Dat was een flauwe Josopmerking.quote:
Daarom is het ook kut dat je 7de staat. De bende begint daar ongeveer.quote:Op zondag 1 september 2024 08:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik verwacht nog wel een puinhoop bij de start bij de aangepaste chicane in combinatie met het nieuwe asfalt
Heel mooi. Goed voor de sport.quote:Op zondag 1 september 2024 10:02 schreef OmniRocket het volgende:
Tijdperk McLaren is nu echt begonnen voor 1,5 jaar
Onze Max is Onze Max niet meer.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft ONZE Max een voorzichtig probleem?
Max is maar een belg als hij verliest ;-)quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
In de eerste bocht divebombed Russell in de zijkant van Norris, die op 1 of andere manier ook Hamilton raakt. De Ferraris blazen allebei hun motor op. Piastri wint en Verstappen 2e.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
niet bij de f2quote:Op zondag 1 september 2024 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom is het ook kut dat je 7de staat. De bende begint daar ongeveer.
quote:Op zondag 1 september 2024 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
In de eerste bocht divebombed Russell in de zijkant van Norris, die op 1 of andere manier ook Hamilton raakt. De Ferraris blazen allebei hun motor op. Piastri wint en Verstappen 2e.
Als Max op Fok! zou zitten kan hij niet zeggen dat ik 'm niet gewaarschuwd heb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.
Na zijn carrière zullen ze hem, buiten Nederland, vooral herinneren om zijn agressieve rijstijl.
De nieuwe banden verstoorden wederom de grip-balans tussen voor- en achterzijde. Dit is een gevolg van de aanscherping op het verbod van automatische remdrukverdeling die de FIA na China heeft doorgevoerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:30 schreef beantherio het volgende:
Rare kwalificatie van Verstappen. Tijdens zijn eerste run leek ie best wel goed op weg te zijn tot de laatste bocht. En wat er tijdens de tweede run gebeurde is me nog steeds niet duidelijk.
denk dat RB een 2-stopper doetquote:Op zondag 1 september 2024 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschikbare bandensets per coureur en 'mogelijke' strategieën aldus Pirelli.
Benieuwd wat de RB20 dit weekend gaat doen rond +/-70% afstand van de stint.
Welke deskundigen?quote:Op zondag 1 september 2024 10:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De nieuwe banden verstoorden wederom de grip-balans tussen voor- en achterzijde. Dit is een gevolg van de aanscherping op het verbod van automatische remdrukverdeling die de FIA na China heeft doorgevoerd.
Dit had gevolgen voor alle teams maar voor RB was het desastreus omdat ze door hun successen niet de ervaring hebben gekregen om dit met andere afstellingen te corrigeren.
Aldus de deskundigen.
Ik weet het wel zeker. Vanuit een strategisch oogpunt vooral. Ik ben echt benieuwd waar dat fabeltje vandaan komt dat RB plots afschuwelijk zou zijn voor de banden. Kijk voor de grap eens welk team twee stops moest doen in Zandvoort.quote:
Wat een BS.quote:Op zondag 1 september 2024 10:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Max op Fok! zou zitten kan hij niet zeggen dat ik 'm niet gewaarschuwd heb.
De Verstappens hebben zich door de (social)media na zijn 1e WK laten obsederen door het aantal titels in plaats van een status gelijk of groter dan Schumi door Ferrari weer wereldkampioen te maken.
Ja, excuus, het is nog vroeg.quote:
Zit helaas niet in hem, zodra het niet gaat zoals hij wil krijgt hij een waas van woede voor zijn ogen en rijdt die als een bezetene rond op de baan.quote:Op zondag 1 september 2024 10:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onze Max moet goed uitkijken dat hij niet weer gefrustreerd raakt en zichzelf uit de wedstrijd rijdt. Dan is hij ineens 35% van zijn voorsprong kwijt.
Ook nu moet hij laten zien dat hij het het meest uit een auto kan halen.
Sure. En nu roept iedereen in koor dat hij naar Mercedes moet. Omdat Hamilton zijn stoeltje bij Ferrari al heeft ingepikt.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer we hebben een langspeelplaat.gif nodig
quote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze start wordt geweldig. Nog 3 uur wachten helaas.
Ondertussen maar even motortjes rijden kijken. En de Porsche cupquote:
Ja drie teams die strijden om de winst. Benieuwd wat Ferrari en Mercedes kunnen doen tegen die raket van een McLarenquote:Op zondag 1 september 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze start wordt geweldig. Nog 3 uur wachten helaas.
@:Draaikatquote:
Als ze goed starten wel, ik zie George dat wel doen dus dat wordt best wel interessant.quote:Op zondag 1 september 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop op een enerverende race, maar ik ben bang dat McLaren gewoon aan de horizon verdwijnd.
Ondertussen zien we dat RBR op een baantje dat de auto moet liggen en vooraf favoriet was toch bijna zes tienden achterstand heeft. Dat haalt dat soort wilde geruchten niet weg maar voed het zwlfsquote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.quote:Op zondag 1 september 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Toch zorgwekkend om te zien dat eerst McLaren maar nu ook Mercedes langzamerhand aan Red Bull voorbij lijkt te streven. Meer spanning/verschillende winnaars is leuk maar hoop toch dat Verstappen aan het einde van het seizoen gewoon het kampioenschap haalt.
Ik zou er niet vanuit gaan omdat een teambaas laconiek reageert hij of de leiding denkt dat er niks aan de hand is/was. Het hoort bij hun rol, rust en vertrouwen uitstralen. De baas die frustratie of paniek uitstraalt is funest voor het duizenden fte tellende bedrijfquote:Op zondag 1 september 2024 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.
In de F1 moet je continu verbeteren, continu die auto beter maken, al helemaal als je de beste bent, want iedereen wil jouw inhalen.
De lakse houding van de teamprincipalen na de eerste opmerkingen, daar is het seizoen verloren gegaan. Daarom zitten ze nu in de penarie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |