"Hiermee kan ik iedereen verslaan."quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:47 schreef Wertha het volgende:
Ah, Ray heeft weer het magische setje gevonden!
Dít is het setje.
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..ZondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, zijn regelmatig leuke of bizarre dingen te zien bij het darten.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik kan met Gyazo geen screencaptures meer doen bij Viaplay. Krijg alleen black output.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is puur Viaplay helaas, want op X kan ik bijvoorbeeld gerust een capture maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |