OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@quote:
Ik had wel enige stille hoop dat op dit circuit de Mercedes en de Ferrari flinke punten bij McLaren weg zouden halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
Proficiat Norris, Max gaat wat anders doen, heeft Jos besloten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
"De FIA moet maar eens ingrijpen om de dominantie van McLaren te doorbreken. Saaie sport zo."quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.quote:
In Miami kregen ze de nieuwe voorvleugel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef Scorpie het volgende:
VERSTAPPEN WORDT GEEN WK
EINDE DOMINANTIE RB
Ik zou toch eerst die van RBR analyseren, Helmut!quote:
Als het zo doorgaat stopt Max aan het eind van het seizoen en gaat hij wat anders doen. Het zou me niks verbazen na zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.
Na zijn carrière zullen ze hem, buiten Nederland, vooral herinneren om zijn agressieve rijstijl.
Die komt alleen voor het Wilhelmusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nooit meer Spice girl naast Horner staan??
Op zich was Max wel sneller in Q2 dus het vertroebelt een beetje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een halve seconde ook echt tussen de Red Bulls en de 3 andere topteams.
Niet best.
Ah, oke. Ik heb niet gekeken, maar ik was verbaasd over het verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich was Max wel sneller in Q2 dus het vertroebelt een beetje.
Denk eerder dat in de praktijk 0,1 - 0,2 seconden is.
Meer dan schadebeperking zal er morgen niet in zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb niet gekeken, maar ik was verbaasd over het verschil.
RBR is pure middelmaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet best.
Er zullen er zeker een paar in de grindbak belanden morgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Meer dan schadebeperking zal er morgen niet in zitten.
Voor Max is het te hopen dat Mercedes en Ferrari zich in de strijd mengen om de winst en er links en rechts wat schermutselingen voor hem plaatsvinden.
Uiteindelijk heeft Monza wel vaker onverwachte podia opgeleverd dus wie weet.
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet best.
Niet gekeken nee. De race morgen kan ik ook niet zien, althans niet live. Ik probeer integraal zonder gespiekt te hebben terug te kijken morgenavond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet gekeken? Bij de ronde waar het moest verneukte Perez het waardoor er een stofwolk hing waar Max doorheen moest, en de Mercedessen reden links en rechts ( wel uit de weg) waardoor de RB's er doorheen moesten slalommen. Dat soort grappen kost tijd.
Dat ook, maar het bovenstaande hielp ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.
Zag er echt niet uit en meteen klaar door Perez en de Mercedessen aan beide kanten. Zonder dit hadden ze het ook niet gered inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat ook, maar het bovenstaande hielp ook niet.
RB is afschuwelijk en zelfs max kan er niet meer mee omgaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lulexcuus. RB was afschuwelijk en Verstappen had z'n dag niet.
RBR heeft met Mercedes van auto geruild ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RB is afschuwelijk en zelfs max kan er niet meer mee omgaan.
ze zouden de drivers moeten ruilenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RBR heeft met Mercedes van auto geruild ...
Kom op, als Hamilton met zo'n lulsmoes aan zou komen na een kutkwalificatie lachen we 'm allemaal uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de hoofdoorzaak was, de ronde was gewoon slecht, maar het hielp iig niet mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kom op, als Hamilton met zo'n lulsmoes aan zou komen na een kutkwalificatie lachen we 'm allemaal uit.
Als hij zijn eerste kans niet zelf verprutst had, had hij er geen last van gehad. Ja, Perez verneukte het, maar Max had zelf gewoon al een goede rondetijd neer kunnen zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |