quote:
Jij zit ook wat verder van mij af bedenk ik mij ineensquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?
En een linksbuiten erbij.quote:Op maandag 2 september 2024 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah....dat soort nieuws! Bergwijn wellicht weg zie ik? Mooi.
Is daar nog wat af te snijden dan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Vroeger (2012) had je 'de Snijtafel' , liedjes ontleden van BLØFdat was altijd erg vermakelijk om te zien.
![]()
Maar de Snijtafel is terugNu over AliB
![]()
Donnerwetter !!
Soooooow!! Deze donder belooft wat
ik wil ook gedonder en cheeseburgersquote:
Geen wind?quote:Op maandag 2 september 2024 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wil ook gedonder en cheeseburgers
neequote:
quote:
Wel een de juiste plek in Sjaarloos weten te vinden.quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
Voor gedonder moet je ‘s nachts in Charlois zijn, heb ik begrepen
ftfyquote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
Voor gedonder moet je ‘s nachts in Charlois rotterdan-zuid zijn, heb ik begrepen
Dat is een dreiging die vooral aan jullie aan de andere kant is voorbehouden, die maken we hier maar weinig mee.quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
ik vind juist dat windstille met zo'n dreigende drukkende lucht en het gedonder en die elektrische lading in de lucht dat je het gewoon op je armen voelt...dat vind ik zo mooi.
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.quote:
Ik vind heel Rotterdam eng.quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
Welk stukje niet dan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel Rotterdam-Zuid is eng, er is hier wel plek voor een beetje nuance.
niet?quote:Op maandag 2 september 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een dreiging die vooral aan jullie aan de andere kant is voorbehouden, die maken we hier maar weinig mee.
Dan ben je opgelicht.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Smakelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekekenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Halloumi is zoutig. Je moet ervan houden denk ik.
Dan zit dat wel snor.quote:Op maandag 2 september 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zit wel goed... kan mij niet zout genoeg zijn
quote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde wat kipreepjes er naast bakken voor het geval dat.. maar werd boos de keuken uit gekeken
Neequote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Hier ookquote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet niet of er nog wat komt... maar het is weer eens vlakbij over getrokken.. 4 druppels en een laf dondertje
Het was heerlijk inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Halloumi is heerlijk. Het heeft een vrij stevige structuur. Het kan prima i.p.v. kip
Katendrecht, Oud-IJsselmonde, om er maar even twee te noemen.quote:
Halloumiquote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga zo wraps eten met halloumi ... voor alles is een eerste keer
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.quote:
Katendrecht staat nou niet echt bekend als heel veilig .........quote:Op maandag 2 september 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katendrecht, Oud-IJsselmonde, om er maar even twee te noemen.
Oud-IJsselmonde weet ik niet.quote:Katendrecht is een van de populairste wijken van Rotterdam en heeft de afgelopen jaren een enorme metamorfose ondergaan. Van een beruchte probleemwijk waar de meeste mensen liever niet kwamen is het nu een van de meest populaire en veilige wijken van Rotterdam.
Mijn dochter belde net en daar kwam de hemel naar beneden, de kat kwam verzopen binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.
Broeder uit het (zuid)oosten hierquote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier snel wind van zee, waardoor het al sneller af kan koelen terwijl het in het oosten blijft broeden. Daardoor is daar ook vaker donder ende bliksem.
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.quote:Op maandag 2 september 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Katendrecht staat nou niet echt bekend als heel veilig .........
Misschien dat het er nu overdag beter is.
Interwebs zegt :
[..]
Oud-IJsselmonde weet ik niet.
quote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.
Die drie druppels daarnet hebben hier al 4 naaktslakken tevoorschijn getoverd... zitten lekker te knabbelen aan een overrijpe komkommerquote:Op maandag 2 september 2024 20:31 schreef Prisha het volgende:
Hele vage boemdiboem nu.
Het plenst inmiddels ook.
Zal morgen weer n heerlijke slakkenbende zijn
Beetje turbo-boost is het wel geweest jaquote:
Heel rotterdan-zuid is een dumphole, behalve katendrecht.quote:Op maandag 2 september 2024 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over Katendrecht geef je dus zelf het antwoord al, die wijk heeft een flinke boost gehad.
Wat jij wilquote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel rotterdan-zuid is een dumphole, behalve katendrecht.
Zo dan
Niet op je blote voeten door de tuinquote:Op maandag 2 september 2024 20:31 schreef Prisha het volgende:
Hele vage boemdiboem nu.
Het plenst inmiddels ook.
Zal morgen weer n heerlijke slakkenbende zijn
Ik was nog ingelogd, dus kleine moeitequote:Op maandag 2 september 2024 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je even inlogt om dat te melden
Het was snoeiheet verder in Utrechtquote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik fietste net terug van koorrepetitie. Hier nog steeds een helderblauwe lucht, maar ik zie in de verte wel wat enge wolken. Benieuwd of dat deze kant op komt of langs Utrecht trekt.
/weerbericht
Daar kun je toch niet op drummen?quote:Op maandag 2 september 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alweer ingerolen voor een fietske
Wel wat rustiger voor de buren.quote:Op maandag 2 september 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is alweer ingerolen voor een fietske
Dat zeker jaquote:Op maandag 2 september 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was snoeiheet verder in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |