Weet niet waar je zit, maar in het oosten heb je een redelijk kans op onweer en forse neerslag. Het westen, voorlopig, niet zo te zien.quote:
Vandaag is ROOD (in het zuidoosten)!quote:Op maandag 2 september 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar in het oosten heb je een redelijk kans op onweer en forse neerslag. Het westen, voorlopig, niet zo te zien.
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?quote:Op maandag 2 september 2024 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag is ROOD (in het zuidoosten)!
Ik had het niet over Co.quote:Op maandag 2 september 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geel, en die pervert was toch gecancelled?
nee die negeer ik een beetje momenteelquote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws vandaag gevolgd?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet.
Dan kan het alleen maar meevallen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee die negeer ik een beetje momenteel
ik hou gewoon van de BoemdiBoemquote:
Kijk eens naar het Ajax nieuwsquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah....dat soort nieuws! Bergwijn wellicht weg zie ik? Mooi.quote:
Salade: veldsla met asperges en haricots verts en nog een restje van de bbq van gisteren.quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier witlof met aardappelen, geraspte kaas en roomsaus
kliekje chichen tonight saté met roerbakmie en taugequote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Magnomaalquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |