Daar zal hij houvast in moeten vinden. Zijn jaargemiddelde is een van de slechtsten in de top-32.quote:Op zondag 1 september 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk voor Wright
Kan het op de juiste momenten nog steeds
Dat zijn de Nederlanders al, de Duitsers zijn de Fransen van het dartsenquote:Op zondag 1 september 2024 23:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn de Duitsers de Engelsen van het dartsen?
GENOT!quote:Op maandag 2 september 2024 12:10 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV gaat alles gratis uitzenden. Erg mooi.
quote:Op zondag 1 september 2024 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je nog meer mooie gebitten? En dan tel ik MvG, Gilding en Raymond Smith niet mee.
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Edhouse heeft een ontzettend smerig gebit, maar die staat zo op elke foto:
[ afbeelding ]
Waarom haakte hij af, DUIDINGquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dikke Jitsegod wint.
Die zou dit jaar voor 'onze' kroeg gooien maar haakte op het allerlaatste moment af. Spijtig.
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.quote:
Sympathieke gast. Ken hem nog van de ndb heren B ranking volgens mij.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteindelijk zelf een team begonnen, was ook dichterbij geloof ik. Jitse heeft geen rijbewijs. Vorig seizoen kwam hij wel langs, zoop de ene na de andere mixdrank op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |