Kun je uitleggen waarom dit volgens jou de slechtste is? Vind het wel meevallen namelijk, gewoon een dom piratennummer zoals er tig zijn. Maar ook niet bloedirritant ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:04 schreef quirina het volgende:
Lieve Mensen we hebben weer een parel hoor!
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:07 schreef Eightyone het volgende:
Dit gaat moeilijk overtroffen worden.
...m'n kaak zakte zo'n beetje tot op de pc-tafel tijdens de eerste confrontatie hiermee.
Ik nu ook, doordat jij het zegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.
6 Ziggo Dome's uitverkocht, meen ik me te herinneren.quote:
Dit is niet 'leuk' slecht, dit is gewoon misdadig.quote:
Echt muziek voor mensen die Suzan en Freek heten. Van die VT wonen huishoudbeurs types.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geeneens een oorspronkelijk Nederlands nummer; het is een cover.
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Ik vind dat het beter gezongen wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?
Oneerlijk gezegd ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.
En dat nummer komt eigenlijk uit 1976, oorspronkelijk gezongen door Clodagh Rodgers :quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geeneens een oorspronkelijk Nederlands nummer; het is een cover.
De dag die je wist dat zou komen.quote:
Nederland is ook stelselmatig van mening dat Kriss Kross Amsterdam ook maar een iota van creativiteit bevat als ik zo naar de hitlijsten kijk, dus ja, smakeloos en met een geheugen waarvan een goudvis nog zijn vin voor op zou halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
6 Ziggo Dome's uitverkocht, meen ik me te herinneren.
"Nederland is een smakeloos land", bla bla bla.
....en bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nergens op geklikt en toch is dit nu de eerste suggestie van Youtube Music.quote:
Live prima te doen. Veenendaal is een prima zanger.quote:
Types die best kunnen schrijven en musiceren, maar waar hier alsnog nooit iets van op staat.quote:
Dat dit duo hit na hit scoort is mij een raadsel. Zij kan niet zingen en hij heeft het charisma van een kapstok.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb nergens op geklikt en toch is dit nu de eerste suggestie van Youtube Music.
Twee doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mensen waar veel mensen zich in kunnen herkennen, teksten zingend (en dat 'niet kunnen zingen' valt best mee, ze heeft vooral een accent dat opvalt) waarvoor hetzelfde geldt.quote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dit duo hit na hit scoort is mij een raadsel. Zij kan niet zingen en hij heeft het charisma van een kapstok.
Maar goed, wansmaak is ook smaak.
Witte chocoladevlokken is niet goed ingezongen, maar op zich is het idee achter het nummer niet gek.quote:
Europapa was terecht een dikke vette hit.quote:Op maandag 2 september 2024 07:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Alles van Kensington, en alles waar Donnie een aandeel in heeft gehad.
Ik dacht ze bekeerd was tot het Christendom...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:07 schreef Eightyone het volgende:
Dit gaat moeilijk overtroffen worden.
...m'n kaak zakte zo'n beetje tot op de pc-tafel tijdens de eerste confrontatie hiermee.
Commercie.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:51 schreef Modus het volgende:
Ohja
Het is bijzonder lastig voor te stellen dat destijds he-le-maal niemand in zijn omgeving heeft gezegd 'joh ms is het beter als je gewoon lekker onder de douche blijft zingen want daar klinkt het wellicht nog redelijk'.
Ik vroeg me al af; waar blijft Email to Berlin?quote:
Aanverwant, sinds de late 00's/vroege 10's: een hele stroom aan Nederlandse artiesten waarvan de muziek - opnieuw - prima in elkaar zit, maar ook wat als behang voelt. Muziek die destijds eindeloos gepusht werd via 3FM en DWDD. Giel Beelen vond het mooi, of beweerde iig het mooi te vinden (hij schijnt 'in real life' een spannender muzieksmaak te hebben).quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:18 schreef Hexagon het volgende:
Een paar jaar geleden was de wereld nog simpel. Toen was Marco Borsato voor mij het summum van kutmuziek en kon niemand hem verslaan in tenenkrommend zijn.
Maar intussen is dat ingewikkelder geworden nu we een hele strotvloed aan "gevoelige" singer/songwriters en Nederlandstalige artiesten met bekakte zeikstemmen en truttige nummers hebben. Nielson, Miss Montreal, Meau, Flemming en nog meer van dat soort geluidsterroristen. Dat is echt nog vele malen verschrikkelijker.
Ik zou er geen probleem mee hebben die rechter af te vullen,quote:Op zondag 8 september 2024 21:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af; waar blijft Email to Berlin?
In mijn oren sowieso alles van zowel Roxy Dekker als Bankzitters. Maar dat ligt aan m'n leeftijd, en met name bij Roxy Dekker is het best mogelijk dat het goed is maar dat ik dat gewoon niet hoor.quote:
Veel beter kan ik het niet omschrijven.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:18 schreef Hexagon het volgende:
nu we een hele stortvloed aan "gevoelige" singer/songwriters en Nederlandstalige artiesten met aanstellerige bekakte zeikstemmen en truttige nummers hebben. Nielson, Miss Montreal, Meau, Flemming en nog meer van dat soort geluidsterroristen. Dat is echt nog vele malen verschrikkelijker.
Bankzitters zijn n walgelijk sociale mediaproductquote:
Ja dit. Je kunt succes kopen. Sita vermeulen is daar ook n kortstondig voorbeeld van. Zong slecht maar platenmaatschappij gooide er veel marketinggeld tegenaan en kochten zo een hitquote:Op dinsdag 24 september 2024 16:31 schreef Eightyone het volgende:
Zij heeft ook gewoon veel geluk gehad.
Pa is rijk en kent de ingangen in de media. Zijzelf ziet er goed verkoopbaar uit, begrijpt het social media-spelletje en kan min of meer toon houden (al vind ik haar stem erg doorsnee en dunnetjes).
In mijn herinnering was ze de enige van K-otic die wèl aardig kon zingen en onvoldoende gehinderd werd door haar uiterlijk om toch mee te mogen doen. In "Damn I think I love you" krijgt ze ook niet voor niets de meeste microfoontijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit. Je kunt succes kopen. Sita vermeulen is daar ook n kortstondig voorbeeld van. Zong slecht maar platenmaatschappij gooide er veel marketinggeld tegenaan en kochten zo een hit
Deze vind ik nog wel bovengemiddeld in dit clipstudio genrequote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:06 schreef Modus het volgende:
Dit is ook echt tenenkrommend slecht.
En kan me in de verste verte niet voorstellen dat Thé Lau dit oprecht goed vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |