@:Draaikatquote:
Als ze goed starten wel, ik zie George dat wel doen dus dat wordt best wel interessant.quote:Op zondag 1 september 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop op een enerverende race, maar ik ben bang dat McLaren gewoon aan de horizon verdwijnd.
Ondertussen zien we dat RBR op een baantje dat de auto moet liggen en vooraf favoriet was toch bijna zes tienden achterstand heeft. Dat haalt dat soort wilde geruchten niet weg maar voed het zwlfsquote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.quote:Op zondag 1 september 2024 12:57 schreef PzKpfw het volgende:
Toch zorgwekkend om te zien dat eerst McLaren maar nu ook Mercedes langzamerhand aan Red Bull voorbij lijkt te streven. Meer spanning/verschillende winnaars is leuk maar hoop toch dat Verstappen aan het einde van het seizoen gewoon het kampioenschap haalt.
Ik zou er niet vanuit gaan omdat een teambaas laconiek reageert hij of de leiding denkt dat er niks aan de hand is/was. Het hoort bij hun rol, rust en vertrouwen uitstralen. De baas die frustratie of paniek uitstraalt is funest voor het duizenden fte tellende bedrijfquote:Op zondag 1 september 2024 13:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan hadden ze na de eerste opmerkingen van Verstappen moeten handelen. Niet van 'ow hij wint toch? Niks mis met ons!'.
In de F1 moet je continu verbeteren, continu die auto beter maken, al helemaal als je de beste bent, want iedereen wil jouw inhalen.
De lakse houding van de teamprincipalen na de eerste opmerkingen, daar is het seizoen verloren gegaan. Daarom zitten ze nu in de penarie.
Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.quote:Op zondag 1 september 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ook wel mooi hoe in bepaalde kringen nog wordt geluld dat die remregel RB heeft geraakt terwijl de laatste geluiden juist zijn dat geen enkel team dit gebruikte.
Er zijn 0 berichten geweest over wie het geweest kan zijn anders dan dat helemaal niemand het gebruikt heeft. Dat mensen dan nog steeds hun aluhoedje op willen houden motten ze helemaal zelf weten, maar het wordt vervelend als ze hun onzin als feit proberen te verkopen.quote:Op zondag 1 september 2024 13:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is dat natuurlijk niet, aangezien er niet echt een logische verklaring is voor de totale ineenstorting van RBR. Dat ze het zelf ontkennen neem ik wel serieus, maar zegt natuurlijk niet alles.
Groot gelijk, dan hoor je die hyperactieve mafkees niet (Valsecci ofzo?), ik kan die vent echt niet uitstaanquote:Op zondag 1 september 2024 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Nu motoGP en dan schakel ik over, tot straks.
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?quote:
Zekerquote:Op zondag 1 september 2024 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koud en bewolkt hier man... Jij zit klaar met bier en nootjes I guess?
“He’s back!”quote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef flipsen het volgende:
LOL, zag ik nou Günther even in beeld, bij Haas??
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.quote:
Nou ja bijna verslagen worden door Perez zoals gisteren is gewoon slecht van Verstappen zelfquote:Op zondag 1 september 2024 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het scheelt voor hem natuurlijk dat het niet aan hem ligt.
Als Perez nu rondjes om Max zou rijden in dezelfde auto dan zou hij er een stuk minder rustig onder zijn.
Hey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |