OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@quote:
Ik had wel enige stille hoop dat op dit circuit de Mercedes en de Ferrari flinke punten bij McLaren weg zouden halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
Proficiat Norris, Max gaat wat anders doen, heeft Jos besloten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
"De FIA moet maar eens ingrijpen om de dominantie van McLaren te doorbreken. Saaie sport zo."quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.quote:
In Miami kregen ze de nieuwe voorvleugel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef Scorpie het volgende:
VERSTAPPEN WORDT GEEN WK
EINDE DOMINANTIE RB
Ik zou toch eerst die van RBR analyseren, Helmut!quote:
Als het zo doorgaat stopt Max aan het eind van het seizoen en gaat hij wat anders doen. Het zou me niks verbazen na zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.
Na zijn carrière zullen ze hem, buiten Nederland, vooral herinneren om zijn agressieve rijstijl.
Die komt alleen voor het Wilhelmusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nooit meer Spice girl naast Horner staan??
Op zich was Max wel sneller in Q2 dus het vertroebelt een beetje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een halve seconde ook echt tussen de Red Bulls en de 3 andere topteams.
Niet best.
Ah, oke. Ik heb niet gekeken, maar ik was verbaasd over het verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich was Max wel sneller in Q2 dus het vertroebelt een beetje.
Denk eerder dat in de praktijk 0,1 - 0,2 seconden is.
Meer dan schadebeperking zal er morgen niet in zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb niet gekeken, maar ik was verbaasd over het verschil.
RBR is pure middelmaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet best.
Er zullen er zeker een paar in de grindbak belanden morgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Meer dan schadebeperking zal er morgen niet in zitten.
Voor Max is het te hopen dat Mercedes en Ferrari zich in de strijd mengen om de winst en er links en rechts wat schermutselingen voor hem plaatsvinden.
Uiteindelijk heeft Monza wel vaker onverwachte podia opgeleverd dus wie weet.
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet best.
Niet gekeken nee. De race morgen kan ik ook niet zien, althans niet live. Ik probeer integraal zonder gespiekt te hebben terug te kijken morgenavond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.
Dat ook, maar het bovenstaande hielp ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.
Zag er echt niet uit en meteen klaar door Perez en de Mercedessen aan beide kanten. Zonder dit hadden ze het ook niet gered inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ook, maar het bovenstaande hielp ook niet.
RB is afschuwelijk en zelfs max kan er niet meer mee omgaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.
RBR heeft met Mercedes van auto geruild ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RB is afschuwelijk en zelfs max kan er niet meer mee omgaan.
ze zouden de drivers moeten ruilenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RBR heeft met Mercedes van auto geruild ...
Kom op, als Hamilton met zo'n lulsmoes aan zou komen na een kutkwalificatie lachen we 'm allemaal uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de hoofdoorzaak was, de ronde was gewoon slecht, maar het hielp iig niet mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kom op, als Hamilton met zo'n lulsmoes aan zou komen na een kutkwalificatie lachen we 'm allemaal uit.
Als hij zijn eerste kans niet zelf verprutst had, had hij er geen last van gehad. Ja, Perez verneukte het, maar Max had zelf gewoon al een goede rondetijd neer kunnen zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat was een flauwe Josopmerking.quote:
Daarom is het ook kut dat je 7de staat. De bende begint daar ongeveer.quote:Op zondag 1 september 2024 08:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik verwacht nog wel een puinhoop bij de start bij de aangepaste chicane in combinatie met het nieuwe asfalt
Heel mooi. Goed voor de sport.quote:Op zondag 1 september 2024 10:02 schreef OmniRocket het volgende:
Tijdperk McLaren is nu echt begonnen voor 1,5 jaar
Onze Max is Onze Max niet meer.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft ONZE Max een voorzichtig probleem?
Max is maar een belg als hij verliest ;-)quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
In de eerste bocht divebombed Russell in de zijkant van Norris, die op 1 of andere manier ook Hamilton raakt. De Ferraris blazen allebei hun motor op. Piastri wint en Verstappen 2e.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
niet bij de f2quote:Op zondag 1 september 2024 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom is het ook kut dat je 7de staat. De bende begint daar ongeveer.
quote:Op zondag 1 september 2024 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
In de eerste bocht divebombed Russell in de zijkant van Norris, die op 1 of andere manier ook Hamilton raakt. De Ferraris blazen allebei hun motor op. Piastri wint en Verstappen 2e.
Als Max op Fok! zou zitten kan hij niet zeggen dat ik 'm niet gewaarschuwd heb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.
Na zijn carrière zullen ze hem, buiten Nederland, vooral herinneren om zijn agressieve rijstijl.
De nieuwe banden verstoorden wederom de grip-balans tussen voor- en achterzijde. Dit is een gevolg van de aanscherping op het verbod van automatische remdrukverdeling die de FIA na China heeft doorgevoerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:30 schreef beantherio het volgende:
Rare kwalificatie van Verstappen. Tijdens zijn eerste run leek ie best wel goed op weg te zijn tot de laatste bocht. En wat er tijdens de tweede run gebeurde is me nog steeds niet duidelijk.
denk dat RB een 2-stopper doetquote:Op zondag 1 september 2024 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschikbare bandensets per coureur en 'mogelijke' strategieën aldus Pirelli.
Benieuwd wat de RB20 dit weekend gaat doen rond +/-70% afstand van de stint.
Welke deskundigen?quote:Op zondag 1 september 2024 10:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De nieuwe banden verstoorden wederom de grip-balans tussen voor- en achterzijde. Dit is een gevolg van de aanscherping op het verbod van automatische remdrukverdeling die de FIA na China heeft doorgevoerd.
Dit had gevolgen voor alle teams maar voor RB was het desastreus omdat ze door hun successen niet de ervaring hebben gekregen om dit met andere afstellingen te corrigeren.
Aldus de deskundigen.
Ik weet het wel zeker. Vanuit een strategisch oogpunt vooral. Ik ben echt benieuwd waar dat fabeltje vandaan komt dat RB plots afschuwelijk zou zijn voor de banden. Kijk voor de grap eens welk team twee stops moest doen in Zandvoort.quote:
Wat een BS.quote:Op zondag 1 september 2024 10:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Max op Fok! zou zitten kan hij niet zeggen dat ik 'm niet gewaarschuwd heb.
De Verstappens hebben zich door de (social)media na zijn 1e WK laten obsederen door het aantal titels in plaats van een status gelijk of groter dan Schumi door Ferrari weer wereldkampioen te maken.
Ja, excuus, het is nog vroeg.quote:
Zit helaas niet in hem, zodra het niet gaat zoals hij wil krijgt hij een waas van woede voor zijn ogen en rijdt die als een bezetene rond op de baan.quote:Op zondag 1 september 2024 10:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onze Max moet goed uitkijken dat hij niet weer gefrustreerd raakt en zichzelf uit de wedstrijd rijdt. Dan is hij ineens 35% van zijn voorsprong kwijt.
Ook nu moet hij laten zien dat hij het het meest uit een auto kan halen.
Sure. En nu roept iedereen in koor dat hij naar Mercedes moet. Omdat Hamilton zijn stoeltje bij Ferrari al heeft ingepikt.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer we hebben een langspeelplaat.gif nodig
quote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze start wordt geweldig. Nog 3 uur wachten helaas.
Ondertussen maar even motortjes rijden kijken. En de Porsche cupquote:
Ja drie teams die strijden om de winst. Benieuwd wat Ferrari en Mercedes kunnen doen tegen die raket van een McLarenquote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze start wordt geweldig. Nog 3 uur wachten helaas.
@:Draaikatquote:
Als ze goed starten wel, ik zie George dat wel doen dus dat wordt best wel interessant.quote:Op zondag 1 september 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop op een enerverende race, maar ik ben bang dat McLaren gewoon aan de horizon verdwijnd.
Ondertussen zien we dat RBR op een baantje dat de auto moet liggen en vooraf favoriet was toch bijna zes tienden achterstand heeft. Dat haalt dat soort wilde geruchten niet weg maar voed het zwlfsquote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.quote:Op zondag 1 september 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Toch zorgwekkend om te zien dat eerst McLaren maar nu ook Mercedes langzamerhand aan Red Bull voorbij lijkt te streven. Meer spanning/verschillende winnaars is leuk maar hoop toch dat Verstappen aan het einde van het seizoen gewoon het kampioenschap haalt.
Ik zou er niet vanuit gaan omdat een teambaas laconiek reageert hij of de leiding denkt dat er niks aan de hand is/was. Het hoort bij hun rol, rust en vertrouwen uitstralen. De baas die frustratie of paniek uitstraalt is funest voor het duizenden fte tellende bedrijfquote:Op zondag 1 september 2024 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.
In de F1 moet je continu verbeteren, continu die auto beter maken, al helemaal als je de beste bent, want iedereen wil jouw inhalen.
De lakse houding van de teamprincipalen na de eerste opmerkingen, daar is het seizoen verloren gegaan. Daarom zitten ze nu in de penarie.
Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.quote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Er zijn 0 berichten geweest over wie het geweest kan zijn anders dan dat helemaal niemand het gebruikt heeft. Dat mensen dan nog steeds hun aluhoedje op willen houden motten ze helemaal zelf weten, maar het wordt vervelend als ze hun onzin als feit proberen te verkopen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.
Groot gelijk, dan hoor je die hyperactieve mafkees niet (Valsecci ofzo?), ik kan die vent echt niet uitstaanquote:Op zondag 1 september 2024 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Nu motoGP en dan schakel ik over, tot straks.
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?quote:
Zekerquote:Op zondag 1 september 2024 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?
“He’s back!”quote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef flipsen het volgende:
LOL, zag ik nou Günther even in beeld, bij Haas??
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.quote:
Nou ja bijna verslagen worden door Perez zoals gisteren is gewoon slecht van Verstappen zelfquote:Op zondag 1 september 2024 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.
Als Perez nu rondjes om Max zou rijden in dezelfde auto dan zou hij er een stuk minder rustig onder zijn.
Hey!quote:
Hoi jijquote:
Dat hoeft niet aan Max te liggen, als de auto door een kleine setupaanpassing (voorvleugel) ineens niet meer instuurt dan kan je nog zo'n goede coureur zijn, dan helpt het je niets.quote:Op zondag 1 september 2024 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja bijna verslagen worden door Perez zoals gisteren is gewoon slecht van Verstappen zelf
quote:Op zondag 1 september 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Vasseur is best goed in het imiteren van zijn poppetje bij Lollipopman
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?quote:Op zondag 1 september 2024 14:48 schreef flipsen het volgende:
Zak Brown goes woke"All men and women"
Volgens mij is dat wijf lang geleden naar Mercedes gegaan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?
Cross marketing Viaplay Heldenquote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, schakel ik in voor F1, begint iemand te lullen over Manchester United tegen Liverpool, nou fucking en. Doe dat in de voetbaluitzending
Dat is 17:00quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, schakel ik in voor F1, begint iemand te lullen over Manchester United tegen Liverpool, nou fucking en. Doe dat in de voetbaluitzending
Prima, kunnen ze er dan lekker over lullenquote:
Whut.quote:
Laat ze hem een eigen kanaal geven zodat ik hem niet hoef te horenquote:Op zondag 1 september 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valsecchi: adrenaline over 100
Heldachtig
Buitje zou wel leuk zijnquote:
Dan is er iemand tenminste enthousiastquote:
Die man heeft echt goede humor, absoluut geen Zak brownquote:Op zondag 1 september 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Vasseur is best goed in het imiteren van zijn poppetje bij Lollipopman
We went to carracingquote:
Ik zou het wel willen zien, Chadwick ofzo.quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.quote:Op zondag 1 september 2024 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is er iemand tenminste enthousiast
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?quote:Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.
Leave potjecreme alonequote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?
Of een saaie optocht.quote:
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...quote:
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeënquote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat brandhout van Oostenrijk.
Beestje is inmiddels 17 jaar, die wil ik wel helpen af en toe. De andere is nog jong, die zoekt het maar uitquote:
PostNl bezorger komt op een kuttijd een pakketje bezorgen.quote:
Ze krijgen een variant op het wafelijzerquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeën
Ik kan Ruth niet meer aan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...
Op zondagquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PostNl bezorger komt op een kuttijd een pakketje bezorgen.
Eindelijk wel op tijd.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?
I stand corrected, ik hoorde David Coulthard. Ook leuk.quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...
Uiteraard. Enkel de beste biefstukken voor mijn kleine moordenaartjesquote:Op zondag 1 september 2024 14:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij braaf dat je bent.
[ afbeelding ]
Bestellen bij bol met select abonnementquote:
Wel via een Fok-linkje toch?quote:Op zondag 1 september 2024 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bestellen bij bol met select abonnement
Eerste chicane: Hold my Red Bullquote:
Ja, mag wel weer een keer, chaos bij de startquote:
Jij vloog net uit de bocht.quote:Op zondag 1 september 2024 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier zal er toch wel iemand uit de bocht vliegen of niet
Tablet? Doe ik ook. race op de TV, camera van Max op de Pc(2e monitor), livetiming op tablet, fok! op monitor 1.quote:Op zondag 1 september 2024 15:01 schreef flipsen het volgende:
Beide Redbulls op hard, interesting. Ik kom een monitor te kortGrote monitor met de race, laptopscherm met de camara van Max, maar ik wil ook de data in beeld
Ah, op mobiel dan maar.
Enige juiste keusquote:
Als McLaren. Mercedes en Ferrari nou eens de baan uit wapperenquote:
Dan wordt er weer gejammerd over de dominantie van Max.quote:Op zondag 1 september 2024 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als McLaren. Mercedes en Ferrari nou eens de baan uit wapperen
quote:Op zondag 1 september 2024 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Gaat Norris z'n P1 weer verliezen bij de start?
Ja dus..quote:Op zondag 1 september 2024 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Gaat Norris z'n P1 weer verliezen bij de start?
Piekt dus wel op het juiste moment.quote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan was er een user die Oscar geen koele kikker vond.
Omdat het kan werken.quote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom toch door blijven gaan met dat zeuren op de boardradio...
Probeer je toch wel.quote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gelijke regelsquote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Neem aan dat die teamorders gaat krijgen als Norris op het eind P2 ligt..quote:
Vooral bijzonder dat je in de openingsfase van de openingsronde van een GP zo rustig op de radio kunt pratenquote:Op zondag 1 september 2024 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op zich, als het echt een kopie van Oostenrijk is, vind ik dat er gewoon een straf moet komen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:06 schreef Mano_ het volgende:
Hehe ja Max, je kan het altijd proberen natuurlijk.
Uiteraard. Als ze consequent zouden zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich, als het echt een kopie van Oostenrijk is, vind ik dat er gewoon een straf moet komen.
Topsportquote:Op zondag 1 september 2024 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max bedelt alweer om een penalty.
Ach ach ach
Komt je voorspelling uit?quote:
Overgekomen uit het voetbalquote:
Ze lieten Norris ook niet op P1 een paar gp's geledenquote:Op zondag 1 september 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Neem aan dat die teamorders gaat krijgen als Norris op het eind P2 ligt..
Als McLaren dat niet doet dan geven ze het WK sowieso weg
Norris verliest plek bij de start, dus ja.quote:Op zondag 1 september 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt je voorspelling uit?
Piepschuimquote:Op zondag 1 september 2024 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Waar zijn die blokjes van gemaakt waar Russell om moest slalommen?
Piepschuimquote:Op zondag 1 september 2024 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Snitches get stitches and end up in ditchesquote:
De FIA en Consequent. U droomt zeker?quote:Op zondag 1 september 2024 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ze consequent zouden zijn.
Schuimpiep.quote:Op zondag 1 september 2024 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris verliest plek bij de start, dus ja.
Spannender dan de optocht.quote:Op zondag 1 september 2024 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Nou, nu is het wel weer genoeg he, we hoeven niet van het halve veld de onboards bij de start te zien
Tempex.quote:Op zondag 1 september 2024 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Zandvoort was vorige weekquote:
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |