1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ET 1 8-10 maart Belgian Darts Open Wieze (België) ET 2 30 maart- 1 april German Darts Grand Prix München (Duitsland) ET 3 12-14 april International Darts Open Riesa (Duitsland) ET 4 19-21 april European Darts Grand Prix Sindelfingen (Duitsland) ET 5 26-28 april Austrian Darts Open Premstätten (Oostenrijk) ET 6 10-12 mei Baltic Sea Darts Open Kiel (Duitsland) ET 7 24-26 mei Dutch Darts Championship Rosmalen (Nederland) ET 8 21-23 juni European Darts Open Leverkusen (Duitsland) ET 9 30 augustus - 1 september German Darts Championship Hildesheim (Duitsland) ET 10 6-8 september Flanders Darts Trophy Antwerpen (België) ET 11 20-22 september Hungarian Darts Trophy Boedapest (Hongarije) ET 12 27-29 september Swiss Darts Trophy Basel (Zwitserland) ET 13 18-20 oktober Czech Darts Open Praag (Tsjechië) |
Het najaar gaat pas net beginnen, natuurlijk. Zoveel geld te verdelen, nog. Maar hoe je het wendt of keert, kijk en verhoud je alles tot het WK.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog 105 nachtjes slapen maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het najaar gaat pas net beginnen, natuurlijk. Zoveel geld te verdelen, nog. Maar hoe je het wendt of keert, kijk en verhoud je alles tot het WK.Pietreczko moet lekker terug de GGZ in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
@maxi-mus en @Alaphilippe_ op volle kracht terug. Bovenop het rijtje vaste gasten. Ik ben deze keer níét op vakantie rond Nieuwjaar. Dit wordt een geweldig kokend warm bad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog 105 nachtjes slapen maat
En we hebben eindelijk een VLAGGETJE waar we zonder ergernis voor kunnen juichen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:maxi-mus en @:alaphilippe_ op volle kracht terug. Bovenop het rijtje vaste gasten. Ik ben deze keer níét op vakantie rond Nieuwjaar. Dit wordt een geweldig kokend warm bad.
Niels Zonneveld?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk een VLAGGETJE waar we zonder ergernis voor kunnen juichen.
Wessel Nijman?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 16:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En we hebben eindelijk een VLAGGETJE waar we zonder ergernis voor kunnen juichen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:40 schreef wimderon het volgende:
Dobbie heeft buitenaards staan gooien. En niet eens tegen Ray.
[ afbeelding ]Heb je nog meer mooie gebitten? En dan tel ik MvG, Gilding en Raymond Smith niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg mooiquote:Op zondag 1 september 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:powerloungen
Daar zal hij houvast in moeten vinden. Zijn jaargemiddelde is een van de slechtsten in de top-32.quote:Op zondag 1 september 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk voor Wright
Kan het op de juiste momenten nog steeds
Dat zijn de Nederlanders al, de Duitsers zijn de Fransen van het dartsenquote:Op zondag 1 september 2024 23:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn de Duitsers de Engelsen van het dartsen?
GENOT!quote:Op maandag 2 september 2024 12:10 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV gaat alles gratis uitzenden. Erg mooi.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie gebitten? En dan tel ik MvG, Gilding en Raymond Smith niet mee.
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Edhouse heeft een ontzettend smerig gebit, maar die staat zo op elke foto:
[ afbeelding ]
Waarom haakte hij af, DUIDINGquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dikke Jitsegod wint.
Die zou dit jaar voor 'onze' kroeg gooien maar haakte op het allerlaatste moment af. Spijtig.
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.quote:
Sympathieke gast. Ken hem nog van de ndb heren B ranking volgens mij.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.
Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Edhouse heeft een ontzettend smerig gebit, maar die staat zo op elke foto:
[ afbeelding ]
De belichaming van Brexit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.
Bah ja. Ik hoop die viezerik nooit meer te hoeven zien op TV. Vond hem in het verleden echt een leuk karakter op de tourquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.
Ja ik ook, gedroeg zich de laatste keer echt als een waanzinnige debiel, en vervolgens met 80 gemiddeld eruit tegen Niels fucking Zonneveldquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bah ja. Ik hoop die viezerik nooit meer te hoeven zien op TV. Vond hem in het verleden echt een leuk karakter op de tourAfgelopen december was hij afgegleden naar een smerig onverzorgd stuk vreten.
Jitse is een drinker ja.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.
quote:Van der Wal mag dus sinds begin dit jaar in actie komen op de Pro Tour en heeft daarvoor een duidelijke routine. "Een Pro Tour start om 13.00 uur. Dan sta ik om 7.00 uur op, want ik ga eerst even douchen. Ik bereid mezelf altijd heel rustig voor. Vervolgens een paar drankjes erin en dan op tijd in de zaal om een aantal uur goed te kunnen ingooien", zegt Van der Wal in gesprek met Miljonairs Style.
quote:Van der Wal is nog maar 25, maar heeft er toch al een bewogen leven opzitten. In zijn jeugd werd hij zwaar gepest op school en daardoor was darten een leuke afleiding. Na een tijdje kreeg hij echter te kampen met darteritus. "Dat bestaat echt en dat gun ik helemaal niemand, zelfs mijn ergste vijand niet", zegt hij tegenover MiljonairsStyle.
"Je hersenen en je elleboog blokkeren gewoon. Het is een soort faalangst. Toen ben ik een halfjaar helemaal gestopt. Ik dacht dat het klaar was."
De combinatie van darteritus en het pesten op school zorgden ervoor dat Van der Wal het op een bepaald moment niet meer zag zitten en probeerde om einde aan zijn leven te maken. "Dat is gelukkig niet gelukt", blikt hij er nu op terug.
"Ik had het thuis wel gewoon fijn", vervolgt hij. "Mijn vader en moeder hebben ervoor gezorgd dat ik een goede situatie thuis had. Dat is wel de afweging die je maakt, want je doet ook anderen pijn."
Sterker
Van der Wal staat door alles wat hij heeft meegemaakt nu wel sterker in het leven. "Dat heeft ervoor gezorgd dat ik beter tegen teleurstellingen kan. Soms heb ik een terugval. Als ik verlies: de ene keer valt dat beter dan de andere keer. Ik kan mezelf ook echt in de put praten, maar gelukkig heb ik een familie die mij eruit sleurt. Het was pittig, maar ik ben er sterker van geworden."
Zouden darters vaker dan gemiddeld depressief zijn omdat ze zo veel zuipen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef wimderon het volgende:
Tevens was Jitse er al bijna niet meer geweest.
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lilian kind uitgescheten. Nollesgod
Nee, hersenen en elleboog blokkeerden gelukkig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef wimderon het volgende:
"Je hersenen en je elleboog blokkeren gewoon. Het is een soort faalangst. [...]
De combinatie van darteritus en het pesten op school zorgden ervoor dat Van der Wal probeerde om einde aan zijn leven te maken. "Dat is gelukkig niet gelukt",
quote:
"Hiermee kan ik iedereen verslaan."quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
Ah, Ray heeft weer het magische setje gevonden!
Dít is het setje.
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, zijn regelmatig leuke of bizarre dingen te zien bij het darten.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze uitzetten.
Blitzkriegedquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:powerloungen
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Barney gaat een tunnelwand opzoeken.
Dit is vreselijk.quote:Op zondag 8 september 2024 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is nu wel bijna omgedraaid
quote:Op zondag 8 september 2024 14:02 schreef Wertha het volgende:
Best een resultaat om zich voor te schamen.
Het lag vooral gewoon aan Dirk. Kon de T20 amper raken. De nodige afzwaaiers in de 3 gezien ook.quote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een willekeurig goede run van Pietreczko in een voor hem guur jaar.
Altijd tegen Dirk.
En niet eens in Duitslandquote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een willekeurig goede run van Pietreczko in een voor hem guur jaar.
Altijd tegen Dirk.
Erg vervelend.quote:Op zondag 8 september 2024 21:57 schreef The_Undertone het volgende:
Pikachu zit wel op de brommer zeg
De prestatie van Pietreczko - die opkomt met het themalied van Pokémon - verraste menig dartsvolger want Pikachu is al maanden op zoek naar zijn beste vorm. Op de vloertoernooien raakte hij slechts twee keer voorbij de tweede ronde (op negentien pogingen) en op de European Tour - waar hij steeds reekshoofd is - was het buiten een halve finale in Wieze ook niet echt over naar huis te schrijven. Maar het Belgische publiek ligt Pietreczko duidelijk goed.quote:Op zondag 8 september 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Pietreczko in zo'n afschuwelijk jaar een Euro Tour dreigt te gaan winnen.
Net als ONZE Pietje komt hij terug als je het niet verwacht en ook niet echt wilquote:Op zondag 8 september 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Pietreczko in zo'n afschuwelijk jaar een Euro Tour dreigt te gaan winnen.
Het is te hopen dat Chizzy dit een halt toeroept.quote:Op zondag 8 september 2024 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
ik voel al een soort rust en kalmte over me heen komen. Ze doet me comfortabel voelen als ik darts speel.”
quote:Op zondag 8 september 2024 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
Tijd voor een diepte-interview met de winnaar.
Ik hou JOU hier verantwoordelijk voor. Je hebt deze idioot op een verkeerde manier gejinxed een week of twee geleden. We zijn nog lang niet van Ricardo af maatquote:Op zondag 8 september 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Pietje de WK-finale haalt met zijn Pokemonnetjes die hij zelf niet eens kent is het de kop van Stijn.quote:Op maandag 9 september 2024 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hou JOU hier verantwoordelijk voor. Je hebt deze idioot op een verkeerde manier gejinxed een week of twee geleden. We zijn nog lang niet van Ricardo af maat
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Hup Dolan/Lukeman. @:de_boswachter
Beste eerste ronde avondsessie in de geschiedenis vd ETquote:Op donderdag 19 september 2024 18:06 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Littler heeft zich afgemeld.
quote:"Ik heb lang genoeg op mijn tong gebeten" - Joe Cullen verwikkeld in online ruzie met Modus-deelnemer na uitschakeling op de Hongarian Darts Trophy
Joe Cullen verloor vrijdagavond in de eerste ronde van de Hungarian Darts Trophy 2024 met 6-5 verloor van Peter Wright. Na afloop, wellicht nog teleurgesteld over zijn verlies, raakte 'The Rockstar' verwikkeld in een ruzie op X (Twitter) met de Duitse darter David John Schlichting.
De ruzie ontstond toen Schlichting reageerde op een bericht van Red Bit 180, dat melding maakte van Cullens mijlpaal als de vierde speler die 100 European Tour-toernooien heeft bijgewoond. "Joe Cullen is zojuist de 4e speler geworden die 100 toernooien van de European Tour heeft bijgewoond. Wat nog indrukwekkender is, is dat het zijn 85e opeenvolgende Euro Tour was", stond er in het oorspronkelijke bericht. Schlichting voegde hieraan toe: "Behoorlijk indrukwekkend voor iemand die er een hekel aan heeft om Lancashire te verlaten", verwijzend naar Cullens eerdere opmerkingen over het feit dat een te groot deel van de huidige PDC-kalender buiten het Verenigd Koninkrijk wordt gehouden.
Zoals eerder vermeld, zat Cullen wellicht nog hoog in zijn emoties na de teleurstelling van zijn nederlaag in de eerste ronde in Hongarije. De voormalig runner-up van de Premier League Darts reageerde dan ook fel op het commentaar van 'The Turtle'.
"David, wat is jouw probleem met mij? Als je echt op topniveau zou spelen, zou je begrijpen wat ik bedoelde. Maar dat weet je niet! Je zit thuis te 'bidden' dat ik verlies en wenst dat je in mijn schoenen stond. Misschien moet je hoger mikken dan de modus tour, en ooit zie ik je op tour! Maar dat betwijfel ik!" antwoordde Cullen woedend. "En ik kom uit Yorkshire, niet uit Lancashire, idioot! Je zult nooit meer in de modus series spelen, dat is zeker!"
Zelfs toen Schlichting zijn opmerking probeerde te verduidelijken, was Cullen niet te sussen. "Joe, ik maak maar een grapje. Ik heb nooit in mijn leven gehoopt dat je zou verliezen. Sterker nog, ik heb je aangemoedigd in meerdere wedstrijden die je eerder hebt verloren. Je hoeft mijn opmerkingen niet zo serieus te nemen", reageerde de Duitser verbaasd. Cullen leek zijn 'excuus' echter niet te accepteren: "Bullshit, David. Ik heb veel tweets gezien waarin slecht over mij werd gesproken, constant zelfs! Je kent me niet echt en je bent helemaal niet relevant. Je probeert gewoon aandacht te trekken, terwijl je eigenlijk totaal irrelevant bent! Ik heb lang genoeg op mijn tong gebeten om jouw onzin te lezen."
Hoewel Cullens uitbarsting daar stopte, waren de gevolgen nog niet voorbij. De ochtend erna onthulde Schlichting dat hij 's nachts werd bestookt met haatberichten. "Als ik je geen antwoord geef, is dat waarschijnlijk omdat mijn inbox het afgelopen jaar vol bots zat. Nu zijn het echte mensen die me bedreigen en beledigen omdat ik een niet-kwaadaardige grap maakte in een zin waarin ze hun favoriete speler prezen. Ik kan het me niet veroorloven om daar doorheen te filteren."
De ijzerdraden zijn te dun geworden als zelfs Cor dekker al een 9 darter gaat gooienquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:55 schreef The_Undertone het volgende:
'Noor' Cor Dekker met een 9-darter (en een eerdere miscount)
[ x ]
Gaat nergens meer over. T heeft ook een groot deel van z'n waarde verlorenquote:
Zeker als zelfs Vd Voort er tijdens een PC eentje kan gooienquote:Op zondag 22 september 2024 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over. T heeft ook een groot deel van z'n waarde verloren
Ja of cor dekkerquote:Op zondag 22 september 2024 19:01 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zeker als zelfs Vd Voort er tijdens een PC eentje kan gooien
Mvg wint boswachter is niet horse genotquote:Op zondag 22 september 2024 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Gian.
Weg met kale kaakknarser
Het duurde ook lang voordat hij van Veen een hand gaf na de wedstrijd. Dacht even dat hij ook zijn pijlen eerst nog uit het bord zou gaan halen.quote:Op zondag 22 september 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
MvG is wel gelijk weer helemaal vol van zichzelf. De MC probeert hem de gelegenheid te geven om GvV een klein complimentje te geven, maar MvG ratelt gelijk door over zijn eigen prestaties.
Deel 1 is gelukt. Nu morgenavond nog even winnen van Crossquote:Op donderdag 26 september 2024 18:34 schreef spleeh het volgende:
Hopen op een overwinning van Nijman op Woodhouse. Dan hoeft Gilding alleen van Cross te winnen. Dan is kwalificatie toch bereikt.
Niet lang meer. Laatste toernooi bij de wdf waar van Leuven aan mee mag doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
Aletta Wajer en Noa Lynn Europees kampioen! Mix koppel genot
@:wimderon @:de_boswachter
Erg mooiquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet lang meer. Laatste toernooi bij de wdf waar van Leuven aan mee mag doen.
Foto's van de afterparty?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
Aletta Wajer en Noa Lynn Europees kampioen! Mix koppel genot
@:wimderon @:de_boswachter
Menzies' opkomstnummer is wel een lekker plaatje. Niet als opkomstnummer, maar gewoon heerlijke vibe.quote:Op zondag 29 september 2024 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Menzies vs Rydz
Beiden vieze figuren
We vroegen er niet om en zitten er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Huybrechts doet mee i.p.v. Cross.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Een vintage Djurmeen wedstrijd. Genieten.
Het bestaat niet dat deze man zelfstandig woont.quote:
Dat ie maar weer een vet broodje gaat vreten op het station van Den Bosch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het bestaat niet dat deze man zelfstandig woont.
KNJB doet NIKS.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:43 schreef Wertha het volgende:
We traveling all over Europe
We traveling every week
It's hard
Ray being Ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |