CHANGE IT!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, aan de prijs verandert niks bij een wisseling. Zo is het nou eenmaal.
Misschien koop je hem dan beter nu al want wat ik begrijp is dat is er weinig goedkoper op gaat wordenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:00 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
CHANGE IT!!
Volgend jaar wil ik Sainz
Volgend jaar weer nieuwe prijzen he, neem aan dat een sainz in een williams niet over de 60 miljoen gaat kosten...quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien koop je hem dan beter nu al want wat ik begrijp is dat is er weinig goedkoper op gaat worden
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024/member/id/17434quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef chufi het volgende:
Maar heeft Bearman ook een salarisvrhoging gehad dan ?
Ik bedoel IRL ...quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024/member/id/17434
Neen.
Heeft Bearman geen manager dan ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan, dit is toch het managertopic
Wat is die gekke Japanner aan het doenquote:
Harder rijden dan zn teammaatquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is die gekke Japanner aan het doen
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhandquote:
Heb het overwogen , maar toch maar niet .... Ben benieuwd of dit Ricciardo's laatste race gaat worden ...quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhand
You guys go way backquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer vernachelen in de race zelf, ik ken hem zo langzamerhand
quote:Je hebt nog tot zaterdag 21 september 2024 11:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde
Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd of ik Magnussen nog kan kopen voor de deadline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je dat dan niet beter in het andere topic melden?
Of is het inmiddels geregeld dan?Deed dat vorige week daar ook al met Bearman en Pino leest ook hier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilenquote:
Is ook oranjequote:Op vrijdag 20 september 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon nu ook Albon voor Norris inruilen![]()
Dus all in... oranje![]()
(oh nee, papaya)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |