Die man heeft echt goede humor, absoluut geen Zak brownquote:Op zondag 1 september 2024 14:49 schreef Zorro het volgende:
Vasseur is best goed in het imiteren van zijn poppetje bij Lollipopman
We went to carracingquote:
Ik zou het wel willen zien, Chadwick ofzo.quote:Op zondag 1 september 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit er nog vrouwelijke coureur in F1 McLaren?
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.quote:Op zondag 1 september 2024 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is er iemand tenminste enthousiast
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?quote:Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in. Top seizoen vanaf Miami.
Leave potjecreme alonequote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen waren je sessies met de psycholoog afgerond om je Abu Dhabi '21 trauma te verwerken?
Of een saaie optocht.quote:
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...quote:
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeënquote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat brandhout van Oostenrijk.
Beestje is inmiddels 17 jaar, die wil ik wel helpen af en toe. De andere is nog jong, die zoekt het maar uitquote:
PostNl bezorger komt op een kuttijd een pakketje bezorgen.quote:
Ze krijgen een variant op het wafelijzerquote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs dat is beter dan deze lelijke trofeeën
Ik kan Ruth niet meer aan.quote:Op zondag 1 september 2024 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
F1tv Live met Jolyan Palmer en Alex Brundle en die ander (Jacques nogwat?). Ik had een beetje genoeg van Crofty, maar mis Martin Brundle wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |