Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Edhouse heeft een ontzettend smerig gebit, maar die staat zo op elke foto:
[ afbeelding ]
De belichaming van Brexit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.
Bah ja. Ik hoop die viezerik nooit meer te hoeven zien op TV. Vond hem in het verleden echt een leuk karakter op de tourquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Webster afgelopen WK Darts moet ik nog steeds van bijkomen. Van het sympathieke dwergje naar een hele rare verminkte midgetopa.
Ja ik ook, gedroeg zich de laatste keer echt als een waanzinnige debiel, en vervolgens met 80 gemiddeld eruit tegen Niels fucking Zonneveldquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bah ja. Ik hoop die viezerik nooit meer te hoeven zien op TV. Vond hem in het verleden echt een leuk karakter op de tourAfgelopen december was hij afgegleden naar een smerig onverzorgd stuk vreten.
Jitse is een drinker ja.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.
quote:Van der Wal mag dus sinds begin dit jaar in actie komen op de Pro Tour en heeft daarvoor een duidelijke routine. "Een Pro Tour start om 13.00 uur. Dan sta ik om 7.00 uur op, want ik ga eerst even douchen. Ik bereid mezelf altijd heel rustig voor. Vervolgens een paar drankjes erin en dan op tijd in de zaal om een aantal uur goed te kunnen ingooien", zegt Van der Wal in gesprek met Miljonairs Style.
quote:Van der Wal is nog maar 25, maar heeft er toch al een bewogen leven opzitten. In zijn jeugd werd hij zwaar gepest op school en daardoor was darten een leuke afleiding. Na een tijdje kreeg hij echter te kampen met darteritus. "Dat bestaat echt en dat gun ik helemaal niemand, zelfs mijn ergste vijand niet", zegt hij tegenover MiljonairsStyle.
"Je hersenen en je elleboog blokkeren gewoon. Het is een soort faalangst. Toen ben ik een halfjaar helemaal gestopt. Ik dacht dat het klaar was."
De combinatie van darteritus en het pesten op school zorgden ervoor dat Van der Wal het op een bepaald moment niet meer zag zitten en probeerde om einde aan zijn leven te maken. "Dat is gelukkig niet gelukt", blikt hij er nu op terug.
"Ik had het thuis wel gewoon fijn", vervolgt hij. "Mijn vader en moeder hebben ervoor gezorgd dat ik een goede situatie thuis had. Dat is wel de afweging die je maakt, want je doet ook anderen pijn."
Sterker
Van der Wal staat door alles wat hij heeft meegemaakt nu wel sterker in het leven. "Dat heeft ervoor gezorgd dat ik beter tegen teleurstellingen kan. Soms heb ik een terugval. Als ik verlies: de ene keer valt dat beter dan de andere keer. Ik kan mezelf ook echt in de put praten, maar gelukkig heb ik een familie die mij eruit sleurt. Het was pittig, maar ik ben er sterker van geworden."
Zouden darters vaker dan gemiddeld depressief zijn omdat ze zo veel zuipen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef wimderon het volgende:
Tevens was Jitse er al bijna niet meer geweest.
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lilian kind uitgescheten. Nollesgod
Nee, hersenen en elleboog blokkeerden gelukkig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef wimderon het volgende:
"Je hersenen en je elleboog blokkeren gewoon. Het is een soort faalangst. [...]
De combinatie van darteritus en het pesten op school zorgden ervoor dat Van der Wal probeerde om einde aan zijn leven te maken. "Dat is gelukkig niet gelukt",
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hiermee kan ik iedereen verslaan."quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
Ah, Ray heeft weer het magische setje gevonden!
Dít is het setje.
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, zijn regelmatig leuke of bizarre dingen te zien bij het darten.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |