Eindelijk schoenen?quote:
Dat zou best wel eens kunnen! Eindelijkquote:
Tnxquote:Op zondag 1 september 2024 11:07 schreef D. het volgende:
Punten, na de kwali's
1 D. 7464
2 WillemsJ 6925
3 pullup 6604
4 Zorro 6543
5 engine 6529
6 Sally 6370
7 DerRabbit 6346
8 Sabata 6247
9 oma-Nijn 6112
10 aloa 5576
11 chufi 5561
12 Prisha 5558
Ik laat geen gas los hoorquote:Op zondag 1 september 2024 12:32 schreef WillemsJ het volgende:
Echt... Hoop nu wel dat ik wat kan inhalen...
Dat bedoel ik ook niet, maar met mijn huidige ranglijst... Probeer weer naar boven te komen!quote:
Ik kan je nu al verklappen, je hebt straks weer een paar honderd punten meer dan na vorige racequote:Op zondag 1 september 2024 12:46 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar met mijn huidige ranglijst... Probeer weer naar boven te komen!
Als er geen gekke dingen gebeuren, dan hoop ik dat! Had echt dé perfecte kwalificatie. Alles in de top 9.quote:Op zondag 1 september 2024 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verklappen, je hebt straks weer een paar honderd punten meer dan na vorige race
Dat had ik, alles in de top 2quote:Op zondag 1 september 2024 12:55 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Als er geen gekke dingen gebeuren, dan hoop ik dat! Had echt dé perfecte kwalificatie. Alles in de top 9.
Oke, jij hebt dus Norris, Piastri, McLaren x2quote:
Als ze toch niet kijken zal ze dat worst wezenquote:Op zondag 1 september 2024 14:48 schreef chufi het volgende:
Voor de niet kijkers.. het is ook te kijken op RTL Duitsland...
Je weet vast wel wat ik bedoel ... hansquote:Op zondag 1 september 2024 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze toch niet kijken zal ze dat worst wezen
Ach, leuk voor de Ferrari-fansquote:Op zondag 1 september 2024 16:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat zit die Ferrari nu weer ineens te doen
Ditquote:
Ik ben te lui om te rekenenquote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef WillemsJ het volgende:
Als ik goed heb uitgerekend heb ik deze ronde 662 ptn gescoord, nieuw record
- edit -
ohnee, was 665
Jij hebt 738! Als ik goed ben geweest.quote:Op zondag 1 september 2024 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te rekenen
Belangrijkste was dat Piastri voor Russell zou eindigen
Bijna goedquote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Jij hebt 738! Als ik goed ben geweest.
Mooie score. Wij 666 punten... Ik weet niet of dat veel goeds betekentquote:Op zondag 1 september 2024 22:54 schreef D. het volgende:
Los puntos
1 D. 7930
2 WillemsJ 7341
3 pullup 7020
4 Zorro 6927
5 engine 6907
6 Sally 6784
7 DerRabbit 6717
8 Sabata 6647
9 oma-Nijn 6526
10 Prisha 5892
11 aloa 5889
12 chufi 5851
Die is zijn geld inderdaad niet meer waardquote:Op maandag 2 september 2024 08:55 schreef D. het volgende:
Ik kan nu nog wel sparen, maar weet niet waarvoor
Begin van het jaar was Max kopen het uiteindelijke doel, maar nu…tja…
Denk dat ik dan maar hetzelde team neem als mijn concurrenten, dan komen ze er niet meer voorbijquote:Op maandag 2 september 2024 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is zijn geld inderdaad niet meer waard
Dat is slim, je kan wel mooi zien waarom je op plek 1 staatquote:Op maandag 2 september 2024 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ik dan maar hetzelde team neem als mijn concurrenten, dan komen ze er niet meer voorbij
Blijkbaar wel mijn score verbeterd, 672 kreeg ik erbijquote:Op zondag 1 september 2024 18:20 schreef WillemsJ het volgende:
Als ik goed heb uitgerekend heb ik deze ronde 662 ptn gescoord, nieuw record
- edit -
ohnee, was 665
Beetje geluk zit er uiteraard ook bijquote:Op maandag 2 september 2024 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is slim, je kan wel mooi zien waarom je op plek 1 staat
Ja.quote:
Dat kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja.
Norris, Piastri
McLaren motor en chassis
Ik heb nog 3.8 miljoen op mijn bankrekening staan, helpt dat?quote:
Motor en chassis zijn goedkoperquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:14 schreef aloa het volgende:
Norris en Piastri lukt wel, maar de rest niet
quote:
Ben ik al over de helftquote:Op woensdag 4 september 2024 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
lees: motor en chassis zijn samen goedkoper dan Norris en Piastri
Kennelijk niet, want ook ik had eerst Piastri..quote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Norris is het duurst, die kocht ik dus ook als laatste
Het geheim van de smid
ok, dan nietquote:Op woensdag 4 september 2024 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ook ik had eerst Piastri..
Ik deed het ook zo en dit weekeinde wisselde ik ze om dus was Piastri snellerquote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Norris is het duurst, die kocht ik dus ook als laatste
Het geheim van de smid
Ik heb zo min mogelijk gewisseld, en zoveel mogelijk gespaardquote:Op woensdag 4 september 2024 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik deed het ook zo en dit weekeinde wisselde ik ze om dus was Piastri sneller![]()
Volgende ronde ga ik ook voor een Mclaren kwartetje, nu nog net niet genoeg geld
Je zal nu in het stadium komen dat het geld de wisselingen geen zin meer gaan hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zo min mogelijk gewisseld, en zoveel mogelijk gespaard
Mogelijk wissel ik in 2024 niet meerquote:Op woensdag 4 september 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal nu in het stadium komen dat het geld de wisselingen geen zin meer gaan hebben
Mocht een ander team ineens dominant worden dan moet ik dat uiteraard herzienquote:Op woensdag 4 september 2024 18:06 schreef chufi het volgende:
Ja en dan verandert er niets meer , misschien moet Max dan opeens weer gaan winnen
Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spiekenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?
Als mod of check je het behaalde aantal punten die keer en check je dat met andere met gelijk aantal punten die niet afgeschermd zijn ?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:18 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk
[..]
Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spieken
Dat laatste iddquote:Op woensdag 4 september 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als mod of check je het behaalde aantal punten die keer en check je dat met andere met gelijk aantal punten die niet afgeschermd zijn ?
Dan gooien ze er nu eenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:18 schreef chufi het volgende:
Tis nog wat stoffig in de straten van Bhakoel
`Het is maar training , maar het ziet er een stuk beter uit dan de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft de Red Bull zijn werk gedaan?
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:10 schreef pullup het volgende:
Dacht dat ik niet hoefde te wisselen perse deze keer maar heroverweeg dat nu
Zullen niet veel mensen in de top geen Norris hebbenquote:
De nummer 2 heeft LEC en RUSquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen niet veel mensen in de top geen Norris hebben
Die spoort niet danquote:
Je hebt nog 15 punten voorsprongquote:
Beterquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt nog 15 punten voorsprong
Was blijkbaar schuld van het team?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:22 schreef WillemsJ het volgende:
Haha, nu er druk op zijn schouders zit gaat het mis
Nog maar...quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt nog 15 punten voorsprong
Dat gaat ie niet doenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nog maar...
Maar LEC valt morgen in de eerste bocht uit..
Ik ga het zo hopen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nog maar...
Maar LEC valt morgen in de eerste bocht uit..
Ah kijk das dan weer een pluspuntjequote:Op zaterdag 14 september 2024 23:34 schreef D. het volgende:
2 puntje meer afstand genomen, Gasly gediskwalificeerd, dus Norris plekje omhoog
Dat is meestal zoquote:Op zondag 15 september 2024 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Hamilton ook achteraan starten...Het wordt achterin drukker dan voor
Ik zag het voorbijkomen ja. Dat was een grote crashquote:Op zondag 15 september 2024 11:17 schreef WillemsJ het volgende:
De F2 was wel leuk te volgen, grote crash aan de start. Maar een VER gewonnen
Waar kijk je dat?quote:Op zondag 15 september 2024 11:17 schreef WillemsJ het volgende:
De F2 was wel leuk te volgen, grote crash aan de start. Maar een VER gewonnen
Maar normaal mag je dan toch niet meerijden?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:34 schreef D. het volgende:
2 puntje meer afstand genomen, Gasly gediskwalificeerd, dus Norris plekje omhoog
Ze mogen het probleem verhelpen, maar de kwalificatie telt niet.quote:Op zondag 15 september 2024 11:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar normaal mag je dan toch niet meerijden?
Ohquote:Op zondag 15 september 2024 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ze mogen het probleem verhelpen, maar de kwalificatie telt niet.
Als het probleem bij de race weer voorkomt kunnen ze 'm dan weer diskwalificeren
Ah ok .... dacht doe eens wat anders en neem Ferrari ... komt Checo de boel weer in het 100 gooien,....quote:
Ik dacht dat het aan Sainz lagquote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .... dacht doe eens wat anders en neem Ferrari ... komt Checo de boel weer in het 100 gooien,....
Via F1TV Proquote:
Voor de overwinningen niet meerquote:
Ik zag dat je Magnussen had, die helemaal niet meereed, terwijl je genoeg budget had om bijv. Piastri te kopen die eerste werd, dus snapte de tactiek niet, vandaar de vraagquote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de overwinningen niet meer
Nou... Met onze keuzesquote:Op maandag 16 september 2024 10:18 schreef Prisha het volgende:
Ik heb Oma in het vizier maar die kan ik nooit meer inhalen zie ik wel.
Jij blijft lekker gaan, die nummer 2 in het klassement is rap dichterbij gekomen zeg.quote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef D. het volgende:
Los punktos
1 D. 8598
2 WillemsJ 8009
3 pullup 7542
4 engine 7466
5 Sally 7437
6 Zorro 7435
7 Sabata 7253
8 DerRabbit 7220
9 oma-Nijn 7038
10 Prisha 6498
11 aloa 6360
12 chufi 6285
Helemaal vergeten om afgelopen week mijn team aan te passen. Maaktnietsen had ik inderdaad gewoon eruit moeten schoppenquote:Op maandag 16 september 2024 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag dat je Magnussen had, die helemaal niet meereed, terwijl je genoeg budget had om bijv. Piastri te kopen die eerste werd, dus snapte de tactiek niet, vandaar de vraag
Vakantie?quote:Op maandag 16 september 2024 18:59 schreef WillemsJ het volgende:
Vanaf donderdag ben ik in Zuid-Afrika voor 2 weken, maar laat mijn team staan zoals het nu is. Als ik jullie niet meer spreek: tot snel!
Och, ik dacht laat ik Tsunoda eens een kans geven.quote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal vergeten om afgelopen week mijn team aan te passen. Maaktnietsen had ik inderdaad gewoon eruit moeten schoppen![]()
Die keuze snap ik wel voorafgaand aan dit weekend.quote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, ik dacht laat ik Tsunoda eens een kans geven.
Achteraf wel.quote:Op maandag 16 september 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die keuze snap ik wel voorafgaand aan dit weekend.
Had je achteraf wel beter een Williams coureur kunnen uitkiezen.
Als je de koe in de kont kijkt is het makkelijk praten.....quote:Op maandag 16 september 2024 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achteraf wel.
Maar ja. Weet alles maar eens achteraf.
Ja ja das een mooie joker als je krap bij kas zitquote:Op maandag 16 september 2024 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je de koe in de kont kijkt is het makkelijk praten.....
Colapinto doet het vooralsnog vrij goed om zich in de kijker te spelen in de markt.
Dat lijkt maarquote:Op maandag 16 september 2024 18:59 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Jij blijft lekker gaan, die nummer 2 in het klassement is rap dichterbij gekomen zeg.
Vanuit sportief oogpunt is het logisch om Bearman de rest van dit jaar nog in de wagen te laten zitten. Maar de vraag is hoe makkelijk/moeilijk komen ze van Magnussen zijn contract af en zijn die gevolgen het waard tov wat Bearman kan leren van de komende wedstrijden in de wagen?quote:Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
Zou Magnussen nog terugkomen of houden ze Bearman bij Haas ?
Yes! Een verlate huwelijksreis, getrouwd op 11 mei maar we wilden alle nieuwe grut zien in het begin van de lente daarquote:
Oh dat valt nog best mee idd! Ik schreeuw je naar de overwinning.quote:Op maandag 16 september 2024 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt maar
Ronde 15 had ik 35 punten meer
Ronde 16 had ik 41 punten meer
Ronde 17 had ik 26 punten minder
Die heeft al punten gepakt bij Ferrari toen, dus dan poepen ze de prijs omhoog.quote:Op maandag 16 september 2024 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat Magnussen in de manager 30 miljoen kost en Bearman 55
Ah, mooi, is dat ook geregeldquote:Op maandag 16 september 2024 22:18 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee idd! Ik schreeuw je naar de overwinning.
En was in de basis toen dus gewoon duurder. Niet heel vreemd.quote:Op maandag 16 september 2024 22:21 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Die heeft al punten gepakt bij Ferrari toen, dus dan poepen ze de prijs omhoog.
Dus als Colapinto nu bij wijze van spreken Perez gaat vervangen blijft ie goedkoop? Immers, als je naar beneden niet bijstelt, waarom naar boven dan wel?quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En was in de basis toen dus gewoon duurder. Niet heel vreemd.
Je hebt wel een punt ...quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als Colapinto nu bij wijze van spreken Perez gaat vervangen blijft ie goedkoop? Immers, als je naar beneden niet bijstelt, waarom naar boven dan wel?
Al is dit niet helemaal de juiste plek om dat te bediscussieren
Klopt, aan de prijs verandert niks bij een wisseling. Zo is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als Colapinto nu bij wijze van spreken Perez gaat vervangen blijft ie goedkoop? Immers, als je naar beneden niet bijstelt, waarom naar boven dan wel?
Al is dit niet helemaal de juiste plek om dat te bediscussieren
CHANGE IT!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, aan de prijs verandert niks bij een wisseling. Zo is het nou eenmaal.
Misschien koop je hem dan beter nu al want wat ik begrijp is dat is er weinig goedkoper op gaat wordenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:00 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
CHANGE IT!!
Volgend jaar wil ik Sainz
Volgend jaar weer nieuwe prijzen he, neem aan dat een sainz in een williams niet over de 60 miljoen gaat kosten...quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien koop je hem dan beter nu al want wat ik begrijp is dat is er weinig goedkoper op gaat worden
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024/member/id/17434quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef chufi het volgende:
Maar heeft Bearman ook een salarisvrhoging gehad dan ?
Ik bedoel IRL ...quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024/member/id/17434
Neen.
Heeft Bearman geen manager dan ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan, dit is toch het managertopic
Wat is die gekke Japanner aan het doenquote:
Harder rijden dan zn teammaatquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is die gekke Japanner aan het doen
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhandquote:
Heb het overwogen , maar toch maar niet .... Ben benieuwd of dit Ricciardo's laatste race gaat worden ...quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhand
You guys go way backquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhand
quote:Je hebt nog tot zaterdag 21 september 2024 11:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde
Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd of ik Magnussen nog kan kopen voor de deadline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?
Of is het inmiddels geregeld dan?Deed dat vorige week daar ook al met Bearman en Pino leest ook hier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilenquote:
Is ook oranjequote:Op vrijdag 20 september 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilen![]()
Dus all in... oranje![]()
(oh nee, papaya)
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebbenquote:
Eh... denk 50/50 nu oranje/roodquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als geld geen rol speelt, wat zou je ideale team zijn?
Precies! Maar in ieder geval ook niet ingehaald word.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebben
Ja dat kan je verlengen tot een maandjequote:Op zaterdag 21 september 2024 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk nog een nachtje over slapen
Het blijft een gok.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef D. het volgende:
had nog wat aangepast, en hoop er geen spijt van te krijgen
quote:
Tjonge. Magnussen nog steeds niet beschikbaar gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2024 10:21 schreef chufi het volgende:
Bearman zal wel weinig scoren, net als Magnussen..
Jammer.quote:Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef chufi het volgende:
Het had een optie kunnen zijn als ie beschikbaar was geweest . maar er gaat wel meer fout dit jaar
quote:
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaalquote:
Dat ligt aan Zuid Afrika... en de verbinding die trager isquote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaal
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebben
Levert ie me toch wat punten opquote:
Oh ja, die punten had ik anders ook gewoon gehad. Dan is het beroerdquote:
Niet beter maar a. Ik kan full McLaren nog altijd niet betalen (wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen) en b. Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed. Daarom in het begin ook niet full Haas gegaan.quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?
Dat valt allemaal reuze meequote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
(wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen)
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed misquote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed.
Ik heb daar dan ook geen argumenten voor anders dan mijn gevoelquote:Op zondag 22 september 2024 17:01 schreef D. het volgende:
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed mis
Was de eerste race dat ik het kon betalen en ja het is een beetje saai maar dit spel leent zich niet om iedere race te gaan gokken. Al is alles op een team zetten ook een risico maar uiteindelijk zijn de McLaren onderdelen gewoon het goedkoopst voor het meeste punten.quote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet beter maar a. Ik kan full McLaren nog altijd niet betalen (wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen) en b. Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed. Daarom in het begin ook niet full Haas gegaan.
wacht nog steeds op punten....duurt lang deze keerquote:Op zondag 22 september 2024 19:41 schreef D. het volgende:
*wacht op punten om te zien of ik het overleefd heb
Ik zal nog eens jouw advies opvolgenquote:Op maandag 23 september 2024 17:56 schreef chufi het volgende:
Ach nog 2 uurtjes en dan weten we het ook
Ik denk dat ik 3e sta nuquote:Op maandag 23 september 2024 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durfde het gisteren niet te vragen ... vorige race had ik ferrari
Je staat nog op 1quote:
Iedereen blijquote:Op maandag 23 september 2024 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je staat nog op 1![]()
![]()
En ik ben weer 10 plaatsen gestegen![]()
Je mag al mijn schoenen hebben... Ik breng ze naar de lommerdquote:Op maandag 23 september 2024 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je staat nog op 1![]()
![]()
En ik ben weer 10 plaatsen gestegen![]()
Blote potenquote:
Awwwwquote:Op maandag 23 september 2024 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je mag al mijn schoenen hebben... Ik breng ze naar de lommerd
Whoops! Dat is een leuke sprong!quote:Op maandag 23 september 2024 19:42 schreef D. het volgende:
poing!ts
1 D. 9259
2 WillemsJ 8746
3 engine 8203
4 Sally 8174
5 pullup 8162
6 Zorro 8102
7 Sabata 7953
8 DerRabbit 7803
9 oma-Nijn 7518
10 Prisha 7147
11 chufi 6945
12 aloa 6891
Duurt lang!quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:38 schreef chufi het volgende:
Tot over een aantal weken in Austin, Texas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha er is op zich wel veel mogelijk bij iedereen schat ik zo in jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel nachtjes om allerlei mogelijkheden in overweging te nemen
Dat wil ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel nachtjes om allerlei mogelijkheden in overweging te nemen
Ik heb nu de manager gesloten voor de komende 4 wekenquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha er is op zich wel veel mogelijk bij iedereen schat ik zo in ja
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef chufi het volgende:
Alvast een update ... DaniRick doet niet meer mee
quote:
Sinds wanneer ben jij opa ?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn alle 20 nog jong
[/opa-mode]
ja ... hoorde gisteren dat mn dochter weer een novio heeft en komende maand langskomen ... dus wie weet zit het er nog in voor mij ..quote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Figuurlijk
Ik had ook gewoon 'oude man' kunnen typen
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van de Verenigde Staten .
Je hebt nog tot zaterdag 19 oktober 2024 19:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:12 schreef aloa het volgende:
Ik kan nog aanpassen. Maar ja, hoe en wat?
Eerst de training eens bekijken..
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
Ben benieuwd.
Kan niks aanpassen.
Of meer: wil niks aanpassen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:32 schreef Sally het volgende:
Ik vraag me af, of ik wat compleet zal omgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |