Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.quote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Er zijn 0 berichten geweest over wie het geweest kan zijn anders dan dat helemaal niemand het gebruikt heeft. Dat mensen dan nog steeds hun aluhoedje op willen houden motten ze helemaal zelf weten, maar het wordt vervelend als ze hun onzin als feit proberen te verkopen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.
Groot gelijk, dan hoor je die hyperactieve mafkees niet (Valsecci ofzo?), ik kan die vent echt niet uitstaanquote:Op zondag 1 september 2024 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Nu motoGP en dan schakel ik over, tot straks.
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?quote:
Zekerquote:Op zondag 1 september 2024 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?
“He’s back!”quote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef flipsen het volgende:
LOL, zag ik nou Günther even in beeld, bij Haas??
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.quote:
Nou ja bijna verslagen worden door Perez zoals gisteren is gewoon slecht van Verstappen zelfquote:Op zondag 1 september 2024 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.
Als Perez nu rondjes om Max zou rijden in dezelfde auto dan zou hij er een stuk minder rustig onder zijn.
Hey!quote:
Hoi jijquote:
Dat hoeft niet aan Max te liggen, als de auto door een kleine setupaanpassing (voorvleugel) ineens niet meer instuurt dan kan je nog zo'n goede coureur zijn, dan helpt het je niets.quote:Op zondag 1 september 2024 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja bijna verslagen worden door Perez zoals gisteren is gewoon slecht van Verstappen zelf
quote:Op zondag 1 september 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Vasseur is best goed in het imiteren van zijn poppetje bij Lollipopman
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?quote:Op zondag 1 september 2024 14:48 schreef flipsen het volgende:
Zak Brown goes woke"All men and women"
Volgens mij is dat wijf lang geleden naar Mercedes gegaan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?
Cross marketing Viaplay Heldenquote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, schakel ik in voor F1, begint iemand te lullen over Manchester United tegen Liverpool, nou fucking en. Doe dat in de voetbaluitzending
Dat is 17:00quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Pff, schakel ik in voor F1, begint iemand te lullen over Manchester United tegen Liverpool, nou fucking en. Doe dat in de voetbaluitzending
Prima, kunnen ze er dan lekker over lullenquote:
Whut.quote:
Laat ze hem een eigen kanaal geven zodat ik hem niet hoef te horenquote:Op zondag 1 september 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valsecchi: adrenaline over 100
Heldachtig
Buitje zou wel leuk zijnquote:
Dan is er iemand tenminste enthousiastquote:
Die man heeft echt goede humor, absoluut geen Zak brownquote:Op zondag 1 september 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Vasseur is best goed in het imiteren van zijn poppetje bij Lollipopman
We went to carracingquote:
Ik zou het wel willen zien, Chadwick ofzo.quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.quote:Op zondag 1 september 2024 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is er iemand tenminste enthousiast
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?quote:Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.
Leave potjecreme alonequote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?
Of een saaie optocht.quote:
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...quote:
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeënquote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat brandhout van Oostenrijk.
Beestje is inmiddels 17 jaar, die wil ik wel helpen af en toe. De andere is nog jong, die zoekt het maar uitquote:
PostNl bezorger komt op een kuttijd een pakketje bezorgen.quote:
Ze krijgen een variant op het wafelijzerquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeën
Ik kan Ruth niet meer aan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...
Op zondagquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
PostNl bezorger komt op een kuttijd een pakketje bezorgen.
Eindelijk wel op tijd.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?
I stand corrected, ik hoorde David Coulthard. Ook leuk.quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...
Uiteraard. Enkel de beste biefstukken voor mijn kleine moordenaartjesquote:Op zondag 1 september 2024 14:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij braaf dat je bent.
[ afbeelding ]
Bestellen bij bol met select abonnementquote:
Wel via een Fok-linkje toch?quote:Op zondag 1 september 2024 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bestellen bij bol met select abonnement
Eerste chicane: Hold my Red Bullquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |