Ik vind heel Rotterdam eng.quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
Welk stukje niet dan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
niet?quote:Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een dreiging die vooral aan jullie aan de andere kant is voorbehouden, die maken we hier maar weinig mee.
Dan ben je opgelicht.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Jaquote:
Smakelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekekenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Halloumi is zoutig. Je moet ervan houden denk ik.
Dan zit dat wel snor.quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijn
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Neequote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Hier ookquote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Het was heerlijk inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Katendrecht, Oud-IJsselmonde, om er maar even twee te noemen.quote:
Halloumiquote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |