een dromendans?quote:
Als je daar vrolijk van wordtquote:
Wens je Kei veel plezier, en hoop dat je een Steen goede tijd hebt. Ik heb een Rotsharde verwachting dat dat wel goed komt, al gaat dat hakken niet van een Leien dakje.quote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daar echt met een pikhouweel op stenenjacht kan , en misschien doen we dat ook wel ,.. maar niet te lang , mijn moeder is 77 , uiteindelijk zijn we op zoek naar stenen om sieraden van/mee te maken
(ik heb daar een tijdje geleden een keer over verteld hier)
En anders kun je altijd nog gaan zwemmen in een van de prachtige Nazimeren (40+ / [40+ SC #5399] Nazomeren) van het dan nog steeds zonnige Duitslandquote:Op zondag 1 september 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wens je Kei veel plezier, en hoop dat je een Steen goede tijd hebt. Ik heb een Rotsharde verwachting dat dat wel goed komt, al gaat dat hakken niet van een Leien dakje.
Ja precies! ik heb het ook op die site gelezenquote:Op zondag 1 september 2024 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt eerder zei ik ook al dat ik een medestudent had die daar als puber met zn ouders heen ging op stenenjacht (geodes),,, zelf bikken met je geohamer ... Ik heb de mijne nog steeds en loep en kompas
Ik weet , maar wij zijn gelukkig geen pussiesquote:Op zondag 1 september 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wens je Kei veel plezier, en hoop dat je een Steen goede tijd hebt. Ik heb een Rotsharde verwachting dat dat wel goed komt, al gaat dat hakken niet van een Leien dakje.
Vaak staat de hamer ook als size-reference op de fotoquote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies! ik heb het ook op die site gelezen
Dit lijkt me zuidelijker?quote:Op zondag 1 september 2024 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog gaan zwemmen in een van de prachtige Nazimeren (40+ / [40+ SC #5399] Nazomeren) van het dan nog steeds zonnige DuitslandHuh
[ afbeelding ]
Van de week nog een Bartwurst XXL gehadquote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stimmt
Mooi combineren met die Bratwursten en Pils want Oktoberfest is op meerdere plaatsen tot en met week 1 van okt in Duitsland!@
[ afbeelding ]
Rather call it Austria, keeps it neatquote:Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week nog een Bartwurst XXL gehad
En voor zulk soort meertjes moet je misschien zelfs wel Marioland in.
Marioland in 164 delen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Rather call it Austria, keeps it neat
Oh lol! Zo ver was ik nog nietquote:Op zondag 1 september 2024 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak staat de hamer ook als size-reference op de foto
Lekker vaak rondfietsen en genieten van de natuur dan!quote:Op zondag 1 september 2024 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Marioland in 164 delen.
Hij doet het daar wonen goed
https://www.youtube.com/@:JustViewsAustria4K
Vergeet de feestjes op de Wiesn en het bier nietquote:Op zondag 1 september 2024 19:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker vaak rondfietsen en genieten van de natuur dan!
OK je bent al wel wat op leeftijd, maar het kan nogquote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh lol! Zo ver was ik nog niet![]()
Ik zal van de week eens even op onderzoek gaan
Jawohl!@quote:Op zondag 1 september 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet de feestjes op de Wiesn en het bier niet
Ja precies, wat ik al zei : wij zijn geen pussies . en zijn dol op bling for freequote:Op zondag 1 september 2024 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK je bent al wel wat op leeftijd, maar het kan nog
mmm bratwurstquote:Op zondag 1 september 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week nog een Bartwurst XXL gehad
En voor zulk soort meertjes moet je misschien zelfs wel Marioland in.
Er is in American Got Talent een meisje geweest, niet gehandicapt, die ook met haar voeten schoot.quote:
Nee Puzziesquote:Op zondag 1 september 2024 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet , maar wij zijn gelukkig geen pussies
Zij ging toch op haar handen staan?quote:Op zondag 1 september 2024 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is in American Got Talent een meisje geweest, niet gehandicapt, die ook met haar voeten schoot.
Bizar hoe goed dat toch kan, gehandicapt of niet.
Ja zoiets...quote:Op zondag 1 september 2024 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij ging toch op haar handen staan?
Zie nu dat ze zelfs gewonnen heeft dat seizoen,quote:Op zondag 1 september 2024 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij ging toch op haar handen staan?
Bijna goed.quote:Op zondag 1 september 2024 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het linker steegje in Pyongyang?
Morguhquote:
Hulloquote:
Dat heb ik nog nooit gezien deze zeldzame pinquin, wel mooiquote:
Morguh,quote:Op maandag 2 september 2024 07:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mogge mensen van het goede leven
Geef je net elders een bakkiequote:
Dat kan, je komt het vast nog wel een keer tegenquote:
Gefeliciteerd met deze hartelijke maandagquote:
quote:
In de gloriaquote:Op maandag 2 september 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze hartelijke maandag
Ik zat eigenlijk te wachten op een lanceringquote:Op maandag 2 september 2024 09:00 schreef maily het volgende:
[..]
Kudo's dat hij dat kind eerst laat afstappen.
Hiep hiep hiep ........quote:
Ik ook jaquote:Op maandag 2 september 2024 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op een lancering
Zou dan eerder de Saar aanraden, zeker in deze tijd is die wonderschoon en fantastische wijnhuizen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door Trier kan je in ieder geval prima lopen
En ik zou dan wel kijken of er niet ergens een wandelroute ergens bij de Moezel is, mooie uitzichten heb je daar ook
quote:Op maandag 2 september 2024 10:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zou dan eerder de Saar aanraden, zeker in deze tijd is die wonderschoon en fantastische wijnhuizen.
Vergeleken met de Saar in de Herfst is de moezel dan eerder een beetje saai, een eerder rechttoe rechtane rivier die ook qua ligging het eerder van de morgenzon moet hebben, de wijnbergen aan de Saar liggen meer op de avondzon en het licht is daar veel 'warmer', als rivier is de Saar ook veel wilder en slingert meer.
Top wijnen van de Saar, Van Volxem, Reverchon, Von Othegraven.
De Wiltinger Scharzhofberg geld als duurste en beroemdste wijnberg van duitsland (maar in dat gebied heb je ook genoeg betaalbare wijnen)
https://www.saar-obermosel.de/weinfeste#/veranstaltungen
En als je wilt wandelen, kun je zoeken naar "Saarschleife", "Baumwipfelpfad", "Traumschleifen".. namen voor de mooiste wandelroutes in dat gebied
https://treetop-walks.com/saarschleife/ferienregion/
Dankjewel voor de tips. Die sla ik ook even op.quote:Op maandag 2 september 2024 10:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zou dan eerder de Saar aanraden, zeker in deze tijd is die wonderschoon en fantastische wijnhuizen.
Vergeleken met de Saar in de Herfst is de moezel dan eerder een beetje saai, een eerder rechttoe rechtane rivier die ook qua ligging het eerder van de morgenzon moet hebben, de wijnbergen aan de Saar liggen meer op de avondzon en het licht is daar veel 'warmer', als rivier is de Saar ook veel wilder en slingert meer.
Top wijnen van de Saar, Van Volxem, Reverchon, Von Othegraven.
De Wiltinger Scharzhofberg geld als duurste en beroemdste wijnberg van duitsland (maar in dat gebied heb je ook genoeg betaalbare wijnen)
https://www.saar-obermosel.de/weinfeste#/veranstaltungen
En als je wilt wandelen, kun je zoeken naar "Saarschleife", "Baumwipfelpfad", "Traumschleifen".. namen voor de mooiste wandelroutes in dat gebied
https://treetop-walks.com/saarschleife/ferienregion/
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 2 september 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Beminde gelovigen,
ik kan u bevestigen,
de regen is aangekomen, begeleid door een zeer zwaar orkest
Weet niet waar je zit, maar in het oosten heb je een redelijk kans op onweer en forse neerslag. Het westen, voorlopig, niet zo te zien.quote:
Vandaag is ROOD (in het zuidoosten)!quote:Op maandag 2 september 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar in het oosten heb je een redelijk kans op onweer en forse neerslag. Het westen, voorlopig, niet zo te zien.
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?quote:Op maandag 2 september 2024 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag is ROOD (in het zuidoosten)!
Ik had het niet over Co.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?
nee die negeer ik een beetje momenteelquote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws vandaag gevolgd?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
Dan kan het alleen maar meevallen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die negeer ik een beetje momenteel
ik hou gewoon van de BoemdiBoemquote:
Kijk eens naar het Ajax nieuwsquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah....dat soort nieuws! Bergwijn wellicht weg zie ik? Mooi.quote:
Salade: veldsla met asperges en haricots verts en nog een restje van de bbq van gisteren.quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier witlof met aardappelen, geraspte kaas en roomsaus
kliekje chichen tonight sat met roerbakmie en taugequote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Magnomaalquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Jij zit ook wat verder van mij af bedenk ik mij ineensquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?
En een linksbuiten erbij.quote:Op maandag 2 september 2024 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah....dat soort nieuws! Bergwijn wellicht weg zie ik? Mooi.
Is daar nog wat af te snijden dan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Vroeger (2012) had je 'de Snijtafel' , liedjes ontleden van BLFdat was altijd erg vermakelijk om te zien.
![]()
Maar de Snijtafel is terugNu over AliB
![]()
Donnerwetter !!
Soooooow!! Deze donder belooft wat
ik wil ook gedonder en cheeseburgersquote:
Geen wind?quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil ook gedonder en cheeseburgers
neequote:
quote:
Wel een de juiste plek in Sjaarloos weten te vinden.quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
Voor gedonder moet je ‘s nachts in Charlois zijn, heb ik begrepen
ftfyquote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
Voor gedonder moet je ‘s nachts in Charlois rotterdan-zuid zijn, heb ik begrepen
Dat is een dreiging die vooral aan jullie aan de andere kant is voorbehouden, die maken we hier maar weinig mee.quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
ik vind juist dat windstille met zo'n dreigende drukkende lucht en het gedonder en die elektrische lading in de lucht dat je het gewoon op je armen voelt...dat vind ik zo mooi.
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.quote:
Ik vind heel Rotterdam eng.quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
Welk stukje niet dan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
niet?quote:Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een dreiging die vooral aan jullie aan de andere kant is voorbehouden, die maken we hier maar weinig mee.
Dan ben je opgelicht.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Smakelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekekenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Halloumi is zoutig. Je moet ervan houden denk ik.
Dan zit dat wel snor.quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijn
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Neequote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Hier ookquote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Het was heerlijk inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Katendrecht, Oud-IJsselmonde, om er maar even twee te noemen.quote:
Halloumiquote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.quote:
Katendrecht staat nou niet echt bekend als heel veilig .........quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katendrecht, Oud-IJsselmonde, om er maar even twee te noemen.
Oud-IJsselmonde weet ik niet.quote:Katendrecht is een van de populairste wijken van Rotterdam en heeft de afgelopen jaren een enorme metamorfose ondergaan. Van een beruchte probleemwijk waar de meeste mensen liever niet kwamen is het nu een van de meest populaire en veilige wijken van Rotterdam.
Mijn dochter belde net en daar kwam de hemel naar beneden, de kat kwam verzopen binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.
Broeder uit het (zuid)oosten hierquote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Katendrecht staat nou niet echt bekend als heel veilig .........
Misschien dat het er nu overdag beter is.
Interwebs zegt :
[..]
Oud-IJsselmonde weet ik niet.
quote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.
Die drie druppels daarnet hebben hier al 4 naaktslakken tevoorschijn getoverd... zitten lekker te knabbelen aan een overrijpe komkommerquote:Op maandag 2 september 2024 20:31 schreef Prisha het volgende:
Hele vage boemdiboem nu.
Het plenst inmiddels ook.
Zal morgen weer n heerlijke slakkenbende zijn
Beetje turbo-boost is het wel geweest jaquote:
Heel rotterdan-zuid is een dumphole, behalve katendrecht.quote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.
Wat jij wilquote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel rotterdan-zuid is een dumphole, behalve katendrecht.
Zo dan
Niet op je blote voeten door de tuinquote:Op maandag 2 september 2024 20:31 schreef Prisha het volgende:
Hele vage boemdiboem nu.
Het plenst inmiddels ook.
Zal morgen weer n heerlijke slakkenbende zijn
Ik was nog ingelogd, dus kleine moeitequote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je even inlogt om dat te melden
Het was snoeiheet verder in Utrechtquote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik fietste net terug van koorrepetitie. Hier nog steeds een helderblauwe lucht, maar ik zie in de verte wel wat enge wolken. Benieuwd of dat deze kant op komt of langs Utrecht trekt.
/weerbericht
Daar kun je toch niet op drummen?quote:Op maandag 2 september 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alweer ingerolen voor een fietske
Wel wat rustiger voor de buren.quote:Op maandag 2 september 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alweer ingerolen voor een fietske
Dat zeker jaquote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was snoeiheet verder in Utrecht
Das niet vegetarisch !quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
Ik zweet me hier de pan uit
Waarom zat je berhaupt in die pan?quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
21 graden hier, het is heerlijk om nog buiten te zitten.quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
Buiten lekkerder dan binnen nuquote:Op maandag 2 september 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
21 graden hier, het is heerlijk om nog buiten te zitten.
Hier ook zoiets, heb wel lekker de voor- en achterdeur tegen elkaar open.quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten lekkerder dan binnen nu
[ afbeelding ]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggenquote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, heb wel lekker de voor- en achterdeur tegen elkaar open.
ik denk dat ik deze zomer nog geen wesp heb gezien, wel een grote hommel, vanmorgen in de woonkamerquote:Op maandag 2 september 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggen
Tis ook altijd wat![]()
Alhoewel.. dit jaar het minste wespen ooit hier !! Heb er misschien 3 gezien , de hele zomer
Hommeles!quote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze zomer nog geen wesp heb gezien, wel een grote hommel, vanmorgen in de woonkamer
Muggen komen op geur af, niet op lichtquote:Op maandag 2 september 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggen
Tis ook altijd wat![]()
Alhoewel.. dit jaar het minste wespen ooit hier !! Heb er misschien 3 gezien , de hele zomer
Ik ben wel vegetarischquote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet vegetarisch !
Kloothommel!quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was je dus niet alleen
Al is zo'n hommel zelden een goede gesprekspartner
Ik vond het nog niet heet genoegquote:
Nee! Ik wil ook!!!quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's makkelijk, hoeft Marc alleen zijn mond open te houden
Sowieso altijd lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis nog steeds viesch benauwd hier... denk dat ik ff douche voor het slapen.
Romantisch hoor... ik zie er een Sofa bij, waar ze om de beurt op liggenquote:
Een divanquote:Op maandag 2 september 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Romantisch hoor... ik zie er een Sofa bij, waar ze om de beurt op liggen
Zeg dat wel 🫠quote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was snoeiheet verder in Utrecht
Hier ook niet veel wespen gezien gek genoeg. Wel lekker veel bijen aan de vlinderstruikquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze zomer nog geen wesp heb gezien, wel een grote hommel, vanmorgen in de woonkamer
Edit:quote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook niet veel wespen gezien gek genoeg. Wel lekker veel bijen aan de vlinderstruik![]()
En muggen. Die trek ik op de een of andere manier altijd aan
Misschien ruik je juist lekkerder als je schoon bentquote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat vaker douchen lees ik net
Zeg je nu dat ik stink?quote:Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat vaker douchen lees ik net
Fixed, Is ook wat vriendelijkerquote:Op maandag 2 september 2024 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ruik je juist lekkerder als je schoon bent
Jajaquote:Op maandag 2 september 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neee, D. zei,.. en toen..
Dan schijnt het dat je een snelle stofwisseling hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook niet veel wespen gezien gek genoeg. Wel lekker veel bijen aan de vlinderstruik![]()
En muggen. Die trek ik op de een of andere manier altijd aan
Geur: Muggen worden sterk aangetrokken door de geur van kooldioxide (CO₂) die we uitademen. Ze kunnen CO₂ van meters afstand detecteren. Daarnaast worden ze aangetrokken door bepaalde stoffen in zweet en door melkzuur, urinezuur, en ammoniak, die allemaal aanwezig zijn op onze huid.quote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan schijnt het dat je een snelle stofwisseling hebt.
Heb ik ooit eens gelezen
Dat is gunstig, toch? Een snelle stofwisseling?quote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gelezen
Voordat de kat de schuld krijgt... waar smeer jij je mee in?quote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat is zo raar, na het douchen smeer ik me altijd in en vindt dat schijnbaar lekker, want hij gaat dan als een malle mijn armen en benen likken
Ik merk daar verder niet veel vanquote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gelezen
quote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat is zo raar, na het douchen smeer ik me altijd in en vindt dat schijnbaar lekker, want hij gaat dan als een malle mijn armen en benen likken
https://www.startpagina.n(...)735/likt-kat-mn-gel/quote:Op maandag 2 september 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voordat de kat de schuld krijgt... waar smeer jij je mee in?
Dat weet ik eigenlijk nooit, ik haal een snelle en langzame stofwisseling altijd door elkaar, net als dat ik nooit weet wie Nick en Simon is/was.quote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is gunstig, toch? Een snelle stofwisseling?
Lucky youquote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nooit, ik haal een snelle en langzame stofwisseling altijd door elkaar, net als dat ik nooit weet wie Nick en Simon is/was.
Het maakt Tom niet uit, die is niet zo merkvastquote:Op maandag 2 september 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voordat de kat de schuld krijgt... waar smeer jij je mee in?
Wat een mafklapperquote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Die muggen snappen ook niets he.quote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk daar verder niet veel van
Dan ligt het aan jouquote:Op maandag 2 september 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het maakt Tom niet uit, die is niet zo merkvast
Tom vindt me dus viesquote:Op maandag 2 september 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
https://www.startpagina.n(...)735/likt-kat-mn-gel/
Niet per se over body lotion, maar toch ....
Dat heb ik dan allemaal niet. En ook geen stofwisselingquote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geur: Muggen worden sterk aangetrokken door de geur van kooldioxide (CO₂) die we uitademen. Ze kunnen CO₂ van meters afstand detecteren. Daarnaast worden ze aangetrokken door bepaalde stoffen in zweet en door melkzuur, urinezuur, en ammoniak, die allemaal aanwezig zijn op onze huid.
Neequote:
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.quote:
Dat is wel heel schattigquote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een mafklapper![]()
Vroeger waste ik mijn haar wel eens met een bepaalde shampoo van Schwarzkopf en die vond Sheba (1,5 maand terug overleden) zo lekker dat ze 's nachts dan op mijn haar ging liggen. Als ik dan op mijn zij draaide, ging ze apart naar de andere kant om daar weer opnieuw op mijn haar te liggenEn het was specifiek die shampoo, want anders deed ze het nooit en bij mijn moeder deed ze het ook als die dezelfde shampoo had gebruikt
Jij bent populairder bij de wespenquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik dan allemaal niet. En ook geen stofwisselingIk heb weinig last van muggen.
Heb je het artikel van Mailey al gelezenquote:Op maandag 2 september 2024 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou
Verder zeg ik wijselijk niets om het netjes te houden
Ik weet het welquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.
Wel van iemand anders die ik ken. En dat is ook zo NIET mijn soort mens.
Dus .....
Die zaten er toch met z'n tween?quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Nick herinner ik me als diegene van Idols, dat helpt als ezelsbruggetje
Ja, het is hoe dan ook liefdequote:Op maandag 2 september 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het artikel van Mailey al gelezen
Daar zaten ze allebei inquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ik ben niet bang van die huis-tuin- en keukenspinnen, die heb ik liever dan een mug. Met van die grote tropische spinnen is het een ander verhaalquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zou bijna zeggen "gelukkig heb je daar spinnen voor, die eten die beesten op", maar spinnen vind ik eigenlijk dan nog erger![]()
ken ik ook nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Ah zal dat het zijnquote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel schattig![]()
Tenzij Sheba (net als die kat uit het artikel van Mailey) je shampoo vond stinken en er zijn eigen geur aan af wilde geven
Klinkt wel logisch.quote:Op maandag 2 september 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Zo NIET mijn muziek.
Wel van iemand anders die ik ken. En dat is ook zo NIET mijn soort mens.
Dus .....
quote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zaten er toch met z'n tween?
Simon kwam de audities niet door en Nick kwam bijna in de liveshowsquote:
Bedankt, ik ga het proberen te onthouden......of nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
Oh, ik vind die huis-tuin-en keukenspinnen de allerengstequote:Op maandag 2 september 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang van die huis-tuin- en keukenspinnen, die heb ik liever dan een mug. Met van die grote tropische spinnen is het een ander verhaal
Hoeft nietquote:Op maandag 2 september 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het proberen te onthouden......of niet
Ik twijfelde al, en normaal zoek ik het dan altijd even op, maar deze keer nietquote:
Mijn God, ik had er zelfs een e bij verzonnenquote:Op maandag 2 september 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, en normaal zoek ik het dan altijd even op, maar deze keer niet
Gelukkig, op meerdere frontenquote:Op maandag 2 september 2024 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeft nietZe zijn er toch mee opgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |