Motor en chassis zijn goedkoperquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:14 schreef aloa het volgende:
Norris en Piastri lukt wel, maar de rest niet
quote:
Ben ik al over de helftquote:Op woensdag 4 september 2024 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
lees: motor en chassis zijn samen goedkoper dan Norris en Piastri
Kennelijk niet, want ook ik had eerst Piastri..quote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Norris is het duurst, die kocht ik dus ook als laatste
Het geheim van de smid
ok, dan nietquote:Op woensdag 4 september 2024 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want ook ik had eerst Piastri..
Ik deed het ook zo en dit weekeinde wisselde ik ze om dus was Piastri snellerquote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Norris is het duurst, die kocht ik dus ook als laatste
Het geheim van de smid
Ik heb zo min mogelijk gewisseld, en zoveel mogelijk gespaardquote:Op woensdag 4 september 2024 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik deed het ook zo en dit weekeinde wisselde ik ze om dus was Piastri sneller![]()
Volgende ronde ga ik ook voor een Mclaren kwartetje, nu nog net niet genoeg geld
Je zal nu in het stadium komen dat het geld de wisselingen geen zin meer gaan hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zo min mogelijk gewisseld, en zoveel mogelijk gespaard
Mogelijk wissel ik in 2024 niet meerquote:Op woensdag 4 september 2024 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal nu in het stadium komen dat het geld de wisselingen geen zin meer gaan hebben
Mocht een ander team ineens dominant worden dan moet ik dat uiteraard herzienquote:Op woensdag 4 september 2024 18:06 schreef chufi het volgende:
Ja en dan verandert er niets meer , misschien moet Max dan opeens weer gaan winnen
Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spiekenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die zijn profiel niet afgeschermd?
Als mod of check je het behaalde aantal punten die keer en check je dat met andere met gelijk aantal punten die niet afgeschermd zijn ?quote:Op woensdag 4 september 2024 18:18 schreef D. het volgende:
Of ik koop Russell, omdat de #2 hem ook heeft, dan blijft de afstand in punten gelijk
[..]
Nee. En ook als ie afgeschermd is kun je (vaak) spieken
Dat laatste iddquote:Op woensdag 4 september 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als mod of check je het behaalde aantal punten die keer en check je dat met andere met gelijk aantal punten die niet afgeschermd zijn ?
Dan gooien ze er nu eenquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:18 schreef chufi het volgende:
Tis nog wat stoffig in de straten van Bhakoel
`Het is maar training , maar het ziet er een stuk beter uit dan de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft de Red Bull zijn werk gedaan?
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:10 schreef pullup het volgende:
Dacht dat ik niet hoefde te wisselen perse deze keer maar heroverweeg dat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |