Das niet vegetarisch !quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
Ik zweet me hier de pan uit
Waarom zat je überhaupt in die pan?quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
21 graden hier, het is heerlijk om nog buiten te zitten.quote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker ja![]()
Buiten lekkerder dan binnen nuquote:Op maandag 2 september 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
21 graden hier, het is heerlijk om nog buiten te zitten.
Hier ook zoiets, heb wel lekker de voor- en achterdeur tegen elkaar open.quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten lekkerder dan binnen nu
[ afbeelding ]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggenquote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, heb wel lekker de voor- en achterdeur tegen elkaar open.
ik denk dat ik deze zomer nog geen wesp heb gezien, wel een grote hommel, vanmorgen in de woonkamerquote:Op maandag 2 september 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggen
Tis ook altijd wat![]()
Alhoewel.. dit jaar het minste wespen ooit hier !! Heb er misschien 3 gezien , de hele zomer
Hommeles!quote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze zomer nog geen wesp heb gezien, wel een grote hommel, vanmorgen in de woonkamer
Muggen komen op geur af, niet op lichtquote:Op maandag 2 september 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem... en het licht uit.. anders krijg ik weer muggen
Tis ook altijd wat![]()
Alhoewel.. dit jaar het minste wespen ooit hier !! Heb er misschien 3 gezien , de hele zomer
Ik ben wel vegetarischquote:Op maandag 2 september 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet vegetarisch !
Kloothommel!quote:Op maandag 2 september 2024 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was je dus niet alleen
Al is zo'n hommel zelden een goede gesprekspartner
Ik vond het nog niet heet genoegquote:
Nee! Ik wil ook!!!quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Da's makkelijk, hoeft Marc alleen zijn mond open te houden
Sowieso altijd lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis nog steeds viesch benauwd hier... denk dat ik ff douche voor het slapen.
Een divanquote:Op maandag 2 september 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Romantisch hoor... ik zie er een Sofa bij, waar ze om de beurt op liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |