Ik houd ook van de herfst. Maar een maandje nazomeren in september is ook heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Eerst nog een maandje 'zomeren'
maar herfst is sowieso ook een mooi seizoen![]()
Over drie weken rapen en kopen en een weekje naar Duitsland
Ik ook , enige waar ik wel altijd wat last van heb is het vroeger donker worden ,en het blaadjes van de bomen verhaalquote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd ook van de herfst. Maar een maandje nazomeren in september is ook heerlijk.
Ik houd van de seizoenswisselingen.![]()
Lekker vooruitzicht: een weekje Duitsland.
Duitslandquote:Op zondag 1 september 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Eerst nog een maandje 'zomeren'
maar herfst is sowieso ook een mooi seizoen![]()
Over drie weken rapen en kopen en een weekje naar Duitsland
Idar Oberstein .. wandelen en een weekje op stenen jachtquote:Op zondag 1 september 2024 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duitsland
Waar ga je heen in Duitsland?
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 1 september 2024 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Idar Oberstein .. wandelen en een weekje op stenen jacht
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoordquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar
Veel plezier
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trierquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoord![]()
Thnx!!
Heb even gewiki-d;quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd! Ik heb er sowieso van veel mensen mooie dingen over gehoord![]()
Thnx!!
Ahhh dat is ook tof!! is dat in de buurt van Idar Oberstein?quote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trier
Ja Trier is een mooie stad.quote:Op zondag 1 september 2024 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nog een oude stad wil, met nog vrij veel Romeinse overblijfselen, Trier
Ja, is een km of 50 denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhh dat is ook tof!! is dat in de buurt van Idar Oberstein?
Oh dat is te doenquote:
Mooie stad, maar natuurlijk zelf beslissenquote:Op zondag 1 september 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is te doen![]()
Thnx! Ik sla het op en ga eens even kijken
We gaan met de auto , dus dat wordt wat lastigquote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie stad, maar natuurlijk zelf beslissen
En mocht je echt tijd over hebben. Met de trein van Trein naar Koblenz langs de Moezel
Of met de boot over de Moezel
Niet perse. Je kan daar een dagticket kopen per regio. Kan je voor een beperkt bedrag door de hele regio reizen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan met de auto , dus dat wordt wat lastig
Als je dan niet gaat rijden lekker Moezelwijntjes zuupenquote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel heel gaaf maar wij gaan echt voor de stenen en het lopenquote:Op zondag 1 september 2024 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet perse. Je kan daar een dagticket kopen per regio. Kan je voor een beperkt bedrag door de hele regio reizen.
Al zie ik dat je met de trein dan wel lang onderweg bent. Kost je wel een dag ook
Dat kaatste gaan we sowieso vast doenquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan niet gaat rijden lekker Moezelwijntjes zuupen
Nee hoor. Bij Duitse treinstations kun je meestal wel parkeren.quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |