Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd of ik Magnussen nog kan kopen voor de deadline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?
Of is het inmiddels geregeld dan?Deed dat vorige week daar ook al met Bearman en Pino leest ook hier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilenquote:
Is ook oranjequote:Op vrijdag 20 september 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilen![]()
Dus all in... oranje![]()
(oh nee, papaya)
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebbenquote:
Eh... denk 50/50 nu oranje/roodquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als geld geen rol speelt, wat zou je ideale team zijn?
Precies! Maar in ieder geval ook niet ingehaald word.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebben
Ja dat kan je verlengen tot een maandjequote:Op zaterdag 21 september 2024 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk nog een nachtje over slapen
Het blijft een gok.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:22 schreef D. het volgende:
had nog wat aangepast, en hoop er geen spijt van te krijgen
quote:
Tjonge. Magnussen nog steeds niet beschikbaar gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2024 10:21 schreef chufi het volgende:
Bearman zal wel weinig scoren, net als Magnussen..
Jammer.quote:Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef chufi het volgende:
Het had een optie kunnen zijn als ie beschikbaar was geweest . maar er gaat wel meer fout dit jaar
quote:
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaalquote:
Dat ligt aan Zuid Afrika... en de verbinding die trager isquote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaal
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebben
Levert ie me toch wat punten opquote:
Oh ja, die punten had ik anders ook gewoon gehad. Dan is het beroerdquote:
Niet beter maar a. Ik kan full McLaren nog altijd niet betalen (wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen) en b. Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed. Daarom in het begin ook niet full Haas gegaan.quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?
Dat valt allemaal reuze meequote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
(wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen)
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed misquote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed.
Ik heb daar dan ook geen argumenten voor anders dan mijn gevoelquote:Op zondag 22 september 2024 17:01 schreef D. het volgende:
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed mis
Was de eerste race dat ik het kon betalen en ja het is een beetje saai maar dit spel leent zich niet om iedere race te gaan gokken. Al is alles op een team zetten ook een risico maar uiteindelijk zijn de McLaren onderdelen gewoon het goedkoopst voor het meeste punten.quote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet beter maar a. Ik kan full McLaren nog altijd niet betalen (wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen) en b. Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed. Daarom in het begin ook niet full Haas gegaan.
wacht nog steeds op punten....duurt lang deze keerquote:Op zondag 22 september 2024 19:41 schreef D. het volgende:
*wacht op punten om te zien of ik het overleefd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |