Vast wel ooit. Maar dit is echt wel triest jaquote:Op zondag 31 mei 2026 21:13 schreef spleeh het volgende:
Vraag me af of er ooit een slechtere finale line up was
Edhouse v Wattimena op het EK24.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vast wel ooit. Maar dit is echt wel triest ja
Hier kopen mensen straks toch geen kaartjes meer voor. Braindead vs. braindead.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:13 schreef spleeh het volgende:
Vraag me af of er ooit een slechtere finale line up was
We komen nooit meer van Woodhouse afquote:Op zondag 31 mei 2026 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Edhouse-patch van 2024 moet naarstig bestudeerd worden. Daar kan ik nog razend om worden.
Ik vrees dat Woodhouse gewoon een erg goede speler isquote:Op zondag 31 mei 2026 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We komen nooit meer van Woodhouse af
Ik brand straks een kaarsje
T verschilt zo van toernooi tot toernooi. Tis een type cullen. Genoeg om je rond plek 20-32 te handhaven voor een lange tijd maar met altijd weer een uitglijder in de eerste ronde van een tv-toernooi loerend om de hoekquote:Op zondag 31 mei 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat Woodhouse gewoon een erg goede speler is
Geen toeval meer
96 gemiddeld dit jaar, daar kan je weinig aan afvallen. Misschien dat dit pas zijn tweede PDC-titel ooit is.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat Woodhouse gewoon een erg goede speler is
Geen toeval meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |