quote:
Tjonge. Magnussen nog steeds niet beschikbaar gemaakt.quote:Op zondag 22 september 2024 10:21 schreef chufi het volgende:
Bearman zal wel weinig scoren, net als Magnussen..
Jammer.quote:Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef chufi het volgende:
Het had een optie kunnen zijn als ie beschikbaar was geweest . maar er gaat wel meer fout dit jaar
quote:
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaalquote:
Dat ligt aan Zuid Afrika... en de verbinding die trager isquote:Op zondag 22 september 2024 14:48 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nou…. Log even in vanuit Zuid-Afrika en ik zie meteen een 30 seconden gat…. McIllegaal
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodat je zeker weet dat je nauwelijks dichterbij alle anderen komt die dat ook hebben
Levert ie me toch wat punten opquote:
Oh ja, die punten had ik anders ook gewoon gehad. Dan is het beroerdquote:
Niet beter maar a. Ik kan full McLaren nog altijd niet betalen (wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen) en b. Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed. Daarom in het begin ook niet full Haas gegaan.quote:Op zondag 22 september 2024 15:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jou team samenstelling dan was?
Dat valt allemaal reuze meequote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
(wat ik nog altijd kut bijf vinden aan dit spel: In het begin achterligggen is bijna altijd het hele seizoen achterliggen)
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed misquote:Op zondag 22 september 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik weiger alles op 1 team te zetten, dat vind ik op een of andere manier flauw. Geen idee waarom maar goed.
Ik heb daar dan ook geen argumenten voor anders dan mijn gevoelquote:Op zondag 22 september 2024 17:01 schreef D. het volgende:
Ik vind dat juist wel dapper, gaat het mis, dan gaat het goed mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |